וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה טובה פי 2?

ריאל מדריד גברה 0:3 על אלמריה, ברצלונה הגיבה עם 0:6 מוחץ על מלאגה, והפער בצמרת נשאר שש נקודות. מאיורקה-אתלטיקו מדריד 0:2

ריאל מדריד קיוותה הערב (ראשון) שהפער בינה לבין המוליכה ברצלונה יצטמק משש נקודות, ההפרש שהיה טרם המחזור ה-28, אבל לעת עתה נותר הפער עומד על כנו. האלופה גברה 0:3 על אלמריה, ועשתה את זה בקלות שמבטיחה שהיא לא תוותר לבארסה עד הסיום. הניצחון הזה הוריד את הפער בינה לבין המוליכה לשלוש נקודות, אבל לשעתיים בלבד. 0:6 ענק של ברצלונה על מלאגה בקאמפ נואו החזיר את הפער לשש נקודות שוב.

ועוד במחזור: ולנסיה סופסוף ניצחה, ו-0:1 קטן ודחוק בסנטאנדר עשוי להוציא אותה לדרך חדשה אחרי שלושה חודשים גרועים. בתחתית, אוסאסונה ניצחה את אספניול 0:1 וסיבכה לקבוצה מברצלונה את החיים עוד יותר. נומאנסיה ניצחה את ספורטינג חיחון 1:2. במשחק שנעל את המחזור אירחו מאיורקה ודודו אוואט את אתלטיקו מדריד הלוהטת והשיגו ניצחון גדול עליה 0:2.

ברצלונה - מלאגה 0:6

הקטאלונים עלו למשחק בקאמפ נואו, לאחר ניצחונה של ריאל מדריד וצימצום הפער לשלוש נקודות, אבל החבורה של פפ גווארדיולה לא התרגשה, וזאת בלשון המעטה, מצימוק הפער הזמני של הלבנים. בארסה הסתערה החל מפתיחת המשחק על שערה של הקבוצה המפתיעה מאנדלוסיה ולא נתנה לה לנשום.

יושבי הקאמפ נואו חיכו 19 דקות עד השער הראשון של צ'אבי, כאשר ממנו ואילך החגיגה הקטאלונית קרמה עור וגידים. שש דקות לאחר מכן ליונל מסי הפגין בפעם המי יודע כמה את נדירות כישוריו והבקיע שער סולני נהדר. עד סיומה של המחצית הראשונה, תיירי הנרי (32) וסמואל אטו (43) גם הרשיתו. בארסה לא נחה במחצית השנייה וכבר אחרי שש דקות כבשה את החמישי שלה, הפעם זה היה דני אלבש. חמש דקות נוספות חלפו ואטו הבקיע את השני שלו במשחק וה-25 העונה בליגה (!). אחרי זה השחקנים של גווארדיולה הורידו רגל מהגז וגם נמנעו מלהשפיל את מלאגה עד עפר. הפער בפסגה הספרדית חזר לשש נקודות. בשבוע הבא ברצלונה יוצאת למשחק חוץ לא קל נגד ויאדוליד.

על שמחת הניצחון הגדול העיבה פציעתם של שני שחקניה של ברצלונה, יא יא טורה ואנדרס אינייסטה, שייעדרו לכשבועיים. שני השחקנים נפצעו בשרירי הירך.

ריאל מדריד - אלמריה 0:3

הבלאנקוס דווקא לא הבריקו במחצית הראשונה, אבל שער של מרסלו בדקה ה-23 עשה את ההבדל, כשכדור חוזר מההגנה האדומה הגיע אליו והוא הפציץ ברגל ימין, מ-18 מטר, לרשת העליונה של דייגו אלבס. למחצית השנייה ריאל עלתה יותר מפוקסת ודורסנית, כשהמטרה היא להרוג את המשחק כמה שיותר מהר. כבר בדקות הראשונות מרסלו כמעט כבש את השני שלו, אבל נבלם במשקוף בפעם הראשונה ואצל אלבס בפעם השנייה. בדקה ה-52 דבר כבר לא עזר לאלמריה, כשקלאס יאן הונטלאר הפציץ ברגל שמאל פנימה אחרי עיברבוביה ברחבה. עוד 14 דקות עברו והחלוץ ההולנדי כבש את השני שלו אחרי ריבאונד שהגיע בעקבות בעיטה של אריאן רובן.

מאיורקה - אתלטיקו מדריד 0:2

הקבוצה מהאי המצויה בכושר מצוין אירחה את אחת מהקבוצות הכי לוהטות בספרד ובאירופה. דודו אוואט, שוערה הישראלי של מאיורקה שאחרי המשחק ייצא לישראל לקראת צמד משחקי הנבחרת נגד יוון, פתח בשער. אחרי 24 דקות כדור שניתז לעברו של אריץ אדוריץ, שהגיע לאחד על אחד מול לאו פרנקו והקפיץ מעליו באלגנטיות. אתלטי הייתה טובה יותר במחצית השנייה, אך לא הצליחה לכבוש. בדקה ה-90 מאיורקה יצאה להתקפת בזק מתפרצת, בסיומה עקף גונזלו קאסטרו את פרנקו השוער וכבש את השני.

מאיורקה עם משחק שביעי ללא הפסד, ואחרי שתי תוצאות תיקו 3:3 היא חוזר לנצח, ועוד קבוצה בכירה. אתלטיקו מדריד מנוצחת לאחר סדרת המשחקים המרשימה שלה בה ניצחה את ברצלונה וויאריאל וסיימה בתיקו עם ריאל. מגן נבחרת יוון, גיורקאס סייטארידיס, נכלל בסגל הקולצ'ונרוס, אך לא שותף במשחק.

סנטאנדר - ולנסיה 1:0

הלוס צ'ה הגיעו לסנטאנדר עם ניצחון אחד ב-10 המשחקים האחרונים שלהם וביקשו לעצור את ההידרדרות באמצעות ניצחון מול קבוצה שבעצמה ניצחה פעם אחת ב-7 המשחקים האחרונים שלה. דויד וייה, חואקין ומיגל הפצועים לא שיחקו וזה לא נראה טוב במשך דקות ארוכות מבחינת ולנסיה, במיוחד אחרי שאלכסיס ספג צהוב שני בדקה ה-46 והשאיר את האורחת ב-10 שחקנים. אלא שולנסיה לא נשברה, נלחמה ושער של חואן מאטה 12 דקות לסיום הכריע את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אוסאסונה - אספניול 0:1

בשפת הקלישאות למשחק שנערך הערב בפמפלונה קוראים "משחק על 6 נקודות". אספניול, שרק לפני שנתיים הגיעה לגמר גביע אופ"א, התייצבה למשחק עם מאזן מדהים של ניצחון אחד ב-18 משחקי הליגה האחרונים והייתה חייבת ניצחון חוץ על יריבתה לתחתית, אבל למארחת היו תכניות אחרות ושער של ג'באד נקונאם בדקה ה-90 העניק לה ניצחון יקר וחשוב.

משחקים נוספים:

נומאנסיה - ספורטינג חיחון 1:2
לנומאנסיה: בארקרו (43, פנדל), אסייר גויריה. לספורטינג: דויד באראל (47).

חטאפה - רקראטיבו 1:2
לחטאפה: רוברטו סולדאדו (64, 66). כריסטיאן מיידאנה (47).

לה קורוניה - בטיס 1:1
ללה קורוניה: ורדו (9). לבטיס: סרחיו גרסיה (33).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully