וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו חינך את באלוטלי לצלול"

אחרי ה-3:3 מול אינטר, ברומא טוענים שמוריניו מלמד את חניכיו לצלול ברחבה. דה רוסי: "השופטים לא נגדנו, הם פשוט בעדם". קרספו בכה

אינטר ניצלה אמש (ראשון) מהפסד ביתי מביך, כשסיימה ב-3:3 דרמטי ואיכותי מול רומא. האלופה האיטלקית פיגרה 2:0 (כבר בדקה ה-30) ו-3:1, אבל קאמבק נהדר הציל לה נקודה חשובה, שבעיקר תתרום לה מבחינה מוראלית לקראת הגומלין מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.

מי שכבש את שער השוויון היה הרנן קרספו, שלא זוכה ליותר מדי הזדמנויות מז'וזה מוריניו, אבל אתמול קבע 3:3 עשר דקות לסיום. "זה לא מקרי, אני מוכן כל הזמן, בכל רגע שיקראו לי", אמר החלוץ הארגנטינאי, שלא הצליח להסתיר את דמעותיו, "בשביל זה אני עובד כל כך קשה, המועדון הזה יודע שהוא יכול לסמוך עליי בכל רגע". למרות השער, הצהיר קרספו כי בכוונתו לעזוב את המועדון בקיץ.

קרספו אפילו לא היה אמור להיות על הספסל, אבל פציעתו של זלאטן איברהימוביץ' הציבה אותו כמחליף בדקה האחרונה. 90 שניות אחרי שנכנס הוא השווה ל-3:3. "מה היה בחגיגות שלי?", שאל קרספו, בעודו דומע לעיני המצלמות, "קצת מהכל. היו שם שמחה, כעס, גאווה, תסכול, כל מה שאני מרגיש מתחילת העונה. אני רוצה להקדיש את השערים האלה לבנות שלי".

רומא עצבנית

מי שבחן את התוצאה בעיניים קצת פחות רומנטיות הוא דניאלה דה רוסי, שאיבד עם רומא ניצחון שנראה בטוח. "אני חיב לומר את האמת, כולנו צריכים לומר אותה", אמר דה רוסי בנוגע לפנדל המפוקפק שקיבלה אינטר, "מבחינתי היה ברור מאוד מה שקרה שם, וההחלטה הזאת היא רק אחת משרשרת ארוכה של טעויות. עצוב מאוד ששופטים לא יכולים להסביר את הדחף שלהם מאחורי ההחלטות שלהם. זו טעות להגיד שיש להם משהו נגד רומא, הם פשוט בעד אינטר. אני מקווה שהשופט מרוצה.

"לפני אחת מבעיטות הקרן אמרתי לשופט שיסתכל עליי, בגלל שידעתי ששוב ימשכו לי בחולצה. כשפטריק ויירה עשה את זה, זה היה כל כך ברור, שנראה כאילו אני בחודש שמיני בהיריון. אבל השופט לא עשה כלום. ככה אנחנו מפסידים כל הזמן, ככה בחיים לא אוכל לזכות באליפות".

ברונו קונטי מהנהלת רומא (ואחד מכוכבי איטליה בזכייה ב-1982), זעם גם הוא על הפנדל המפוקפק. "כולם צריכים להחמיא למוריניו על הדרך שבה הוא מלמד את באלוטילי", אמר קונטי, "זה ברור שהחינוך שלו כולל שיטות שכוללות צלילה ברחבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully