וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מי חנן את גיא לוי

ב"ש פיגרה עד הדקה ה-64, בה נכנס חנן פדידה, שעם צמד הביא ל-1:3 על רעננה וחגג עם תנועה מגונה. הפ' חיפה-נצרת 1:3, עכו-ר"ג 0:0

עומר רפאל

צילום: אמיל טבוסוב, עריכה: יאיר דניאל

המחזור ה-24 בליגה הלאומית ייערך בסוף השבוע, ובמוקד עמד ניסיונה הלא מוצלח של הפועל רעננה להתאושש מרצף הכישלונות שלה. הקבוצה מפנינת השרון יצאה למשחק חוץ קשה בווסרמיל, הובילה 0:1, אבל מהדקה ה-64, הדקה בה החליף חנן פדידה את לירון זרקו, הפועל באר שבע השתלטה על המגרש וניצחה 1:3, בדרכה הבטוחה לליגת העל.

מכבי אחי נצרת, השישית בטבלה, לא השכילה לנגוס מהפער של הפועל רעננה החמישית, כאשר גם היא נוצחה בחוץ, 3:1 על ידי מוליכת הליגה הפועל חיפה. במשחק נוסף שנערך ביום שישי נפגשו הפועל בני לוד והפועל ירושלים, בה ניצחה הקבוצה של לופא קדוש 0:1 בחוץ. במשחק צמרת נוסף תיפגשנה הפועל עכו והפועל רמת גן בשבת. המחזור יושלם ביום שני עם המשחקים בין מכבי הרצליה להפועל כפר סבא, ובין עירוני קרית אתא לעירוני רמת השרון.

הפועל באר שבע - הפועל רעננה 1:3

רק לפני שני מחזורים נפגשו הקבוצות בפנינת השרון, וחניכיו של גיא לוי הביסו 0:4 את הקבוצה מרעננה. הפעם הגיעה רעננה לווסרמיל, ולא איפשרה לבאר שבע לפתח משחק שיכפה עליה את אותה תוצאה. כבר אחרי חמש דקות של משחק עלתה רעננה על הלוח משער של שרון גורמזנו, שבעט מחמישה מטרים פנימה לשערו של אסי רחמים.

הקהל הבאר שבעי ניסה לדחוף את שחקניו עד ההפסקה, אך לשווא. יצוין כי השופט יעקב רקוטש קיפח פעמיים את המקומיים. בפעם הראשונה כאשר לא שרק לפנדל אחרי נגיעת יד ברורה של שחקן מרעננה ברחבה, בפעם השנייה אחרי ששוער רעננה, אסף רז, נגע בכדור בידו מחוץ לרחבה, אך שריקה לא נשמעה.

בדקה ה-63 ערך לוי חילוף כאשר הכניס את החלוץ חנן פדידה, במקומו של לירון זרקו, בחילוף ענק שניצח לו את המשחק. דקה אחר כך הגיע השוויון מראשו של פדידה, שנגח הרמה מדודה של זיו כבדה בתוך הרחבה. בדקה ה-77 באר שבע ביצעה מהפך, עם שער די דומה לראשון שלה. שוב היה זה כבדה, שהרים מתוך הרחבה מאגף ימין, אוהד קדוסי הגיח מאחור ומשני מטרים נגח בקלילות פנימה, 1:2 לבאר שבע. שלוש דקות לסיום באר שבע עשתה זאת שוב. כבדה הרים כדור מקרן, פדידה נגח פנימה. בסיום המשחק גיא לוי, שסבל הרבה מהקהל האדום, רץ להודות לקהל על התמיכה שלו בקבוצה.

רעננה ממשיכה לסמוך על קבוצות אחרות שישאירו את הפער בינה (רעננה חמישית) למכבי אחי נצרת (במקום השישי) על חמש נקודות. הפעם זה שוב עבד לה, לאחר שהפועל חיפה ניצחה את אחי בקרית אליעזר, אבל לא לעד זה היא יכולה לסמוך ידיה על זה.

באר שבע, שאמש התבשרה כי ארבעה משחקניה נפצעו בתאונת דרכים, שבה לנצח, לאחר שבמחזור הקודם נעצרה במכתש עם תיקו 1:1 נגד הפועל רמת גן. האדומים מהנגב ממשיכים להתקרב בצעדי ענק אל ליגת העל. עוד דחיפה אחת אחרונה והקבוצה של אלונה ברקת יכולה להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה הראשונה.

אלא שעל החגיגה שלו העיבה תנועה מגונה, שעשה פדידה לאחר כיבוש אחד השערים שלו. דווקא ביום בו נראה כי המאמן גיא לוי השלים עם הקהל, כאשר הלך והודה לו לאחר הניצחון על העידוד המאסיבי, נראה כי שחקן אחר פתח חזית עם הקהל האדום בנגב. בסיום המשחק, כאשר נשאל פדידה לפשר התנועה שעשה ענה: "אני עושה מה שטוב לי, ואני עושה משהו אחרי גולים, זה דבר אישי שלי. רוב החגיגות שלי הם כאלה ועשיתי תנועה שאני עושה בדרך כלל אחרי גולים, זה סתם שטויות".

הפועל חיפה - מכבי אחי נצרת 1:3

לאחר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון השיגה ביום שני הפועל חיפה סוף סוף שלוש נקודות מול הפועל רעננה, והחששות של האדומים מאיבוד המקום הראשון נגוזו. ארבעה ימים לאחר מכן המשיכה החבורה של שלומי דורה במירוץ הפרטי שלה לליגת העל ובדרך גם די רמסה את תקוות העלייה האוטמטית של אחי נצרת.

אחרי 13 דקות של משחק העלה היראקלי ג'פרידזה את החיפאים ליתרון, כשרק שתי דקות חולפות והישאם כיוואן הכיל את התוצאה כדי לעשות את דורה רגוע יותר. חיפה המשיכה לשלוט ועשתה במגרש כבשתה. בדקה ה-28 הישאם כיוואן הרשית את השני שלו והשלישי של קבוצתו. דקה אחרי פתיחתה של המחצית השנייה, דקה לא נוחה לספיגת שער, צימק לוהאב כיאל ל-3:1.

אחי נצרת ממשיכה להיות רחוקה דיה מהמקום החמישי, למרות שנותרו עוד תשעה מחזורים לסיום, והכול עוד יכול לקרות. עם זאת, הנצרתים עלו לרבע גמר גביע המדינה השבוע, אחרי מהפך ביתי מדהים נגד הפועל אשקלון אז הם לפחות מסיימים את השבוע הזה עם טעם חלקי טוב בפה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בני לוד - הפועל ירושלים 1:0

שתי הקבוצות היו רחוקות מהמקום השישי, אלב אחרי הניצחון של הפועל ירושלים היא התקרבה עד כדי שלוש נקודות מהמקום השישי. בדקה ה-77 אדיר מעודה כבש את השער היחיד במשחק והביא לקבוצה של לופא קדוש את שלוש הנקודות. בני לוד תנסה להמשיך לשפר את מיקומה הנמוך בטבלה.

הפועל עכו - הפועל רמת גן 0:0

שתי קבוצות הצמרת השיגו עוד נקודה שהרחיקה אותם קצת מאחי נצרת במקום השישי. עבור רמת גן היה זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אך נקודה חשובה במשחק חוץ קשה. עכו, שניצחה בשבוע שעבר 0:5 את קרית אתא, פספסה הזדמנות לחזור למקום השני על חשבון הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully