וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "נעלה עם ההרכב החזק נגד כפ"ס"

מאמן בית"ר ירושלים לא מקל ראש ביריבה מהלאומית ברבע הגמר. יניב קטן על ההגרלה של חיפה נגד נצרת: "אנחנו למודי קרבות מהמכתש"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

איך שזה נראה כרגע, הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי קיבלו הזדמנות מצוינת להעפיל לחצי גמר גביע המדינה לאחר שזכו להגרלות נוחות ונמנעו ממפגשים חזיתיים ברבע הגמר. בית"ר ירושלים תצא למשחק חוץ אצל הפועל כפר סבא, מכבי חיפה תפגוש את מכבי אחי נצרת באיצטדיון עילוט, מכבי נתניה תארח את בני סכנין ומ.ס. אשדוד תפגוש באיצטדיון הי"א את הכח עמידר רמת גן.

בהגרלה, שנערכה הערב (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל, הוגרלו שש קבוצות מליגת העל ושתיים מהליגה הלאומית, לאחר שבשמינית הגמר הודחו שאר הסינדרלות מהליגה הארצית. המשחקים עצמם ייערכו בשיטת הנוק אאוט, כלומר המפסידה מודחת, ויתקיימו ב-22 באפריל באיצטדיונים הביתיים של הקבוצות המארחות. את ההגרלה ערכו הזמר, שלומי שבת, ואיש הרדיו, דידי הררי.

שתי הסינדרלות שנותרו במפעל הן שתי הנציגות מהליגה הלאומית: מכבי אחי נצרת והפועל כפר סבא. כזכור, נצרת התקשתה מול הפועל אשקלון בשמינית הגמר, אך הצליחה לנצח בהארכה 2:4. כפר סבא סיבכה את החיים להפועל פתח תקוה לאחר ניצחון 1:2 משער ניצחון של מעוז סמיה.

המשחקים:

הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים
מכבי אחי נצרת - מכבי חיפה
מכבי נתניה - בני סכנין
מ.ס. אשדוד - הכח עמידר רמת גן

עידן טל: "אין סיבה שלא נעבור שלב"

ערן קוליק, שהודח עם בני לוד בסיבוב ט' של הגביע, אך העפיל עם בני סכנין לרבע הגמר לאחר ניצחון על בני יהודה, סיפר על ההרגשה שלו מההגרלה שזימנה לו את בני סכנין: "זו הגרלה מאוד קשה. הגרלה מול קבוצה גדולה היא לא משהו שקיווינו לו, אבל כמו שלא באנו בטענות מול בני יהודה, אלא עשינו את העבודה, כך גם נעשה מול נתניה". עם זאת, מאמן בני סכנין לא היה מעוניין להתייחס עוד לגביע, ואמר: "הכי חשוב לי המשחק מול אשדוד בשבת. כשנגיע לגביע, נתכונן אליו בהתאם".

בבית"ר ירושלים בוודאי התקבלה היריבה, הפועל כפר סבא, בשמחה רבה, אך עידן טל נשמע ממלכתי ואמר: "במשחקי גביע אין משחקים קלים והקלישאה הזאת מוכרת לכולם. רצינו כמובן שהמשחק יתקיים אצלנו, אבל יחסית ליתר הקבוצות קיבלנו הגרלה סבירה. את הפועל כפר סבא, בניגוד לעכו, אנחנו מכירים כבר מהעונה שעברה וזה יהיה שיחזור של רבע הגמר מהעונה שעברה. כפר סבא לא תבוא לשמש תפאורה ותנסה לחבל לנו במטרה שלנו לשמור על הגביע, אבל אם נמשיך ביכולת שאנחנו מציגים ונגיע מוכנים, אין סיבה שלא נעבור שלב. אני קונה תוצאה זהה לזו שהייתה מולם בשנה שעברה". ראובן עטר, מאמן הקבוצה, הוסיף: "למרות שמדובר בקבוצה מהליגה השנייה, לא נקל ראש כמו במשחק מול הפועל עכו - נעלה עם ההרכב החזק שלנו".

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, שתיסע לעילוט לשחק נגד אחי נצרת, אמר: "ההגרלות לא פינקו אותנו השנה. קיבלנו שוב קבוצה ביתית קשה שקהל נלהב תומך בה והיא מתמודדת על כרטיס העלייה לליגת העל. נזדקק לעזרת האוהדים שלנו כדי שיעזרו לנו לעבור את המשוכה הקשה. נעבוד קשה כדי להגיע מוכנים למפגש". הקפטן יניב קטן זוכר היטב את המשחק במכתש נגד הפועל רמת גן ולכן גם הוא לוקח ברצינות את נצרת, ומוסיף: "אנו למודי קרבות מהמכתש כשבקושי חלפנו על פני הפועל רמת גן. כאשר מדובר במשחק אחד, הפערים בין הקבוצות מצטמצמים".

לואיס מרין, בלמה של מכבי נתניה, שתארח בקופסא את בני סכנין, סיפר: "סכנין היא קבוצה חזקה ויש להתכונן בהתאם. יש כמה שחקנים ששיחקו בנתניה וזו קבוצת ליגת העל לגיטימית עם שחקנים שיש להם הרבה ניסיון במעמדים הללו. אם נשחק טוב ומרוכז, אני חושב שנוכח לעבור. הביתיות זה יתרון חשוב. אנחנו נכבד אותם, אך נרצה להגיע שוב לאצטדיון ר"ג. בשנה שעברה חויתי את זה וארצה לעשות זאת שוב העונה".

נג'ואן גרייב מאחי נצרת אמר על ההגרלה שזימנה לו את מוליכת הטבלה, מכבי חיפה: "הגרלה מאוד קשה נגד הקבוצה שעשוייה להיות האלופה שבדרך, אבל זאת תהיה חוויה בשבילנו וחגיגה בשביל העיר והאוהדים. נעשה את המקסימום ואני מקווה שאם השחקנים נצליח לעשות הפתעה ולהעפיל לשלב הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully