וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר: "תקפו אותי חמישה אנשים, אין לי מושג למה"

סנטר מכבי ת"א שוחרר מבית החולים וסיפר: "אולי התוקפים חשבו שאני מעורב במשהו שקרה במועדון". ארבעה שחקנים נוספים יזומנו לבירור, ארון מגי חתם עד תום העונה, דני גוט פוטר

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"רוצה לחזור לקבוצה"

דיאור פישר, פורוורד/סנטר מכבי תל אביב, שוחרר היום (שלישי) מבית החולים איכילוב. "אני קצת מסוחרר, אבל הרופאים אומרים שיהיה בסדר", סיפר פישר, שחבוש בלחיו ובמצחו. "אני לא ממש זוכר מה קרה שם, קרו כל מיני דברים מחוץ למועדון, ולצערי זה נגמר ככה.

"תקפו אותי בערך חמישה אנשים כשיצאתי מהמועדון למגרש החנייה. אין לי מושג איך זה הידרדר למה שבסוף קרה עם החבר'ה האלה. לצערי ככה זה נגמר, וצריך להמשיך הלאה. לא היה לי שום קשר ושום עניין איתם בתוך המועדון, לא היה לי איתם סכסוך. אין לי מושג איך זה קרה.

"לא נראה לי שחיפשו אותי מלכתחילה. אולי הם חשבו שאני מעורב במשהו שקשור אליהם או במשהו שקרה קודם בתוך המועדון, אבל אני באמת לא מבין למה זה הידרדר לכך. אבא שלי לא היה מעורב בכלל, בשלב הזה הוא בכלל הלך לקנות משהו לאכול. אני לא יודע מה יקרה, אבל כרגע מה שחשוב לי זה לחזור לקבוצה כמה שיותר מהר".

במכבי תל אביב כועסים גם על ארבעה שחקנים נוספים שבילו עם פישר עד שעה מאוחרת. כבר אתמול ידעו בהנהלה על הארבעה האחרים שבילו במועדון המנדי'ס - ליאור אליהו, טריי סימונס, צ'רלס גיינס ודי בראון - אך מאחר שהשחקנים הללו עזבו את המקום בשעה מוקדמת יותר, הם יוזמנו לבירור על ידי ההנהלה. עדיין לא ברור האם יענשו. ככל הנראה, לפחות שניים מהם יספגו קנסות כבדים.

גוט פוטר

דני גוט, מנהל מחלקת הסקאוטינג של מכבי תל אביב, פוטר אמש (שני) מתפקידו. לאחר מספר חודשים של נתק בינו לבין המאמן פיני גרשון, הודיעה לגוט הנהלת הקבוצה כי הוא מסיים את תפקידו.

מערכת היחסים בין גוט לגרשון הייתה עכורה זו תקופה ארוכה, ונדמה היה כי הפרידה בין הצדדים קרובה. צביקה רוזנברג, עוזרו של גוט במחלקת הסקאוטינג, יישאר במועדון, אך ייתכן כי המחלקה תיסגר בחודשים הקרובים. גוט עבד בשבועות האחרונים על דו"ח שהיה אמור להגיש להנהלת הקבוצה, עם המלצות על מספר שחקנים צעירים אחריהם עקב העונה.

ארון מגי חתם עד תום העונה

הסנטר ארון מגי (29, 202 ס"מ) חתם היום (שלישי) במכבי תל אביב עד תום העונה, עם אופציה של הקבוצה לעונה הבאה.

מגי, ששיחק העונה בעירוני נהריה ושוחרר מהקבוצה בגלל המשבר הכלכלי שאופף אותה, הוא בוגר מכללת אוקלהומה, אותה הוביל לפיינל פור הארצי ב-2002.

בנהריה העמיד העונה ממוצעים של 17.9 נקודות למשחק, 10.1 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים ב-14 משחקי ליגה - דבר שהעניק לו 25.2 נקודות מדד ב-14 משחקים, מה שהציב אותו בראש טבלת המצטיינים של ליגת ווינר. מגי, שלא יצא עם הצהובים למשחק בברלין, יוכל לשחק העונה רק במשחקי ליגת ווינר.

עדכון ראשון: 11:24
עדכון אחרון: 15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully