וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשיתי את העבודה בפנדלים ועליתי

מנצ'סטר סיטי ספגה שני שערים מאוחרים נגד אלבורג ונגררה לפנדלים, בהם ניצחה 3:4 ועלתה לרבע הגמר. גם שחטאר, אודינזה ופ.ס.ז' עלו

כמו גביע המדינה שלנו, גם גביע אופ"א מחכה בקוצר רוח לשמונה ברות המזל שיעפילו לרבע גמר המפעל. שלב שמינית הגמר נחתם היום (חמישי) עם שישה משחקי גומלין, ביניהם הדרבי האוקראיני בין מטאליסט חרקוב לדינמו קייב, בו סיימה האחרונה עם הפסד 3:2, אך עלתה לשלב הבא בזכות יתרון בשערי חוץ.

פרט לכך התקיים היום הקרב הסובייטי בין שחטאר דונייצק לצסק"א מוסקבה, שהעלה נציגה אוקראינית שנייה לשלב הבא. שחטאר, שהפסידה 1:0 במשחק הראשון, כבשה הפעם פעמיים ושלחה את צסק"א הביתה. מחזיקת הגביע, זניט סנט פטרסבורג, גם היא סיימה את דרכה במפעל, למרות שניצחה 0:1 את אודינזה, אך ההפסד 2:0 במשחק הראשון סידר לאיטלקים מקום בשלב הבא.

במשחק מסקרן נוסף ניצחה המבורג 2:3 את גלאטסראיי ואחרי ה-1:1 במשחק בגרמניה היא עלתה לשלב הבא. פאריס סן ז'רמן נמנעה מהארכה וניצחה סמוך לדקות הסיום את בראגה 0:1. את המשחק הצמוד ביותר סיפקה מנצ'סטר סיטי, שניצחה רק בפנדלים את אלבורג, למרות שהגיעה עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, אך ספגה שני שערים מאוחרים ונזקקה לפנדלים כדי להשיג את הכרטיס לשלב הבא.

העולות לרבע הגמר: ורדר ברמן, מארסיי, דינמו קייב, שחטאר דונייצק, המבורג, פאריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי ואודינזה.

מטאליסט חרקוב - דינמו קייב 2:3 (3:3 בסיכום שני המשחקים, דינמו קייב עלתה)

הקרב בדרבי האוקראיני על רבע הגמר התנדנד מרגע לרגע, אך בסופו של דבר קייב עלתה בזכות שערי חוץ למרות שירדה מנוצחת. מטאליסט, שנמצאת בתקופה לא טובה בליגה עם שני הפסדים ותיקו בשלושת משחקיה האחרונים ופער של 14 נקודות מדינמו המוליכה, דווקא פתחה טוב ועלתה ליתרון של 0:2 לאחר שערים של ולנטין סליסואר (29) ויאיה (56) ופינטזה על השלב הבא אחרי ה-0:1 של דינמו במשחק הראשון.

אלא שמכאן דינמו הבינה שהיא זקוקה לשערי חוץ כדי לעלות, ואחד כזה הגיע בדקה ה-68 כשגוראן סאבליץ' צימק ל-2:1. המשחק ההפכפך נמשך שתי דקות לאחר מכן כשהקבוצה מחרוב הגדילה ל-1:3 עם שער של אסבאדו בנגיחה, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לשחקניו של יורי סיומין, שכבשו שער חוץ נוסף עליו חתום המחליף מילוש נינקוביץ'.

זניט סנט פטרסבורג - אודינזה 0:1 (2:1 בסיכום שני המשחקים, אודינזה עלתה)

אודינזה, שהופיעה למשחק ברוסיה עם יתרון כפול שהושג בדקות הסיום, הצליחה להדיח את מחזיקת הגביע, שאיכזבה כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות. מאמן אודינזה, פסקוואלה מרינו, אמנם לא עמד על הקווים זכר להרחקה שספג מהמשחק הראשון, אך גם בלעדיו הצליחה אודינזה לספוג רק הפסד מינימלי שסידר לה מקום ברבע הגמר.

השער היחיד במשחק נכבש לאחר 34 דקות כשאנטולי טימושצ'וק נגח כדור קרן של ויקטור פייזולין ומצא את הרשת. אלא שדווקא אודינזה הייתה יותר מסוכנת במשחק, אך לא מצאה את השער ולמרות זאת חגגה עלייה לרבע הגמר.

שחטאר דונייצק - צסק"א מוסקבה 0:2 (1:2 בסיכום שני המשחקים, שחטאר עלתה)

אחרי ההפסד 1:0 בדו קרב הסובייטי, הצליחה שחטאר דונייצק למחוק את הפיגור, להבקיע פעמיים ולהיות הנציגה האוקראינית השנייה ברבע הגמר. גם ללא דמיטרו צ'יגרינסקי, שחטאר ידעה היטב מה המשימה שעומדת לנגד עיניה ולמרות שלא הצליחה להבקיע במחצית הראשונה, היא עשתה את זה בשנייה והשאירה מחוץ לעניינים את צסק"א, שרק לפני ארבע שנים חגגה זכייה בתואר.

צסק"א של זיקו הגיעה ללא יורי ז'ירקוב הנפלא ובלי אלביר רחימיץ' הפצוע, ולמרות שואגנר לאב, מלך שערי גביע אופ"א, התרגל להבקיע, הוא לא ממש הצליח הפעם. צסק"א שילמה על כך ביוקר כשבדקה ה-54 שחטאר זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטר, אותה הבקיע פרננדיניו. בדקה ה-70 לואיס אדריאנו הבקיע את השני ושלח את צסק"א הביתה.

גלאטסראיי - המבורג 3:2 (4:3 בסיכום שני המשחקים, המבורג עלתה)

למרות שנשארה בתמונת האליפות עם ניצחון הליגה 0:2 על אנרגי קוטבוס ביום ראשון, המבורג הגיעה למשחק בטורקיה במצב רוח ירוד בעקבות פציעתו של מלאדן פטריץ'. מי שהחליף אותו אז היה פיוטר טרוכובסקי שאף כבש שער, אך גם הוא נפצע והחמיץ את המשחק בעלי סמי יין. אלא שגם בלעדי שניהם, המבורג הצליחה לכבוש שלוש פעמים על אדמת טורקיה ובכך השיגה את הכרטיס לרבע הגמר.

אחרי ה-1:1 במשחק הראשון, גלאטסראיי עלתה ראשונה ליתרון כשבדקה ה-42 זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי שמילאן בארוש הופל ברחבה והארי קיואל שיגר את הפנדל פנימה. בדקה ה-49 זה כבר היה נראה גמור כשבארוש הכפיל את התוצאה וקבע 0:2. אלא שדווקא אז המבורג התעוררה וחזרה עם שני שערים משלה תוך שלוש דקות כשג'ונתן פיטרויפה (57) וחוזה פאולו גררו (60) השוו. איביצ'ה אוליץ' סגר את הסיפור בדקה ה-90 ופינק את האוהדים גם בניצחון.

אלבורג - מנצ'סטר סיטי 0:2 (2:2 בסיכום שני המשחקים, 4:3 בפנדלים, סיטי עלתה)

ההגרלה סידרה לסיטיזנס דרך סלולה בשושנים דניות לעבר רבע הגמר. אחרי שחלפה על פני קופנהאגן בסיבוב הקודם, היו אמורים התכולים להשלים את המשימה בקלות אבל סיבכו לעצמם את החיים והתקשו לכבוש בדנמרק במשך 120 דקות. עדיין ללא קרייג בלאמי, שישוב רק למשחק הליגה הקרוב, מנצ'סטר סיטי החזיקה יותר בכדור, הייתה טובה יותר, אך מיעטה לסכן את השער של זארה.

במשך 85 דקות הסתדרה מנצ'סטר סיטי עם ההתקפה הדנית והייתה משוכנעת שהיא עולה לרבע הגמר, אך דווקא אז הגיע שער היתרון של אלבורג, כשהחלוץ לוטון שלטון, שחקנה לשעבר של שפילד יונייטד, שניער את מיקה ריצ'ארדס ובעט כדור מתוך הרחבה פנימה. אלבורג לא נחה וחיפשה את השני ומצאה אותו בדקה ה-90 לאחר שזכתה בפנדל, אותו בעט מייקל ג'ייקובסן פנימה. המשחק הלך להארכה, כשגם בה לא הובקעו שערים והקבוצות התייצבו לבעיטות מהנקודה הלבנה.

בפנדלים מנצ'סטר סיטי הבקיעה את כל ארבע הבעיטות שלה (אוואנס, אלאנו, רייט-פיליפס ודאני), לעומת אלבורג שהחמיצה פעמיים כששי גיבן הדף שני כדורים של אוגוסטיניוסן ושלטון וסידר לתכולים ניצחון 3:4.

בראגה - פריס סן ז'רמן 1:0 (1:0 בסיכום שני המשחקים, פריס עלתה)

המסע הארוך של בראגה באירופה הסתיים וכמה שהקבוצה הפורטוגלית הייתה קרובה להמשיך אותו. אחרי שהחלו את הדרך ביולי עם משחקי האינטרטוטו, בראגה הגיעו עד שמינית הגמר, אך נעצרו אצל היריבה הצרפתית, שנלחמת עם ליון בצמרת הליגה הצרפתית.

אחרי ה-0:0 מהמשחק הקודם בצרפת, קיוותה בראגה להשיג שער ביתי ולהמשיך הלאה, אך התוכניות לא ממש עבדו. עד הדקה ה-81 נראה היה שההתמודדות הולכת לקראת הארכה, אלא שאז הגיע גיום הוארו המחליף, שנכנס ארבע דקות קודם לכן במקום מתיאה קזמאן, ונעץ את השער שסידר לצרפתים את המקום ברבע הגמר בנגיחה מכדור חופשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully