וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי שמינית גמר הגביע ישודרו בערוץ הספורט

ספורט 5 יעביר בשידור ישיר את כל חמשת המשחקים שנותרו בשלב שמינית גמר גביע המדינה, כולל שידור משולב ביום שלישי מכל המגרשים

ערוץ הספורט ישדר בימים שלישי ורביעי בשידורים ישירים את כל חמשת המשחקים שנותרו בסיבוב שמינית הגמר בגביע המדינה.

ביום שלישי ישודרו בערוץ 5 שלושה משחקים בשידור משולב, כאשר במוקד יעמוד המשחק בין הפועל פתח תקוה להפועל כפר סבא, וממנו ישולבו פריצות למגרש באשדוד (שם תארחת מ.ס אשדוד את סקציה נס ציונה) ולמגרש בעילוט (שם תארח אח"י נצרת את הפועל אשקלון). ערב השידורים יחל בשעה 19:30.

החל מהשעה 14:00 ביום שלישי ישודר המשחק בין עירוני קרית אתא להכח עמידר רמת גן בשידור ישיר באתר האינטרנט של ערוץ הספורט, משחק אשר בשל היעדר תאורה במגרש נאלץ להתקיים בשעות הצהריים.

ביום רביעי, החל מהשעה 18:45, ישודר המשחק בין בני יהודה לבני סכנין, אף הוא בערוץ 5. במקביל ישודר בערוץ חמש פלוס משחקה של נבחרת הכדוריד של ישראל מול בולגריה.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "אנו מברכים את ערוץ הספורט על שבחר לשדר את כל המשחקים מסיבוב שמינית הגמר ממפעל גביע המדינה, כך שכל הקבוצות המשתתפות במפעל הגביע יזכו לחשיפה טלוויזיונית".

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר: "זו הפעם הראשונה מאז היווסדו של מפעל גביע המדינה שכל משחקי שמינית הגמר מועברים בשידור ישיר. החלטנו להמשיך להביא לצופים את חוויית הגביע בשידורים ישירים ובהפקות מורכבות גם בשלבים שלא שודרו מעולם וגם ממשחקיהן של קבוצות קטנות אשר לא זוכות לחשיפה טלוויזיונית.

"במכרז האחרון לגביע המדינה אף גוף שידור כלל לא ניגש למכרז. אנו היינו היחידים שהרמנו את הכפפה, וכאשר רכשנו את המפעל לטובת ערוץ הלייב, קיבלנו החלטה כי מכל מחזור יועברו משחק אחד או יותר לערוץ הפתוח כדי לאפשר לכמות רבה של צופים להנות ממשחקי המפעל. מאז שרכשנו את הזכויות קיבל מפעל הגביע חיים חדשים וממפעל משני וזנוח, אשר ממנו שודרו במשך עשרות שנים רק משחקי חצי הגמר והגמר, הצלחנו להפכו תוך פחות משנתיים לאחד המפעלים החשובים והאטרקטיביים בספורט הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully