וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמו על מראדונה פאס

בוליביה השפילה את ארגנטינה בלה פאס עם 1:6 מדהים והותירה את דייגו אובד עצות. ברזיל - פרו 0:3, אקוואדור - פרגוואי 1:1

מחזור משחקים נוסף נערך בבית המוקדמות הדרום-אמריקאי למונדיאל 2010, ואת התוצאה המדהימה של המחזור קיבלנו בלה פאס, שם ניצחה בוליביה המקומית את ארגנטינה הגדולה בתוצאה הבלתי נתפסת 1:6. המחזור נפתח אתמול כשוונצואלה ניצחה את קולומביה 0:2. צ'ילה ואורוגוואי נפרדו ב-0:0 ובמשחקים שנערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) לא נרשמו תוצאות סנסציוניות. ברזיל הביסה את פרו 0:3, ואילו אקוודור אירחה את מובילת הבית, פרגוואי, ונפרדה ממנה בתיקו 1:1.

בוליביה - ארגנטינה 1:6

לא, אתם לא טועים. התוצאה שבכותרת לא הפוכה, ובוליביה היא זו שהביסה הערב את ארגנטינה בלה פאס, ושלחה את הנבחרת של דייגו מראדונה לסיוט בסדר הגודל של התבוסה הביתית לקולומביה 5:0 ב-1993, ולהפסד הקשה ביותר שלה מאז התבוסה 6:1 לצ'כוסלובקיה אי שם ב-1958. הארגנטינאים דווקא הגיעו לבוליביה מעודדים מהניצחון החלק 0:4 על ונצואלה בבכורה של דייגו על הקווים במוצ"ש, אבל הערב הכל התפרק להם בידיים.

לבוליביה, שכבר איבדה סיכוי מעשי לעלות למונדיאל, יש יתרון מכריע בדמות האוויר הדליל בפסגות של לה פאס, והירוקים, שהשיגו נקודה אחת בלבד עד כה במשחקי החוץ שלהם בקמפיין, הפסידו לעומת זאת רק פעם אחת על אדמת ארצם. לארגנטינאים נגמר האוויר כבר בדקה ה-11, כשמרסלו מורנו העלה את המקומיים ליתרון ראשון. לוצ'ו גונזאלס איזן בדקה ה-24 ונתן למראדונה עוד תקווה, אבל חואקין בוטרו פתח בהצגה הפרטית שלו בפנדל מוצלח בדקה ה-34, ועוד לפני המחצית העלה אלכס דה רוסה הוותיק את בוליביה ל-1:3 בנגיחה.

ההשפלה של ארגנטינה נמשכה עם הרביעי מראשו של בוטרו בדקה ה-55, ואחרי שהמחליף הארגנטינאי אנחל די מריה הורחק בדקה ה-64 והשאיר את חבריו בנחיתות מספרית, הגיע האקורד האחרון של בוטרו, שהפגיז את השלישי שלו והשישי של בוליביה בדקה ה-87.

ונצואלה - קולומביה 0:2

קולומביה החזיקה בסיכוי לא רע להיכנס למאבק על העלייה למונדיאל אחרי הניצחון נגד בוליביה לפני מספר ימים, אבל הוכיחה בפעם המי יודע כמה בקמפיין שלה כמה היא בינונית עם הפסד. הרחקה של אבל אגילאר אחרי בעקבות עבירה של אלחנדרו מורנו בדקה ה-27, השאירה את האורחים ב-10 שחקנים והמשחק הפך להיות של ונצואלה.

למרות זאת, הנבחרת המקומית הצליחה לכבוש את הראשון רק בדקה ה-77 אחרי שניקולאס פדור מסלמנקה הספרדית ניצל בישול של אניילו פניה. 4 דקות מאוחר יותר חתם חואן אראנגו המצוין ממאיורקה את התוצאה בבעיטה חופשית מצוינת.

הקולומביאנים יכולים היו לעלות למקום החמישי, אבל ספגו מהלומה קשה ועם ההתקפה הכי גרועה בבית הדרום אמריקאי (6 שערים ב-12 משחקים) אי אפשר לעלות שלב. ונצואלה נמצאת כעת נקודה מתחת ליריבתה, אך גם לה סיכויי העפלה נמוכים.

צ'ילה - אורוגוואי 0:0

שתי הנבחרות שכרגע מסתמנות כשתיים שיתמודדו עד הסוף על העלייה האוטומטית רצו מאוד את הנקודות, אבל חילקו אותן ומי שיצאה מרוצה היא צ'ילה, ששמרה על פער של שלוש נקודות מיריבתה.

במחצית הראשונה נרשם משחק מאוזן ונגיחה חזקה של אלכסיס סאנצ'ז בדקה ה-24 נעצרה במשקוף של אורוגוואי, אבל 10 דקות מאוחר יותר שלף השופט הארגנטינאי הקטור בלדאסי צהוב שני מפוקפק מאוד למאוריסיו איסלה בעקבות מה שנראה כתיקול נקי במקרה הטוב או עבירה קלה במקרה הגרוע והנבחרת הביתית נותרה ב-10 שחקנים.

אורוגוואי השתלטה על המשחק שהתנהל כולו במחצית המגרש הצ'יליאנית ב-45 הדקות הבאות, אבל יכולת מצוינת של קלאודיו בראבו בשער המקומי מנעה מהסלסטה ניצחון חוץ. בדקה ה-89 הגדיל השופט בלדאסי לעשות כשלא שרק לפנדל לזכות אורוגוואי אחרי נגיעת יד של פאבלו קונטררס ברחבה ושתי הנבחרות קופחו פעם אחת וסיימו בתיקו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אקוודור - פרגוואי 1:1

אם מדברים על מומנטום, הרי שהמשחק הזה צריך להסתיים בניצחונה של הנבחרת הביתית, שסחטה תיקו 1:1 מברזיל בסוף השבוע, וגם הייתה עדיפה עליה. מהצד השני, פרגוואי הפסידה בדרבי לאורוגוואי 2:0 ונראה ששחקניה שאננים מדי לנוכח מקומם הראשון בבית, ולכן, התיקו הדרמטי בסיום לא ממש הפתיע מישהו.

אקוודור אירחה את המשחק בגובה של כמעט 3,000 מטרים, והייתה חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונה, אבל כשלה במשימה. בהתחלה זה נראה מצוין מול פרגוואי, שחסרה ארבעה שחקנים משמעותיים: חוליו סזאר קאסרס, נלסון ואלדז, אדגר בארטו ורוקה סנטה קרוז. אחרי מחצית מאופסת היה זה המחליף כריסטיאן נובואה שהעלה את המארחים ל-0:1 בדקה ה-64, שתי דקות אחרי שנכנס למשחק. אחרי השער אקוודור נסוגה, ופרגוואי רשמה מספר החמצות, אבל אז ספגה מהלומה כשהורחק מגנה פאולו דה סילבה בדקה ה-85. הקורה הצילה את פרגוואי מבעיטה של אדיסון מנדס, ופרגוואי לא אמרה נואש. בדקה ה-89 המארחים לא הצליחו להרחיק כדור ואדגר בניטז קבע 1:1 דרמטי.

ברזיל - פרו 0:3

שתי הנבחרות נפגשו לאחרונה בנובמבר 2007, אז הסתיים המשחק בפרו בתוצאה 1:1. הרבה דברים עברו מאז על שתיהן, אבל בפרו המצב נראה קשה יותר, לנוכח הבעיות של התאחדות הכדורגל המקומית מול פיפ"א ופרשת ההשעייה שלה בגלל התערבות הפוליטיקה בספורט. הפרואנים הידרדרו למקום האחרון בבית, והגיעו למשחק הזה אחרי שלושה הפסדים רצופים. ברזיל לא התחשבה, וסידרה לה את ההפסד הרביעי, ובכך התאוששה מהתיקו באקוודור.

בדקה ה-18 קאקה הוכשל ברחבה על ידי קרלוס זאמבראנו, ולואיס פאביאנו כבש וקבע 0:1 לסלסאו. פרו, שמאזנה בחוץ הוא חמישה הפסדים בחמישה משחקים, נשברה, וכעבור 9 דקות ברזיל הכפילה את היתרון. אלאנו הקפיץ בעדינות מעל הגנת פרו, לואיס פאביאנו הוריד בחזה וכבש את שערו השני במשחק. עד המחצית ברזיל ראתה את רוביניו מחמיץ עד סוף המחצית, ובמחצית השנייה פאביאנו היה יכול לרשום שלושער בדקה ה-60, אך שוער פרו ליאו באטרון מנע זאת. בדקה ה-65 הבקיע פיליפה מלו את השלישי של ברזיל בבעיטה לפינה הקרובה, וה-0:3 של נבחרת הסמבה הקפיץ אותה למקום השני בבית הדרום אמריקאי.

עדכון ראשון: 02:02, 02/04/09
עדכון אחרון: 07:15, 02/04/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully