וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה בחרה ברמת חן

אחרי שהפתיעה את רמה"ש במחזור הקודם, ניצחה רמלה את רמת חן 61:65 והשתיים ייפגשו בפלייאוף. רמה"ש הביסה את אשדוד 57:108

המחזור ה-23 והאחרון לפני סדרות הפלייאוף בליגת הנשים בכדורסל עמד הערב (חמישי), בסימן המאבק על המקום השני בטבלה, בין מכבי רמת חן לאליצור רמלה, בסופו המשיכה רמלה את התקופה המצויינת שלה, כשגברה על יריבתה 61:65, ונחלצה ברגע האחרון מהמקום הרביעי. ניצחונה של רמלה דחק את בנות השרון אל המקום הרביעי, שמוביל למפגש עם רמת השרון האימתנית בחצי גמר הפלייאוף, למרות שקבוצתו של שיקי פלאח גברה על אליצור חולון 70:88. ואם כבר רמת השרון, אז קבוצתה של אורנה אוסטפלד התאוששה מההפסד בשבוע שעבר ורמסה ללא קושי את מכבי אשדוד בחוץ, 57:108.

אליצור רמלה - מכבי רמת חן 61:65

המארחות הגיעו אחרי הניצחון המפתיע על המוליכה, רמת השרון, והמשיכו לאותת כי ככל שהעונה מתקרבת למאני טיים, הן יהיו שם ובגדול. רמלה הוליכה לכל אורך המשחק, כשבמחצית היתרון עומד על 2 נקודות בלבד. חצי דקה לסיום צימקה לאטה לנקודה בלבד, אבל שתי קליעות עונשין מדוייקות של טליה מור, 9 שניות לסיום, סגרו את המשחק עבור רמת חן.

שרי סאם הוליכה את קלעיות אליצור רמלה עם 16 נקודות וקיבלה סיוע מאינה גורביץ' עם 15 נקודות ו-3 אסיסטים, ומאולנה אוגורודניקובה, שבמשחק מצויין שלה רשמה 14 נקודות והורידה 6 ריבאונדים. את רמת חן הוליכה שי דורון במשחק טוב עם 22 נקודות, בעוד אייבורי לאטה ולטויה פרינגל הוסיפו 15 כל אחת.

מכבי אשדוד - רמת השרון 108:57

במחזור הקודם, כולם דיברו על הדריסה הקרובה של רמת השרון על רמלה. אחרי הכל, קבוצה של אורנה אוסטפלד הגיעה לאחר סדרה של משחקים אותם סיימה עם ניצחונות ענק. אלא שרמלה הפתיעה והנחילה לרמת השרון את הפסדה הרביעי העונה. הערב קיבלו שחקניותיה של אוסטפלד את ההזדמנות המושלמת לחזור לתלם, כשפגשו את מכבי אשדוד בחוץ, וחזרו עם ניצחון ב-51 הפרש.

דווקא הרבע הראשון היה צמוד והסתיים בהפרש נקודה לאורחות, אבל הרבע השני כבר היה אחר לגמרי, בו טסה רמת השרון ל-12:34. ריצה של 13:29 בשלישי העמיקה את הבור של אשדוד, ועד לסיום המשיכה רמת השרון להגדיל את ההפרש. מירב דורי הוליכה את קלעיות רמת השרון עם 19 נקודות (4 מ-5 לשלוש) והוסיפה 5 אסיסטים. ליעד סואץ ואליזבטה קיטיזינה הוסיפו 17 כל אחת למנצחות. קלעו לאשדוד: קארין אגסי 13 ונטאשה לייסי 11.

בנות השרון - אליצור חולון 70:88

בנות השרון אמנם השיגו ניצחון נאה על חולון, שכבר איבדה סיכוי להעפיל ל-4 הראשונות, אבל ניצחונה של רמלה על רמת חן סיבכה אותה והורידה אותה אל המקום הרביעי, שמוביל למפגש לא נעים במיוחד עם רמת השרון. שתי הקבוצות פתחו טוב, אבל ריצה של 15:26 ברבע השני של בנות השרון הקנתה להם את היתרון הדו ספרתי, אותו לא נטשו לאורך כל המשחק.

קטיה אברמזון הוליכה את קלעיות בנות השרון עם 19 נקודות להם הוסיפה גם 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. שארדיי יוסטון (11 ריבאונדים), טאמיקה ג'ונסון (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים) וחן נוסל הוסיפו 12 נקודות כל אחת. לחולון קלעו אדווינה בראון וברוק ריבס, שרשמו 15 נקודות כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully