וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפת טרור רצחנית על נבחרת הקריקט של סרי לנקה

אוטובוס הנבחרת הותקף ע"י טרוריסטים, בלאהור שבפקיסטן. חמישה שחקנים נפצעו, שישה שוטרים נהרגו: "הטרוריסטים היו מאומנים"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

שישה משחקני נבחרת הקריקט של סרי לנקה ועוזר המאמן של הקבוצה נפצעו היום (שלישי) בהתקפת טרור. בהתקפה נהרגו שישה שוטרים ואזרח. אוטובוס הנבחרת הסרי לנקית עשה דרכו אל האיצטדיון בעיר הפקיסטנית לאהור, כשלפתע תקפו את הרכב תריסר טרוריסטים ביריות. "שישה מאיתנו נפגעו, וגם עוזר המאמן, האנגלי פול פארברייס", אמר שר הספורט הסרי לנקי, ג'אמיני לוקוגה. "זה היה ירי מאוד כבד, ושמעתי שתי התפוצצויות בזו אחר זו", אמר אחד משחקני הקבוצה, אחמד עלי.

שחקני נבחרת סרי לנקה עשו דרכם לעבר האיצטדיון כדי להתכונן למשחקם נגד נבחרתה המקבילה של פקיסטן. האוטובוס לווה על ידי שיירת אבטחה, והותקף ביריות מרובי קלצ'ניקוב, וכן על ידי טילים שנורו לעברו. "המשטרה רודפת אחרי הטרוריסטים", אמר מפקד המשטרה המקומית חביב רחמן, "פעולתם מעידה כי היו מאומנים".

נבחרת סרי לנקה, שמדינתה סובלת בתקופה האחרונה מפיגועי טרור, הוזמנה למשחק בפקיסטן, לאחר שהודו סירבה לארח אותה. בעקבות ארוע הטרור, בוטל מיידית המשך מסעה של הנבחרת. "אנו מנסים להחזיר את הנבחרת הביתה כמה שיותר מהר", אמר גורם רשמי בנבחרת. הטלוויזיה הפקיסטנית שידרה תמונות של טרוריסטים רצים ברחובת לאהור עם רובים ואקדחים, כשהם יורים לכל עבר תוך כדי מנוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully