וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ארבע על ארבע

יובנטוס מחצה את רומא 1:4 באולימפיקו וצימקה זמנית את הפער מאינטר בפסגה לארבע נקודות בלבד. לאציו הפסידה 1:0 לקטאניה

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם הניצחון הגדול של יובנטוס באולימפיקו על רומא 1:4, שצימק את הפער של הגברת הזקנה מאינטר המוליכה לארבע נקודות בלבד. מחר ינסו הנראזורי להחזיר את יתרונם לשבע נקודות במשחק מול רג'ינה. גם לנציגה השנייה של הבירה, לאציו, היה ערב עגום עם הפסד 1:0 לקטאניה.

רומא - יובנטוס 4:1

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות ניסתה רומא להתקרב למקום שמוביל לליגת האלופות, אבל נתקלה בעוד הצגה של הגברת הזקנה. וינצ'נזו יאקווינטה פתח את החגיגה בדקה ה-34 בשער מצוין, וגם אחרי שסימונה לוריה איזן בדקה ה-48 יובה המשיכה לדרוס, ויאקווינטה ניצל טעות של פיליפ מקסס בדקה ה-55 כדי לכבוש את השני שלו. הבלם אולף מלברג התכבד בשלישי בדקה ה-68, ופאבל נדבד חתם עם הדובדבן כשהפגיז בעיטת אמן מהאוויר דקה לאחר שעלה מספסל בדקה ה-74.

ערב המשחק באולימפיקו התראיין אמאורי לאתר "מדיהגול" הסיציליאני, וטען כי פבריציו מיקולי טוב מאלסנדרו דל פיירו. "אלכס, עם היכולת הנהדרת לאורך השנים, הוכיח שהוא אלוף גדול, אבל תמיד אמרתי שפבריציו הוא כנראה הטוב ביותר איתו שיחקתי", טען אמאורי, ששיתף פעולה עם מיקולי בפאלרמו. "יש לו כישרון יוצא דופן, ולצערי הפציעות שלו בעונה שעברה מנעו מאיתנו לשחק יותר יחד, אבל זה לא מונע ממני לחזור על כך שהוא הטוב ביותר". מעניין איך הדברים יתקבלו אצל הנסיך.

בתוך כך, הודיע נשיא יובה ג'ובאני קובולי ג'ילי כי הקבוצה מעוניינת להחתים את חלוץ סמפדוריה אנטוניו קסאנו. "הוא שחקן גדול ויובה מחפשת כישרונות יצירתיים", אמר ג'ילי לעיתון "טוטוספורט", "אנו מחפשים מחליף לפאבל נדבד, ונשקיע בכך כסף".

קטאניה - לאציו 0:1

לאציו פספסה הזדמנות גדולה להתקרב לחבורת הצמרת, למרות ששלטה במשחק והרבתה להחמיץ. בדקה ה-24 נכבש השער היחיד במשחק כשמיקלה פאולוצ'י המשיך לרשת מסירה של פאבלו לדסמה, לאחר שהאחרון החמיץ מקרוב. לאציו לחצה ובדקה ה-61 קיבלה פנדל לאחר הכשלה על גוראן פאנדב. המקדוני לקח בעצמו את הבעיטה, אך אלבנו ביזארי הצליח לעצור. בדקה ה-90 שוב ביזארי היה במקום לעצור את סטפנו מאורי ושמר על שלוש הנקודות של קטאניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully