וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נורה אדומה לקראת ישראל"

התקשורת בכרתים מפרסמת מאמר בו דווח כי רשויות האכיפה נמצאות בכוננות שיא למשחק מחשש להפגנות פרו-פלסטינאיות. קפטן ישראל יוסי בניון במסיבת העיתונאים: "אם לא אשחק, זו תהיה האכזבה הכי גדולה בקריירה שלי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

התקשורת המקומית באי כרתים מפרסמת היום (שלישי) מאמר בשם: "נורה אדומה לקראת המשחק נגד ישראל". על פי הדיווח, הרשויות באי נמצאות בכוננות שיא לקראת המשחק, מחשש כבד להפגנות של פרו פלסטינאים כנגד ישראל על רקע הלחימה בעזה.

בכרתים יש אוכלוסיה גדולה של פלסטינאים ובעבר נערכו באזור הפגנות אנטי ישראליות. משטרת כרתים הודיעה כי לא תאפשר הכנסת כרזות פוליטיות לאצטדיון. כמו כן, דווח כי חמישה תובעים יישבו ביציעים ויקבלו דיווח על מפרי חוק. המשטרה החליטה להעביר את הנבחרת למלון "אטלנטיס" שנמצא באזור בטוח יותר בו יהיה קל יותר לאבטח את אנשי הנבחרת.

בתוך כך, סיימה נבחרת יוון הערב (שלישי) את האימון הראשון שלה לפני צמד המשחקים מול ישראל. גיאורגיוס קראגוניס, שנעדר ממשחקה של פנאתינייקוס ביום ראשון בגלל פציעה, לא התאמן עם הנבחרת מכיוון שערך אימון עם קבוצתו בבוקר. המאמן אוטו רהאגל העניק מנוחה למספר שחקנים ביניהם: ואגליס מוראס, סוטיריס קירגיאקוס וחריסטוס פטסצוגלו, שלא התאמנו. מוראס עצמו אמר: "שני המשחקים קריטיים בשביל ההעפלה. אנחנו מרגישים מוכנים להשיג את הנקודות".

"העובדה שאני לא משחק בפורטסמות לא תשפיע עליי", אמר קפטן הנבחרת אנגלוס בסינאס לעיתונאים. "בנבחרת הלאומית אנחנו תמיד נותנים הכל". השוער קונסטנטינוס חלקיאס הוסיף: "ניתן את המיטב על מנת להוציא כמה שיותר נקודות משני המשחקים. אנחנו רוצים לעלות למונדיאל וחייבים להיות בשיאנו". אגב, לאימון היום הגיע אורח מיוחד, יו"ר ההתאחדות היוונית לשעבר, וסיליס גאגציס ששוחח עם השחקנים.

קשטן ערך אסיפת שחקנים בה הקרין קטעים מהמשחק נגד הונגריה

נבחרת ישראל המשיכה היום (שלישי) בהכנותיה לקראת צמד משחקיה הגורליים נגד נבחרת יוון שייערכו ביום שבת וברביעי הבא. פציעתו של הקשר יוסי בניון המשיכה לעמוד על סדר היום במחנה הלאומי, כשהבוקר מספר שחקנים טענו שהם מתכוונים לשוחח עם הקפטן ולהודיע לו כי גם אם לא יהיה כשיר במאת האחוזים, הם יהיו מוכנים לעבוד בשבילו. "נעשה הכל בשביל שישחק", אמר אחד השחקנים. "אם צריך נרוץ ונחטוף בשבילו כדי שיקבל כדורים, נבנה עליו את המשחק. זה השחקן הכי חשוב בנבחרת והמשחק הכי חשוב מאז אוסטריה".

לפני האימון ערך דרור קשטן אסיפת שחקנים, בה הקרין להם המאמן את משחק האימון האחרון נגד הונגריה (בו ניצחה ישראל 0:1) ושם דגש על מספר דברים שמהם לא היה מרוצה, כולל משחק ההגנה וההתקפה ועמידה טקטית של הנבחרת.

אימון נבחרת הערב החל ללא בניון, שלאחר כמחצית השעה נכנס הקשר אל כר הדשא, זאת לאחר ששוחח עם רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי. עם כניסתו למשטח, קרא לו המאמן דרור קשטן והשניים ניהלו שיחה ארוכה. לאחר מכן ערך הקפטן אימון ריצה בלבד. לאחר האימון נשאר בניון להתייעצות עם הצוות הרפואי כדי לערוך טיפולים פיזיותרפיים. בצוות הרפואי הסבירו לקשטן כי השחקן זקוק לעיסויים לאחר האימונים השבוע משום שהצטברו לו בצקות כתוצאה מהקרע.

בהרכב הראשוני שתירגל קשטן באימון אין שינוי בחלק האחורי בהשוואה להרכב שתורגל הבוקר, כלומר קלמי סבן ודדי בן דיין באגפים, טל בן חיים ודקל קינן בלמים. בקישור תמיר כהן וגל אלברמן תופקדו בחלק האחורי ובאגפים תורגלו עמית בן שושן ואיתי שכטר. בהתקפה תורגלו אליניב ברדה ועומר גולן. עם זאת, ברור כי ההרכב נתון לשינויים ונראה שהוא ישתנה עוד מספר פעמים עד סוף השבוע. במהלך האימון העיר קשטן לשחקניו ואמר להם: "אתם לא זזים בכדורי חוץ, תעשו יותר תנועה".

יוסי בניון: "זו תהיה האכזבה הכי גדולה בקריירה שלי"

עוד לפני אימון הערב נערכה מסיבת עיתונאים, כאשר במקור היו אמורים יואב זיו ודקל קינן להופיע אליה, אך בסופו של דבר הוחלט להביא את בניון במקומו של זיו כדי שידבר על הפציעה שלו ועל כן תחילת מסיבת העיתונאים התעכבה.

"אני מרגיש הרבה יותר טוב", אמר בניון בפתיחת דבריו. "כמובן שיש שיפור במצבי בשבועיים האחרונים מאז הפציעה, אבל אני עדיין לא כשיר במאת האחוזים. בפעם האחרונה שניסיתי להתאמן בקבוצה זה לא ממש הצליח לי, קיבלתי הוראה לנוח. יש מספיק שחקנים מוכשרים במקומי שישחקו וינצחו את המשחק".

בניון התייחס אף לעובדה שכמעט לפני כל משחק נבחרת עולה סוגיה בנוגע לפציעה כזה או אחרת שלו: "אני לא אוהב את העניין, ונוצר כאילו רושם שאני עושה בכוונה או מתכנן את הפציעות שלי. אני לא יכול לתכנן את הפציעות שלי. המשחקים שהפסדתי בנבחרת היוו אכזבה גדולה מאוד עבורי. אם אפסיד את המשחק נגד יוון, זו תהיה האכזבה הכי גדולה בקריירה שלי. אעשה הכול כדי לשחק. כמו שאמרתי, בעוד יום-יומיים אהיה חכם יותר. לקחתי כמה פעמים סיכון בקריירה, ובעתיד הקרוב אחליט. אם אני אדע שאוכל לתת מאה אחוז עם סיכוי לפציעה אעשה זאת.

"אני חושב שאני מצוי בכושר הכי טוב בקריירה שלי בתקופה האחרונה", הוסיף בניון. "בשנתיים האחרונות, במיוחד מאז שאני בליברפול, אני נמצא בקצב אימונים מטורף. אין שום סיבה שמנוחה של שבועיים תפריע לי להציג את היכולת שלי".

בניון: "אחת ההזדמנויות הטובות לעלות"

"היו פרסומים שנפצעתי שוב, אבל זה לא נכון לחלוטין. ברגע שהתאמנתי וראיתי שאני לא יכול, אז הפסקתי", אמר קשרה של ליברפול. "אין הפעם תרופת פלא, צריך לראות איך הרגל תגיב לאימונים". על המשחק, הוסיף הקשר: "כולם יודעים שזו אחת ההזדמנויות הטובות ביותר לעלות למונדיאל עם הבית היותר נוח על הנייר. לכן שני המשחקים נגד יוון הם משמעותיים ביותר".

בהמשך התבקש בניון להתייחס ליריבה, ואמר: "אנחנו אנשים שרואים המון כדורגל ומכירים את רוב השחקנים. כמובן שאנחנו מכירים אותם, אבל עם הקלטות שנראה בימים הקרובים, נכיר אותם עוד יותר טוב". בניון התבקש להמשיך להתעסק בפציעה שלו והוסיף: "אני רוצה לעשות את המקסימום כדי לשחק בשבת. אם זה לא יצליח, אני אעשה הכל להיות מוכן למשחק השני. יכול להיות שלא אשחק גם בשני המשחקים. התקשורת מתעסקת יותר מידי בפציעה. הדבר החשוב זה להתעסק בהכנות של הנבחרת, צריך לתמוך בכולם. פציעות זה חלק מהעניין".

על סוג הפציעה, אמר בניון: "זו פעם ראשונה שאני קורע את השריר האחורי, כך שאני לא יודע איך הרגל מגיבה במצבים כאלה. מה שאני עושה זה טיפולים מאסיביים יום יום לתוך הפציעה עצמה, התחלתי באימונים של ריצה, אבל במצבים מסוימים זה עדיין מפריע. מקווה שזה יעבור ביומיים הקרובים". עוד נשאל בניון בידי מי ההחלטה אם ישחק או לא ואמר: "בסופו של דבר יש מאמן שיחליט אם אני אשחק או לא. דרור יצטרך לתת את המילה האחרונה".

בלם הנבחרת דקל קינן אמר: "גדולה של נבחרת זה שיש לה סגל עמוק. אני חושב שיש המון שחקנים מוכשרים. כולם יודעים מה החשיבות של יוסי בניון, אבל יש לנו מספיק שחקנים מוכשרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully