וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזירו לנו את הכבוד

קלאודיו ראניירי מחזיק אצבעות לרומא ולאינטר מול האנגליות בשמינית גמר האלופות: "בוא נוכיח שהכדורגל האיטלקי הוא הטוב בעולם"

אחרי ההדחה אמש (רביעי) של יובנטוס מליגת האלופות, מאמן הגברת הזקנה קלאודיו ראניירי מחזיק אצבעות ליריבותיו ל"סרייה A" במפעל האירופי. היום ייאבקו אינטר (מול מנצ'סטר יונייטד) ורומא (מול ארסנל) על מקום ברבע הגמר, וראניירי מחפש את הגאווה שאבדה לכדורגל האיטלקי.

"חשוב מאוד לכדורגל האיטלקי שהם יעפילו לרבע הגמר", אומר ראניירי, "זו הדרך היחידה שנוכיח לעולם שיש לנו את הליגה הטובה בעולם". ראניירי מדבר על הגאווה האיטלקית, אך מנגד משחרר הצהרה מעט תבוסתנית: "בהתחשב בכך ששיחקנו מול קבוצה שבשנה שעברה הייתה רחוקה פנדל אחד מזכייה בגביע, הרי שההישג שלנו מצוין".

בכל אופן, בקרה המשולש בין האיטלקיות לאנגליות בשמינית הגמר הרי שהפרמיירליג מוליכה כבר 0:1, ונמצאת ביתרון גם בשני המשחקים הנותרים. ראניירי אופטימי. "במוקדם או במאוחר, הקבוצות האיטלקיות יחזרו להיות הטובות ביותר", אומר המאמן שאימן בשתי הליגות, "אבל לכסף יש חשיבות גדולה. זה לא רק בכסף, אבל זה גורם מכריע. כרגע כל הכסף נמצא באנגליה ובספרד, כך שעכשיו כולנו מחכים לראות איך שתי האיטלקיות יצליחו לשרוד במפעל".

רונאלדו דלוק

מישהו אמר על כריסטיאנו רונאלדו שהוא לא רודף שמלות? כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, שיפגוש הערב (רביעי) את אינטר בקרב על מקום ברבע גמר ליגת האלופות, לא פוסל מעבר בעתיד לאיטליה. אחת הסיבות, אותן מונה רונאלדו קשורה לנשים בארץ המגף.

"האם אשחק אי פעם באיטליה?", שאל רונאלדו את עצמו שאלה רטורית. "לעולם לא אומרים לעולם לא. אני תמיד שמח מאוד לנסוע לשם, כפי שעשיתי בקיץ הקודם, בגלל שהנשים שם הן הכי יפות וסקסיות בעולם".

הכוכב מנה עוד סיבות למעבר אפשרי: "אני באמת אוהב את הכדורגל האיטלקי, אסור לשכוח שנבחרת איטליה היא אלופת העולם. אני בעיקר אוהב את אלסנדרו דל פיירו. הוא שחקן מיוחד וכדורגלן יוצא מן הכלל - מקצוען אמיתי".

רונאלדו התייחס גם לכך שהוא היה קרוב להצטרף לקבוצה אותה יפגוש הערב, אינטר, לפני שעבר לבסוף למנצ'סטר יונייטד: "כן, הייתי קרוב לעבור לאינטר, כשגם ארסנל ויובנטוס היו בעניין. הסקאוט של אינטר, לואיס סוארז, הגיע לפגוש אותי בליסבון, אבל הסוכן שלי חורחה מנדז אמר לי שאלכס פרגוסון רוצה אותי בכל מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully