וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: גם בסיטי חולמים אירופה

לאחר שמנצ'סטר יונייטד עלתה לרבע גמר האלופות, היריבה העירונית ניצחה 0:2 ב-1/8 גמר אופ"א את אלבורג. 1:2 למארסיי על אייאקס

בזמן שבליגת האלופות מתכוננים כבר להגרלת רבע הגמר ומנתחים את שמונה הגדולות, בגביע אופ"א נמצאים רק בשלב שמינית הגמר שהחל הערב (חמישי) ללא מספר פייבוריטיות כמו מילאן, טוטנהאם ופיורנטינה, עליהן בנו קברניטי המפעל כמושכות הרייטינג בעונתו האחרונה של גביע אופ"א במתכונתו הנוכחית.

כך המוקד עובר למפגש נוסטלגי בין שתי אלופות אירופה לשעבר, שם מארסיי ניצחה 1:2 את אייאקס, ולדו קרב סובייטי בין צסק"א מוסקבה לשחטאר דונייצק, בו ניצחה צסק"א 0:1. מחזיקת גביע אופ"א, זניט סנט פטרסבורג, הפסידה 2:0 באיטליה לאודינזה ומנצ'סטר סיטי התגברה על אלבורג עם 0:2 נוח. דרבי אוקראיני נערך בין דינמו קייב למטאליסט חרקוב המפתיעה, בו ניצחה דינמו 0:1 מפנדל של ואגנר לאב. המבורג סיימה בתיקו 1:1 מאכזב מבחינתה, בבית מול גלאטסראיי ששיחקה לאורך המחצית השנייה עם 10 שחקנים. קבוצה גרמנית אחרת, ורדר ברמן, השיגה 0:1 קטן לקראת הגומלין בסנט אטיין.

צסק"א מוסקבה - שחטאר דונייצק 0:1

שתיים מהקבוצות המיתולוגיות של הכדורגל הסובייטי, שתוכננו להיפגש במהלך ינואר בטורניר כאן אצלנו שלא יצא לפועל, התעמתו זו עם זו במפעל אירופי לראשונה. צסק"א מוסקבה זכתה השבוע בסופר קאפ הרוסי אחרי ניצחון 1:2 על האלופה רובין קאזאן, ורשמה אחד נוסף באופ"א. בדקה ה-50 הוכשל מילוש קרסיץ' על ידי רזבאן ראט, והברזילאי ואגנר לאב דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק.

דינמו קייב - מטאליסט חרקוב 0:1

הדרבי האוקראיני של שמינית הגמר נערך באיצטדיון לובנובסקי, כשרק שבוע קודם לכן ניצחה דינמו קייב בחרקוב 0:2 במשחק ליגה. מטאליסט, שהדהימה בסיבוב הקודם את סמפדוריה עם ניצחון כפול, החזיקה מעמד מחצית אך ספגה בדקה ה-54, כשקרן של אולייב ננגחה פנימה על ידי ווקוייביץ' והכריעה את גורל הדרבי, לפחות עד המפגש החוזר בחרקוב.

המבורג - גלאטסראיי 1:1

מרטין יול חשש לא רק מהיריבה אלא גם מההגנה שלו, וידע למה. שתי הקבוצות עלו עם לא מעט בעיות בחלק האחורי, אך דווקא גלאטסראיי בדחיפת הקהל הגדול של הטורקים המקומיים שהגיעו לאיצטדיון, הפתיעה כשעלתה ליתרון בדקה ה-33 משער של איהאן אקמן, אחרי ניסיון תיקול לא מוצלח של ג'רום בואטנג.

לאחר ההפסקה הגבירה המבורג את הלחץ ובדקה ה-50 השיגה את מבוקשה, עם שער שיוויון מרגלי מרסל יאנסן, אחרי שמלאדן פטריץ' הוריד בראשו. שלוש דקות לאחר מכן הורחק אמרה אסיק האורח, אך מאמצי הגרמנים לא נשאו פרי וגלאטסראיי תחזור הביתה עם תוצאה נהדרת.

פריס סן ז'רמן - בראגה 0:0

כשהיא במקום השני בליגה הצרפתית ונמצאת ערב הקלאסיק מול מארסיי, המשחק נגד הפורטוגלים לא היה בזמן ממש אידיאלי עבור פ.ס.ז'. הכוכבים לודוביק ז'ולי וגיום הוארו נותרו על הספסל ונכנסו רק בדקה ה-58, אבל גם הם ומתיאה קזמן לא הובילו לשינוי. בראגה, ללא חלוצה הפצוע אלברט מיונג, השיגה תיקו שעשוי להספיק לו מול הרכב משני של הצרפתים בגומלין.

ורדר ברמן - סנט אטיין 0:1

העונה המאכזבת של ברמן יכולה לקבל תפנית עם הצלחה באירופה, ולאחר שחלפו על פני מילאן כל יריבה היא נוחה יותר. טורסטן פרינגס פתח בסופו של דבר בהרכב של תומאס שאף, שראה את דייגו מבשל לחברו הברזילאי נאלדו את שער היתרון בדקה ה-20. למזלה של סנט אטיין, השוער ז'רמי ז'אנו היה במקום יותר מפעם אחת ומנע מקבוצתו הפסד בתוצאה גבוהה יותר. הגומלין בסטאד ז'ופרה גישאר צפוי להיות לוהט.

מנצ'סטר סיטי - אלבורג 0:2

אחרי שהסיטיזנס עברו בשלב הקודם את קופנהאגן, הם קיבלו עוד יריבה דנית בדמותה של אלבורג. מארק יוז שמח לקבל בחזרה את רוביניו, שעבר טיפולים בברזיל וחזר מאושר מתמיד כדי לתפוס את מקומו של קרייג בלאמי הפצוע ולבשל לפליפה קייסדו שער מהיר כבר בדקה התשיעית. שון רייט פיליפס סיים מבצע סולו אישי עם כדור לחיבורים בדקה ה-30 וחתם את הניצחון הקל של מנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מארסיי - אייאקס 1:2

במפגש בין שתי אלופות אירופה לשעבר, קיוותה מארסיי לשפר את מאזן הבית שלה, העומד בתקופה האחרונה על שני ניצחונות בלבד בשבעה משחקים. לצרפתים לקח 19 דקות כדי לכבוש מול ההרכב החסר שהעמיד ואן באסטן, כשבנואה שיירו ירה כדור מדויק מ-25 מטרים לרשת של קנת' ורמייר.

ממאדו ניאנג הכפיל את התוצאה בדקה ה-33 עם שער נהדר בעקב, אבל לואיס סוארז צימק עם שער חוץ חשוב מהנקודה הלבנה שלוש דקות לאחר מכן. דווקא כשאייאקס הרגישה כי התאקלמה בסטאד ולודרום, הגיע האדום של גרגורי ואן דר וויל בדקה ה-42.

אודינזה - זניט סנט פטרסבורג 0:2

"גביע אופ"א הפך עבורנו למטרה העיקרית. אסור לנו להיכשל", אמר לפני המשחק נשיא אודינזה, ג'יאמפאולו פוצו. הרוסים, מחזיקי גביע אופ"א, הגיעו עם הקפטן אנטולי טימושצ'וק ששב להרכב והיוו יריב שקול לאיטלקים. שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים, אבל הזהירות הייתה גדולה ורק בדקה ה-85 נפרץ הסכר, כשפאביו קוואליארלה הרשית את הראשון. חמש דקות חלפו ושותפו לחוד, אנטוניו די נטאלה, שם את השני והרגיע את הנשיא פוצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully