וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הצמרת לוהטת

המוליכה הרטה ברלין נוצחה 2:0 בשטוטגרט וראתה את באיירן מינכן (0:1 על קרלסרוהה) ו-וולפסבורג (0:3 בבילפלד) מצמקות את הפער לנקודה

גם אחרי 24 מחזורים בבונדסליגה הראשונה בגרמניה, עדיין קשה לזהות מועמדת אחת ברורה לאליפות, כשגם מאבקי התחתית מותחים ביותר. אתמול (שישי) נפתח המחזור ה-25 כאשר בורוסיה מנשגלדבאך אירחה את בוכום ונוצחה על ידה 1:0. המחזור נמשך בשבת כאשר הרטה ברלין נעצרה עם הפסד 2:0 בשטוטגרט, לאלופה מלפני שנתיים. באיירן מינכן (0:1 ביתי על קרלסרוהה) ו-וולפסבורג (0:3 משכנע בבילפלד) צימקו את הפער מהברלינאים לנקודה אחת. הופנהיים איבדה גובה עם 2:2 ביתי מול האנובר.

המחזור ייחתם ביום ראשון עם משחק אחד וסופר מסקרן, כששאלקה המתוסבכת תארח את המבורג. מי שעשוי לחתום עד אז כמנהל המקצועי של הקבוצה מגלזנקירשן הוא אוליבר קאן. שוער העבר מנהל עם שאלקה מו"מ מזה כמה ימים, אבל בגרמניה מעריכים שבסוף השבוע עשוי להיחתם ההסכם. במקרה כזה קאן יגיע במקומו של אנדראס מולר, שפוטר לפני כשבוע.

שטוטגרט - הרטה ברלין 0:2

בשלב הזה של העונה כל משחק של קבוצה מפתיעה כמו הרטה כבר מוגדר כ"מבחן אופי" והמשחק בשטוטגרט לא היה שונה. הרטה אמנם לא כובשת כמו חלק מיריבותיה לצמרת, אבל היציבות שלה בחלק האחורי וההבזקים בחוד, הספיקו לה לנקודות השנה. גם מול האלופה מלפני שנתיים נזקקה הרטה ליכולת גבוהה של ההגנה, שהחזיקה מעמד רק במחצית ראשונה שהתנהלה בשליטה מוחלטת של השוואבים.

לאחר ההפסקה כבר נפלה הרטה מהרגליים. קאקאו הברזילאי שם את הראשון בדקה ה-47 וסמי חדירה הכפיל בדקה ה-51, אחרי כדור חופשי של תומאס היצלספרגר. הקבוצה של לוסיאן פאברה נעצרת אחרי שלושה ניצחונות רצופים ורואה את באיירן ו-וולפסבורג מצמקות את הפער ממנה לנקודה בלבד. מירוץ האליפות הולך ומתחמם.

באיירן מינכן - קרלסרוהה 0:1

הבווארים, גם ללא מירוסלב קלוסה ולוקה טוני הפצועים, נמצאים בכושר כיבוש טוב וציפו לעוד משחק קל מול נועלת הטבלה. חוסה סוסה הארגנטינאי צוות ללוקאס פודולסקי בחוד, וכבש את הראשון שלו העונה בדקה ה-34, אחרי כדור עמוק נהדר של פרנק ריברי. הקבוצה של יורגן קלינסמן הורידה הילוך לאחר השער שכבשה ונראה כי הסתפקה בשער היחיד של סוסה. דווקא הבלמים לוסיו ומרטין דמיקליס החמיצו מקרוב מול מרקוס מילר האורח, אבל בכל מקרה האלופה הגאה צימקה את הפער מהמקום הראשון לנקודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ארמיניה בילפלד - וולפסבורג 3:0

עם 19 נקודות מ-21 אפשריות מאז פגרת החורף ומאבק אמיתי על האליפות, יצאה הקבוצה הלוהטת ביותר בגרמניה למשחק חוץ מול ארמיניה, שבעצמה מנהלת מאבק משלה - למען הישרדות בליגה הבכירה. הזאבים פתחו עם שני החלוצים הנהדרים, אדין דזקו וגראפיט, שבישל במתפרצת לכריסטיאן גנטנר בדקה ה-19. הברזילאי רשם את שערו ה-18 העונה בדקה ה-58 והמחליף אשקן דז'אגה נעץ את השלישי בדקה ה-87. וולפסבורג ממשיכה בתקופה הנהדרת.

בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 0:1

לאחר העפלתה לרבע גמר גביע אופ"א, שבה ברמן לליגה שם הולך לה הרבה פחות טוב העונה. המחזור הועיד לה קרב מרכז טבלה עם דורטמונד, עוד אחת שמשחקיה מאופיינים בלא מעט שערים. העייפות, או שמא חוסר העניין בליגה, גרמו למשחק מאכזב של ברמן ושחקניו של יורגן קלופ ניצלו זאת כדי לנצח בזכות פנדל של אלכסנדר פריי השוויצרי בדקה ה-64. אלכסנדרוס ציוליס היווני הוחלף בדקה ה-77 במדי ברמן, שבוע לפני משחק נבחרתו ברמת גן, בעוד בן ארצו אנגלוס חריסטאס נכנס באותה דקה בתיקו של לברקוזן עם פרנקפורט.

הופנהיים - האנובר 2:2

החלק הראשון של העונה הפך את הופנהיים הקטנה לסנסציה הגדולה ביותר באירופה, אבל הימים הללו הפכו לרחוקים והקבוצה אירחה הערב את האנובר אחרי שישה משחקים ללא ניצחון. המארחים עלו ראשונים על הלוח, כשסלים טבר דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-20, אבל שתי דקות לאחר מכן השווה האנו בליטש אחרי מצב נייח. ארנולד ברוגינק, שבישל את השער של בליטש, סידר גם את שער היתרון של מריו אגימן בדקה ה-74 בעוד בעיטה חופשית. וולינגטון המחליף השווה בדקה ה-84 ולפחות הציל נקודה לרלף רנגניק.

מנשנגלדבאך - בוכום 1:0

שתי הקבוצות נפגשו לקרב תחתית חשוב מאין כמוהו, כאשר לפני המשחק לשתיהן היו 22 נקודות וכל אחת מהן נמצאה באחד מעבריו של הקו האדום, בוכום מהצד הנכון. אחרי 29 דקות כבש דניס גרוטה את השער היחיד במשחק, שנתן לאורחים שלוש נקודות חשובות מאוד במאבק נגד הירידה. שני הליגיונרים הישראלים, גל אלברמן ורוברטו קולאוטי, לא פתחו במשחק והיו על הספסל, כאשר דווקא זה שלא זומן לסגל נבחרת ישראל, קולאוטי, נכנס כמחליף בדקה ה-80, אך לא הצליח לשנות את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

באייר לברקוזן - פרנקפורט 1:1
ללברקוזן: מיכאל קאדלץ' (40). לפרנקפורט: אלכסנדר מאייר (16)

אנרגי קוטבוס - קלן 2:0
לקלן: מיליבוייה נובאקוביץ' (51 ו-56 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully