וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרפין: "בניון הסכים, אבל בניטז לא נתן לו לעזוב"

המנהל המקצועי של ספרטק מוסקבה סיפר כי הישראלי כבר היה בדרכו לרוסיה בינואר, אך העסקה נפלה בשל סירובו של מנג'ר ליברפול

את השער הנהדר בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד, יוסי בניון לא ישכח לעולם וכך אולי גם חלק מאוהדי ליברפול, אך רק חודשיים לפני כן, במהלך חלון ההעברות של ינואר, נעשתה הפעולה שהכינה את הקרקע לאותו מהלך. הקשר הישראלי חש תסכול ממעמדו ברוטציה של רפא בניטז וכבר היה בדרך לספרטק מוסקבה הרוסית, אלא שהמנג'ר הספרדי דיבר על ליבו והבטיח לו כי ישלב אותו יותר. בניון החליט לבסוף לרדת מהרעיון, וההמשך ידוע.

"בניון היה המטרה המרכזית שלנו בחלון ההעברות של ינואר", חשף אתמול (שלישי) ואלרי קרפין, שחקן העבר הנפלא וכיום המנהל המקצועי של ספרטק. "היינו זקוקים לקשר התקפי יצירתי בקליבר שלו. הוא היה מוכן להגיע לרוסיה ולשחק עבור ספרטק, אבל בניטז לא נתן לו לעזוב את אנפילד".

לאחר שנפלה ההעברה בניון זכה מחדש לאמונו של בניטז, קיבל יותר דקות משחק וחזר להופיע בהרכב, כולל באותו משחק בברנבאו. ספרטק לעומת זאת, נענתה לדרישות של המנג'ר החדש מיכאל לאודרופ וצירפה קשר התקפי בדמותו של אלכס הברזילאי מאינטרנסיונל.

ההשפלה עוד תעלה להם ביוקר

בעוד ליברפול ממשיכה לקוות שהניצחון שלה על היונייטד יחזיר אותה בגדול למאבקי האליפות, מאמן מנצ'סטר סיטי מארק יוז סבור כי ההשפלה שליברפול הנחילה למנצ'סטר יונייטד (1:4 באולד טראפורד) עלולה לעבוד דווקא נגדה.

"זה בהחלט יגרום ליונייטד להיות יותר מפוקסת", אמר יוז, בניגוד לדעתו של ארסן ונגר, שטען כישחקני היונייטד נראים עייפים, "אפשר אפילו לטעון שזה הדבר הכי גרוע שליברפול הייתה יכולה לעשות להם, בגלל שעכשיו המנג'ר (פרגוסון) ידרוש מהם תגובה מיידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully