וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אתה יכול להבקיע שער מכריע, שיישכח אחרי יום"

הקשר הישראלי של ליברפול מתרגל לחזרה המהירה לקרקע, אחרי שעריו נגד ריאל מדריד וסנדרלנד. "המנג'ר חושב רק על האתגר הבא"

יוסי בניון פורח לאחרונה בליברפול. קשרה הישראלי של הקבוצה האדומה כבש שער ניצחון ענק לפני כשבוע בסנטיאגו ברנבאו 0:1 על ריאל מדריד במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. ביום שלישי כבש בניון אחד נוסף בניצחון הליגה 0:2 על סנדרלנד.

חרף הכושר הטוב בו הוא נמצא, בניון מבין את מדיניות הרוטציה של המנג'ר רפא בניטז, ואמר בראיון לעיתון בליברפול: "אני לומד לקבל את זה. במועדון גדול כמו ליברפול אי אפשר לקחת אף דבר כמובן מאליו. עם מספר גדול של שחקנים מהטופ העולמי, צריך להבין שאני לא תמיד אפתח ואשחק, אבל אם אני מקבל צ'אנס אני חייב לקחת אותו בשתי הידיים ולתת הכול. אם הייתי מוצא את עצמי שלושה-ארבעה חודשים לא דורך על המגרש זה היה משהו אחר. אבל כרגע, אני מרגיש מסופק".

בניון ערך 32 הופעות במדי הקבוצה העונה מתוך 42 המשחקים שערכה, כאשר ב-14 מתוכם עלה כמחליף: "אני עדיין לומד כיצד דברים עובדים כאן. אתה יכול להבקיע שער מאוד חשוב, מכריע ביותר, וזה כבר יישכח ביום שאחרי. המנג'ר חושב רק על האתגר הבא, וכך זה צריך להיות. זה אומר שתמיד צריך להיות מוכן ודרוך".

בניון אף סיפר כי אחרי הניצחון במדריד, חגגו שחקני ליברפול והרעישו עולמות בחדר ההלבשה, עד אשר הוא היה צריך להתקשר מהסלולרי שלו למשפחתו מתוך השירותים. "היה שם שיגעון של כולם", אמר. "כולם צעקו וצרחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully