וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום דבר מיוחד

אינטר שוב הודחה מוקדם והפעם על ידי מנצ'סטר יונייטד, שניצחה אותה 0:2. ארסנל ניצחה את רומא בפנדלים. ברצלונה ניצחה את ליון 2:5

זהו, נשארנו עם שמונה קבוצות בלבד. אפשר כבר להריח את הגמר באולימפיקו, אפשר לראות את הגביע באופק. משחקי שמינית גמר ליגת האלופות הגיעו הערב (רביעי) לסיומם כשבמוקד הצליחה מנצ'סטר יונייטד להתגבר על אינטר והשליכה עוד קבוצה איטלקית החוצה.

המשחק הערב באולד טראפורד דווקא היה שקול יותר מזה בסן סירו. הפעם גם אינטר הגיעה להזדמנויות מצוינות, אבל הפעם יונייטד גם לא החמיצה ו-0:2 גדול העלה אותה עוד שלב בדרך לשמירה על התואר, כזו גם הייתה התוצאה בסיכום שני המשחקים.

קצת אחרי זה הפכה רומא להיות המודחת האיטלקית האחרונה ושוב הייתה זו קבוצה אנגלית, ארסנל, שעשתה זאת. הג'יאלורוסי אמנם ניצחו 0:1 אחרי 120 דקות של כדורגל בינוני, אבל הפסידה 7:6 בפנדלים וכעת תתרכז בליגה ובניסיון להגיע לליגת האלופות גם בעונה הבאה.

ברצלונה עשתה לעצמה חיים קלים עם רביעייה מול ליון המפוחדת כבר במחצית הראשונה ולמרות שספגה פעמיים בהמשך, ניצחה 2:5 ועלתה גם היא לרבע הגמר אחרי 3:6 בסיכום המשחקים.

פורטו ואתלטיקו מדריד, שסיפקו משחק ראשון פורה ומלא הזדמנויות שהסתיים ב-2:2, נפרדו הערב ב-0:0 בדרגאו, אבל הפורטוגלים עלו בזכות שערי החוץ בקלדרון וחזרו לרבע הגמר, מקום אותו הם מכירים היטב.

הגרלת רבעי וחצאי הגמר תיערך ביום שישי, ה-20.3.

רשימת העולות לרבע הגמר:

ליברפול
צ'לסי
מנצ'סטר יונייטד
ארסנל
פורטו
ברצלונה
ויאריאל
באיירן מינכן

מנצ'סטר יונייטד – אינטר 0:2 (0:2 בסיכום המשחקים)

אז עד הערב אלכס פרגוסון ניצח את מוריניו רק פעם אחת. אז המאמן הפורטוגלי היה מבסוט מההגרלה שהחזירה אותו לאולד טראפורד. אבל אלו ימים אחרים וזה כבר לא צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד, אלא אינטר נגד האימפריה ממערב אנגליה. למנצ'סטר יונייטד הגיע לנצח כבר במשחק הראשון בסן סירו, אבל היא החמיצה. הערב היא השלימה את העבודה בצורה חלקה וראויה ועלתה לרבע הגמר, אולי בדרך לזכייה שנייה ברציפות במפעל הקבוצות היוקרתי בעולם.

יונייטד, בדיוק כמו במשחק הראשון, פתחה בסערה, אבל הפעם גם השיגה את השער. אלופת אירופה השיגה שתי קרנות כבר בדקות הראשונות ואת השנייה העלה גיגס למרכז הרחבה ונמניה וידיץ' הגיע ראשון ונגח מ-11 פנימה. 0:1 ליונייטד כבר בדקה השלישית.

יונייטד ניסתה להכפיל ולהבטיח לעצמה הרבה שקט לקראת ההמשך, אינטר ניסתה לכבוש שער חוץ בעקיצות ובדקה ה-29 כמעט עשתה זאת אבל זלאטן נגח את הכדור למשקוף מקרוב אחרי בעיטה חופשית.

הקצב הטוב נמשך וההזדמנויות הגיעו. בדקה ה-37 הדף ואן דר סאר כדור של סטנקוביץ' שבעט במפתיע מכ-30 מטרים וכעבור שתי דקות קיבל ג'ון אושיי כדור במצב של אחד על אחד עם סזאר, אבל נבלם. איברהימוביץ' התקרב שוב בבעיטה שטוחה שחמקה סנטימטרים מהקורה, אבל המחצית הסתיימה ב-0:1 למקומיים.

פתיחת המחצית השנייה הייתה זהה לזו מהראשונה כשהתקפה יפה ומסודרת של של יונייטד הגיעה לרגליים של ווין רוני, זה הגביה כדור קטן למרכז הרחבה וכריסטיאנו רונאלדו הגיע ועם התנופה נגח את השני. אדריאנו עוד בעט לקורה בהמשך, אבל אינטר נראתה חסרת אונים מול המכונה של אלכס פרגוסון וכך זה גם הסתיים.

ברצלונה - ליון 2:5 (3:6 בסיכום המשחקים)

כשנודעה להם תוצאת ההגרלה, אנשי ליון שידרו חוסר אמונה מוחלטת ביכולת שלהם לעבור את ברצלונה. מאז עברו שבועות ארוכים והצרפתים גם הצליחו למתוח את הקטאלונים במשחק הראשון שהסתיים ב-1:1, אבל הערב הגיעו לקמפ נואו והתפרקו. עם כל הכבוד לבארסה הגדולה, ללאו מסי, תיירי הנרי וסמואל אטו הנוצצים, אלופת צרפת - חברה קבועה בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות - לא צריכה להתפרק בצורה כזו.

בארסה הגיעה להזדמנות ראשונה בדקה ה-13, כשצ'אבי לקח בעיטה חופשית מ-18 מטרים, אבל הכדור פגע בחומה הצרפתית וחמק החוצה. ברצלונה לא ויתרה ובדקות הבאות אטו ואינייסטה חיפשו את השער שוב ושוב, אבל לא מצאו את המסגרת.

ליון בנתה על מתפרצות ובדקה ה-19 אחת כזו לא הייתה רחוקה מלהסתיים ברשת של ויקטור ואלדז כשאדרסון בעט החוצה מתוך הרחבה אחרי מסירה של בנזמה, אבל בדקה ה-25 ההגנה האורחת כשלה ביציאה לנבדל והרשתה להנרי לקבל כדור עומק ולהנות משטח גדול עד הכיבוש באחד על אחד מול הוגו לוריס. שתי דקות עברו וזה כבר 0:2 אחרי עוד חור בהגנה של ליון ועוד שער קליל של הנרי.

בשלב הזה ליון הפסיקה להאמין, החלה להתפורר וספגה עוד ועוד. בדקה ה-40 היה זה לאו מסי שכידרר בקלילות באגף הימני והחל לחתוך לכיוון המרכז, עבר שני שחקנים, החליף מסירה כפולה עם אטו וכבש בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה וכעבור 3 דקות אטו כבש בעצמו וקבע 0:4 קל מדי לברצלונה.

השטפון נמשך כעבור דקה בלבד והפעם ליון סופסוף עלתה על הלוח עם שער של ז'אן מאקון אחרי קרן של ז'וניניו. הברזילאי הוסיף שער משלו בדקה ה-48 וליון המשיכה למזער נזקים. הברזילאי עוד ספג אדום לפני הסיום וסיידו קייטה חתם את ה-2:5 בתוספת הזמן.

רומא – ארסנל 0:1, 7:6 בפנדלים (1:1 בסיכום המשחקים)

רומא סחבה הערב לא רק את הלחץ של אוהדיה באולימפיקו ולא רק את הרצון העז להמשיך בניסיון שלה להתקרב לגמר ליגת האלופות שיתקיים באצטדיונה הביתי, היא סחבה את כל הכדורגל האיטלקי על הגב. לא אינטר, לא יובנטוס, גם לא מילאן בגביע אופ"א. אודינזה, שהצליחה להעפיל לשמינית גמר גביע אופ"א הייתה האיטלקית היחידה מלבד רומא שנשארה באירופה ואנחנו רק באמצע מרץ ואחרי 120 דקות פלוס פנדלים גם הקבוצה מהבירה נשארה בחוץ.

הקבוצה מבירת איטליה הפעילה לחץ על השער האנגלי ובדקה התשיעית עלתה ליתרון מרגלי ז'ואן. האיטלקים ניהלו התקפה יפה עם צירוף מסירות מצוין, לחצה כשבעה שחקנים של ארסנל לתוך הרחבה שלהם, אבל מסירת רוחב שטוחה ולא חזקה חתכה את כל ההגנה האורחת והגיעה לבלם הברזילאי שכבש מקרוב ופתח את המפגש מחדש.

רומא ידעה שיתרון שלה שביר וניסתה להכפיל, אבל גם ארסנל יצאה קדימה במטרה להשיג שער חוץ ונגיחה מסוכנת של אבו דיאבי נעצרה בידיים של דוני. ואן פרסי ואבואה ניסו ובעטו החוצה בצד אחד, ווצ'יניץ' החמיץ את המסגרת בצד השני והתוצאה נותרה בעינה עד המחצית.

המשחק נמשך בהילוך דומה גם במחצית השנייה, כשהאנגלים מתחילים ללחוץ לקראת הסיום, אבל בנדטנר נהדף לקרן פעם אחת, קולו טורה נגח החוצה מקרוב קצת לפני השריקה לסיום והמשחק הלך להארכה ולפנדלים, בהם ניצחה הקבוצה האנגלית.

אדוארדו דה סילבה פתח את שרשרת הבעיטות לא טוב ודוני לקח את הבעיטה שלו, אבל מאוחר יותר החמיץ גם מירקו ווצ'יניץ' ואחרי חמש בעיטות לכל קבוצה, הייתה התוצאה 4:4. הקבוצות החלו לבעוט בעיטה אחת כל אחת עד שמקס טונטו בעט לשמיים ורומא הודחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פורטו – אתלטיקו מדריד 0:0 (2:2 בסיכום המשחקים, פורטו עולה בזכות שערי חוץ)

במשחק הראשון אתלטיקו ממש ניצלה מהפסד ביתי ואפילו מכזה מביך. פורטו שטפה את המגרש, הגיעה להזדמנויות ובשום שלב לא נבהלה מהוויסנטה קלדרון. טתלטי נהנתה אז מהחמצות של האורחת ומשער באשמתו של הלטון והצליחה לחץ תיקו ביתי. היום, אחרי תוצאות טובות נגד ברצלונה וריאל מדריד בליגה, היא רצתה להראות שהיא יכולה יותר גם באירופה, אבל לא הצליחה והודחה בשערי חוץ.

ברונו אלבס בעט בדקות הראשונות כדור חופשי חזק שחמק מעל המשקוף לזכותה של פורטו ובצד השני עצר הלטון כדור של לואיס פראה הקולומביאני, אבל למרות שתי בעיטות למסגרת של כל אחת מהקבוצות במחצית הראשונה, התוצאה נשארה מאופסת אחרי 45 דקות.

למרות הכושר המצוין בו נמצא דייגו פורלאן, אבל רסינו החליט לפתוח דווקא עם קון אגוארו ופלורן סינמה פונגול ואת החלוץ האורוגוואי הכניס רק בדקה ה-54, כשערך חילוף התקפי והוציא את מקסי רודריגז. הוויתור על קשר לטובתו של חלוץ אמנם נעשה כדי להשיג הכרעה, אבל גם איפשר לפורטוגלים יותר מרווח במרכז המגרש והם החלו לשלוט במשחק ולהגיע להזדמנויות, כשלאו פרנקו הציל מרגלי לוצ'ו ולאחר מכן האלק נעצר במשקוף. זה היה גם אקורד הסיום, לא רק של המשחק, אלא של דרכה של העיר מדריד בליגת האלופות השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully