וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ויוון סיימו בתיקו 1:1

ישראל הייתה טובה יותר ונהנתה מיכולת משובחת של בן סהר, אבל שילמה על טעות בהגנה וסיימה ב-1:1 נגד יוון. גקאס כבש לאורחים, גולן הישווה

"הגנות ישראליות לא יודעות להתמודד עם כדורי גובה" - הוא משפט שכבר הפך לקלישאה חבוטה, אבל גם לכזו שהוכיחה את עצמה הערב (שבת) פעם נוספת. נכון, ישראל שיחקה מצוין במחצית השנייה נגד יוון, אבל זה הספיק לה רק ל-1:1 בבית. בעוד ארבעה ימים, בכרתים, זה בטוח לא יהיה יותר קל.

אז עם תוצאה מאכזבת, בחזרה לכדורים הנייחים - החרדה, הפחד, החשש. כל אלה באו לידי ביטוי בדקה ה-42 הערב נגד יוון. זה התחיל עם הרחקה לא טובה להגבהה מכדור נייח, נמשך עם יציאה רעה לנבדל ותקיעה של דודו אוואט על הקו והסתיים עם שער פשוט וקל של תאופניס גקאס.

כל השבוע דיברו על יוון ועל המצבים החופשיים ועל ישראל והכדורים החופשיים. פרשנויות נכתבו, הזהרות נשלחו ואולי העיסוק הבלתי פוסק באותם מצבים נייחים הביא יותר נזק מתועלת. הפחד שההגנה הישראלית שידרה בכל פעם שרוברטו רוזטי פסק על כדור חופשי הידהד, היוונים הריחו אותו ולחצו על הנקודה הנכונה.

למזלנו יש לנו שחקן גדול שקוראים לו בן סהר ומי שראה אותו קצת במדי דה חראפשחאפ העונה לא הופתע מהיכולת שלו הערב. חוץ מעל השריר של יוסי בניון, דיברו לא מעט בשבוע האחרון על ברק יצחקי, עומר גולן ואליניב ברדה. מי יפתח ומי יישב על הספסל? מה שווה יותר - מבצע יפה בטדי נגד בני יהודה או גול במדי גנק נגד טוביזה? וזה עוד בלי לדבר על קולאוטי ובלילי. אבל עזבו אתכם משטויות, כרגע רק בן סהר. בשמאל, באמצע, בתוך הרחבה. זה לא משנה. הנה האיש שיוביל את הנבחרת אחרי בניון.

הילד, ששייך לצ'לסי למי ששכח, שיחק כמו בקבוצה ההולנדית שלו - ומנקודת המוצא שלו בצד שמאל חתך לכיוון המרכז ועשה מהומות נגד הגנה חזקה וסולידית. סהר לקח אחריות, ניסה, התעקש, התקרב ובסוף גם יצר את שער השוויון של ישראל עם מסירה נפלאה לבניון, שבישל שער קל לעומר גולן.

המשחק הערב התחלק לשתי מחציות. הראשונה הייתה של האורחים, השנייה של ישראל. אוטו רהאגל אמנם עלה עם שלושה בלמים, אבל הוכיח שזו לאו דווקא שיטה הגנתית כשסייטארידיס וטורוסידיס עלו מהאגפים שוב ושוב ויצרו איום. אבל עיקר הכוח של היוונים הגיע דווקא משלישיית הקישור המרכזי שלה. אנגלוס בסינאס, גאורגיוס קראגוניס ואלכסנדרוס ציוליס הם אולי לא השחקנים הכי מבריקים בעולם, אבל יש עליהם טונה של ניסיון, שקט וביטחון ועם יתרון של שחקן סביב עיגול האמצע, הם השתלטו על המשחק והעלימו את אלברמן וכהן.

במחצית השנייה זה כבר נראה הרבה יותר טוב, אבל גם הסתיים רק עם שער אחד ברשת של חלקיאס ובנקודה בלבד. עכשיו נוסעים לכרתים ואולי במקום לרצות ארבע נקודות מהמפגש הכפול נגד יוון, כמו בצהריי יום שבת, עכשיו כבר נסתפק בשתיים.

מהלך המשחק

דקה 8: קראגוניס העלה כדור חופשי לרחבה, ההגנה לא הצליחה להרחיק, אוואט פיספס, דלאס נגח חלש וטל בן חיים הרחיק מהקו.

דקה 10: גקאס נשלח לכדור עומק, אוואט התלבט אם לצאת, עשה את זה מאוחר, אבל למזלו החלוץ היווני לא הצליח לשחרר בעיטה שתסכן את השער.

דקה 40: סהר דילג בין כמה שחקני הגנה יוונים ושלח בעיטה חזקה ברגל ימין, מ-18 מטרים, שחלפה ליד הקורה השמאלית של ציוליס.

דקה 42: גול! ההגנה הישראלית לא הצליחה להרחיק כדור חופשי של היוונים, יצאה לא טוב לתרגיל נבדל, אוואט נתקע על קו השער וגקאס דחק מקרוב פנימה. 0:1 ליוון.

דקה 55: גול! בן סהר הכניס כדור נהדר ליוסי בניון בצד ימין של הרחבה, זה העביר כדור רוחב ועומר גולן דחק מקרוב את ה-1:1.

דקה 67: סמאראס וגקאס התמסרו ביניהם ברחבה הישראלית, האחרון שיחרר בעיטה חזקה ברגל שמאל, אבל החוצה.

דקה 75: סהר הכניס כדור טוב ליצחקי, שהתגבר על דלאס והגיע למצב של אחד על אחד מול חלקיאס, אבל השוער היווני הצליח להדוף לקרן.

דקה 79: קלמי סבן העביר כדור רוחב טוב מצד ימין ובן סהר שהגיע מאחור בעט ממצב נוח שטוח והחוצה.

דקה 90: פטסאצוגלו הפציץ מ-20 מטר, אוואט הדף לקרן.

דקה 90+2: הכדור טייל ברחבה הישראלית, ההגנה הכחולה לא הצליחה להרחיק וחריסטאס נגח משני מטרים החוצה.

ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין, גל אלברמן, תמיר כהן (גילי ורמוט, 85), בן סהר, יוסי בניון (בירם כיאל, 77), אליניב ברדה (ברק יצחקי, 61), עומר גולן.

יוון: קונסטנטינוס חלקיאס, יורקאס סייטארידיס, אבראם פפאדופולוס, טריאנוס דלאס, סוטיריס קירגיאקוס, ואסיליס טורוסידיס, אלכסנדרוס ציוליס (חריסטוס פטסאצוגלו, 88), אנגלוס בסינאס (גאורגיוס סמאראס, 62), גאורגיוס קראגוניס, אנגלוס חריסטאס, תאופאניס גקאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully