וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרטה הגדילה את הפער בפיסגה

מוליכת הטבלה גברה 1:3 על אנרגי קוטבוס וניצלה את התבוסה של המבורג (4:1 לגלדבאך) והתיקו של הופנהיים (0:0 עם ברמן). באיירן ניצחה

אחרי מחזור גביע וכמה תוצאות בהחלט נחמדות באמצע השבוע, חזרה גרמניה למאבקי הליגה ואחרי שאמש (שישי) פתחה שאלקה את המחזור ה-23 עם ניצחון 0:1 על קלן, היום נכנסו גם קבוצות הצמרת הגבוהה לעניינים.

המוליכה הרטה ברלין עשתה את הדרך הקצרה לקוטבוס ונקלעה לפיגור, אבל הפכה לניצחון 1:3 ושמרה על מקומה הראשון. באיירן מינכן פיגרה בעצמה, אבל הביסה את האנובר 1:5 ומנשנגדלבאך הפתיעה את המבורג עם 1:4.

אנרגי קוטבוס - הרטה ברלין 3:1

הקבוצה מהבירה חזרה למקום הראשון אחרי ניצחון ביתי על מנשנגלדבאך בשבוע שעבר וידעה ש-3 נקודות נוספות במשחק בקוטבוס ישאיר אותה לפחות שבוע נוסף בפיסגה, אבל זה לא בא בקלות. אטאן קאגדס העלה את המקומיים ליתרון מפתיע בדקה ה-21 בבעיטה חופשית, אבל אנדריי וורונין המצוין דאג להשוות בדקה ה-34 והשלים צמד אישי ומהפך בדקה האחרונה של המחצית הראשונה. האוקראיני המתין עד לדקה ה-88 כדי להשלים שלושער והרטה ממשיכה לרוץ לאליפות.

הופנהיים - ורדר ברמן 0:0

המשחק הראשון בין השתיים היה אחד מהמרתקים העונה והסתיים בניצחונה של ורדר 4:5, כך שהיה למה לצפות גם הפעם, אבל כגודל הציפיה גודל האכזבה. בובאקאר סאנוגו בעט פעמיים לקורה של טים ויסה, ברמן החזיקה הרבה יותר בכדור, אבל לא הצליחה למצוא מספיק פעמים את המסגרת וכשכבר עשתה זאת - נבלמה ושתי הקבוצות נאלצו להסתפק בנקודה.

באיירן מינכן - האנובר 1:5

הבווארים הודחו מהגביע באמצע השבוע ועדיין לא הצליחו לכבוש את המקום הראשון בליגה, אולי הונס התלונן על יחס התקשורת לקבוצה ובאיירן הגיעה בלחץ, אבל למזלה פגשה ביריבה שהשיגה נקודה אחת בלבד במשחקי חוץ העונה. הפתיחה נראתה רע מאוד מבחינתה של באיירן אחרי שיירי סטיינר העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-15, אבל דניאל ואן בויטן דאג לאזן כבר אחרי 5 דקות, מירוסלב קלוסה קבע 1:2 בדקה ה-25 והאמיט אלטינטופ כבש את השלישי בדקה ה-34 והשלים בליץ מרשים של האלופה. לוקאס פודולסקי הוסיף בדקה ה-73 ומרטין דמיקליס חתם בדקה ה-89.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מנשנגלדבאך - המבורג 1:4

מנשנגלדבאך הגדולה סובלת לאורך כל העונה ממאבקי תחתית קשים, אבל היום השיגה את התוצאה המפתיעה של המחזור כזה ממנו אפשר יהיה לשאוב המון עידוד. רוב פריינד ניצל בישול של מרקו מארין כדי להעלות את גלדבאך ליתרון בדקה ה-24, מלאדן פטריץ' השווה בדקה ה-29, אבל מכאן זה היה משחק של הקבוצה המקומית בלבד. טוביאס לבלס העלה ל-1:2 ובמחצית השנייה הצטרפו רואל ברוורס (54) ומארין (65, פנדל) לחגיגה הגדולה של מרכז ההגנה של המבורג, שפשוט לא הגיע למשחק. רוברטו קולאוטי החליף את פריינד בדקה ה-80.

שאלקה - פ.צ קלן 0:1

אולי עכשיו העניינים בשאלקה קצת יירגעו. הנה תקציר אירועי השבוע. הקבוצה חטפה מהולמה נוספת בדמות הדחה מהגביע על ידי מיינץ באמצע השבוע. הלחץ במועדון מגלזנקישרן גדל מיום ליום, אבל הנקודות ירגיעו את המצב. שער הניצחון נכבש בדקה ה-28. איבן ראקיטיץ' מצא את ג'רמיין ג'ונס שירה כדור שטוח לפינה השמאלית של השער. קלן הייתה מסוכנת יותר במחצית השנייה, אך לא הצליחה להכניע את מנואל נוייר וירדה ללא הנקודות.

וולפסבורג - קרלסרוהה 0:1
לוולפסבורג: אדין דז'קו 38.

שטוטגרט - דורטמונד 1:2
לשטוטגרט: אלסון 10, מריו גומז 62. לדורטמונד: נלסון ואלז 52.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully