וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: משחק עונה במעמד צד אחד

מכבי אשדוד התבטלה בפני המוליכה נתניה, שניצחה 93:119 בערב מצוין של וושהאם. עפולה גברה 78:96 על בנימינה, טריפל דאבל לאילן ברקוביץ'

קרב הצמרת הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-20 בליגה הלאומית, העניק על פניו תקווה מסוימת למעט תחרות בליגה, אך בסופו הבינו כולם כי הליגה שייכת בלעדית לאליצור מכבי נתניה, שניצחה בקלות 93:119. הפועל עפולה התקרבה לאשדוד במקום השני, עם ניצחון 78:96 על בנימינה החלשה. הפועל בארי חלפה מעל הקו האדום, לאחר שגברה 71:83 על כוכב יאיר.

מכבי אשדוד - אליצור מכבי נתניה 119:93

השנייה בטבלה, עם מאזן נהדר של ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים, קיוותה להפתיע את מוליכת הטבלה במה שכונה בפי חובבי הליגה "משחק העונה". נתניה, עם החיזוק המצוין בדמותו של טוני וושהאם, לא התכוונה לאפשר לאשדוד להנחיל לה הפסד שני העונה.

במחצית הוליכה נתניה ביתרון סביר של שבע, אבל את הבריחה האמיתית בדרך לתבוסה ביצעה ברבע האחרון. וושהאם ואלירן גואטה בלטו עם 23 נקודות כל אחד בשורות נתניה, כשמשחק נהדר של דורי אסף (27 נקודות) לא הספיק לאשדוד, שהתבטלה בפני המוליכה הגאה.

הפועל עפולה - בית"ר בנימינה 78:96

אחרי ההפסד המפתיע לנצרת עילית בשבוע שעבר, ידעה עפולה כי אין הנחות לקראת המשחק מול נועלת הטבלה מבנימינה, היורדת הכמעט ודאית לליגה הארצית. כבר במחצית הוליכה עפולה בעשר נקודות יתרון, ומשם הדרך לניצחון הייתה סלולה. אילן ברקוביץ' כיכב עם טריפל דאבל (15 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) והיה בין שישה שחקני עפולה שקלעו בדאבל פיגרס. קני וויליאמס קלע 23 וקטף 11 כדורים חוזרים בשורות בנימינה החלשה.

עירוני נס ציונה - הפועל נצרת עילית 100:86

שתי קבוצות מרכז טבלה בעלות שאיפות לצמרת, נפגשו בנס ציונה. המארחת ידעה שניצחון עשוי להקפיץ אותה לעבר הרביעייה הראשונה, אבל לא ממש פעלה בכיוון. סטנלי ברנדי הוביל את נצרת עילית עם משחק גדול של 29 נקודות ו-12 ריבאונדים, ונעזר ב-19 נקודות של אבי נניקשווילי. טל דן ואילון זגורי קלעו 28 כל אחד עבור נס ציונה.

אליצור יבנה - הפועל מגידו/יקנעם 85:100

שתיים מהמאכזבות הגדולות של העונה רצו לתפוס מרחק מסוים מהתחתית ואולי לחזור לחלום על כניסה לשמונה הגדולות. בסופו של יום הייתה זו הקבוצה של עמי נאווי שהשיגה את הניצחון הביתי, בצורה קלה יחסית. אלון שטיין הוביל את המקומיים עם 22 נקודות, ארמון וויליאמס הוסיף 20 ואור בן גורן 16. אי. ג'יי דרייטון עם 25 נקודות, הרבה לקלוע במגידו.

הפועל בארי - אליצור כוכב יאיר 71:83

הקבוצה המקומית השתפרה לאחרונה והערב דילגה לראשונה זה זמן רב מעל הקו האדום. כבר במחצית הוליכה בארי בהפרש 15, והבהירה מי בעלת הבית. איתי כהן הוביל את המקומיים עם 21 נקודות, כשבצד השני 17 של גלעד הירש לא הספיקו.

במשחקים נוספים:

אליצור רמלה - הפועל לב השרון 88:96

הפועל טבעון - מכבי הוד השרון 80:90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully