וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי ת"א, דיאור פישר, נפצע בקטטה במועדון

הסנטר של מכבי ת"א הסתבך בקטטה מחוץ למועדון נלקח לאיכילוב על ידי טריי סימונס ונשלח לחדר הניתוח בשל חתך עמוק בלחיו

אם לא די בצרות של מכבי תל אביב על המגרש, סנטר הקבוצה ואחד משחקניה המצטיינים העונה, דיאור פישר, נפצע הלילה (בין ראשון לשני) בקטטה שפרצה מחוץ למועדון בתל אביב. פישר נלקח לבית החולים, כשהוא סובל מחבלה בעצב בפניו. מצבו מוגדר בינוני והוא נמצא כעת בחדר הניתוח לתיקון עצב הפנים. הניתוח צפוי להיארך מספר שעות.

על פי עדויות פישר הגיע למועדון "מנדי'ס" ברוחב רוקח בתל אביב עם חבר או שניים, אחד מהם שחקן הקבוצה טריי סימונס, ובמהלך הלילה נערכו חילופי דברים בין השחקן וחבריו למספר אנשים נוספים שנכחו במקום. שתי החבורות יצאו מהמועדון בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר ושם התפתחה הקטטה, במהלכה ככל הנראה שבר אחד המעורבים בקבוק זכוכית על ראשו של פישר. חוקרי המשטרה הגיעו לבית החולים וגבו עדות מהשחקן, אך טרם נעצרו חשודים במעשה.

מכבי תל אביב אמורה להמריא לברלין ביומיים הקרובים לקראת משחק היורוליג שלה נגד אלבה ביום חמישי, אך פישר בכל מקרה לא יוכל ליטול חלק במשחק בגלל פציעתו.

זהו אינו המקרה הראשון בשנים האחרונות בו מעורב שחקן של מכבי תל אביב בתקרית מחוץ למועדון לילה. כזכור, בינואר 2008 נעצר שחקן הקבוצה דאז, וויל ביינום, בחשד שדרס אדם מחוץ למועדון אחר ולאחר מכן ברח. ביינום שהה במקום ביחד עם אחיו ועם שחקן אחר של הקבוצה, וונטיגו קאמינגס. השניים נקנסו על ידי המועדון, אבל התיק נסגר כעבור מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully