וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שן זהב נוצצת במיוחד

30 נקודות ו-22 ריב' של סטנלי "שן זהב" ברנדי הובילו את נצרת עילית לנצחון 98:111 על עפולה. נתניה הביסה את רמלה, בארי את יקנעם/מגידו

שחקניו של אריק אלפסי ממשיכים בדרכם הבטוחה אל ליגת העל, והערב (שלישי) הם חיממו על הדרך את ההחתמה החדשה שלהם, טוני ווישהאם, שתרם בערב הבכורה שלו 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בניצחון הקבוצה בבית על אליצור רמלה, 72:95. רמלה עוד היתה במשחק בפתיחה, אבל רבע שני מוחץ של הנתנייתים בו טסו ל-15:33 הביא אותם עד יתרון 30 נקודות, והותיר את האורחים עם רבע רביעי בו רק הצליחו לצמק מעט. אלירן גואטה הוליך את קלעי נתניה עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, ומלבדו של ווישהאם הוא קיבל עזרה משון ויינשטיין עם 15. מיכאל בדלוב (17 נקודות) ודיימון פטרסון (14) קלעו לרמלה.

במשחק המרכזי של המחזור יצאה הפועל עפולה אל נצרת עילית, וחזרה עם הפסד כואב במיוחד, 111:98. שתי הקבוצות לא הציגו הגנות חזקות, והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 30:31, אבל אז השתלטו המארחים על המשחק, ובשני הרבעים הבאים פתחו פער של 14. אבל הסיפור של היה ללא ספק סטנלי "שן זהב" ברנדי, שרשם משחק ענק: ברנדי הוליך את קלעי נצרת עילית עם 30 נקודות, להם הוסיף גם 22 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. תומר ביתן רשם 24 נקודות משלו, עם 6 אסיסטים -8 ריבאנודים. את קלעי עפולה הוליך עדי פרג עם 34 נקודות.

בקרב התחתית נפגשו שני קיבוצים שנמצאים בקשיים (לאו דווקא כלכליים), אירחו הפועל יקנעם/מגידו את הפועל בארי, ובסופו של הערב היתה ידה של בארי על העליונה, ובגדול. בארי הביסה בחוץ, 65:86, והוליכה כבר בפתיחה, אבל סיפור המשחק היה הרבע השני, בו טסו האורחים ל-5:22, וגמרו את המשחק. סדריק ג'קסון הוליך את קלעי בארי עם 19 נקודות ו-16 ריבאונדים, ואיתי כהן הוסיף 16. אבי אליהו קלע 24 ליקנעם/מגידו.

אליצור כוכב יאיר/יובל עשו צעד נוסף בדרך אל הצמרת כשגברו בביתם על הפועל טבעון 80:89. האורחים הוליכו לאורך כל המשחק, אבל רבע רביעי מצויין של כוכב יאיר, בו רצו ל-16:23 הביא להם את הניצחון במאני טיים. סטייסי מורייני סגר משחק גדול עם 29 נקודות, להם הוסיך 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. גלעד הירש היה שם עם 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. להפועל טבעון היה ערב מצויין של אנדרה האריס, אבל 23 הנקודות שלו לא הספיקו.

גם עירוני נס ציונה השיגה ניצחון חוץ גדול, במאבק הצמרת מול מכבי הוד השרון, שהסתיים ב-87:93 לזכות האורחים. נס ציונה נהנתה ממשחק גדול של צפריר וולפר עם 23 נקודות, והוא קיבל סיוע אווירי מאילון זגורי וטל דן שקלעו 21 נקודות כל אחד. למכבי הוד השרון היה את בלייק המילטון ועודד ברנדווין שרשמו 18 נקודות כל אחד, אבל זה לא הספיק עבור הניצחון.

מכבי אשדוד חיזקה את מעמדה במקום השני עם ניצחון חוץ על בית"ר בינימינה. המדורגת אחרונה דווקא נתנה פייט מצויין לאורחים, ובמחצית היא היתה בפיגור 3 בלבד, אבל דקות אחרונות טובות של אשדוד הביאו לה את הניצחון. דוויט בראוינגטון הוליך את קלעי אשדוד עם 24 נקודות ודורי אסף הוסיף 22 משלו עם 9 אסיסטים. את בנימינה הוליך חן בן אליהו עם 20 נקודות.

במשחק נוסף גברה הפועל לב השרון על אליצור יבנה 75:87.

אריק אלפסי: "ווישהאם מוסיף המון"

מאמן מכבי נתניה אריק אלפסי סיפר על הזיווג המחודש עם ווישהאם: "טוני השתלב טוב מאוד במערך. הוא כבר שיחק בקבוצה, מכיר את האווירה, ועם חלק מהשחקנים יש לו עבר משותף, ואפשר היה לראות את זה היום. אין חשש שווישהאם יהרוס את ההגמוניה הקבוצתית, הוא יודע שהקבוצה לא בנויה עליו, ובכל זאת טוב שיש שחקן כזה למאני טיים".

לקראת הפלייאוף הוסיף אלפסי: "אנחנו מנסים להוריד מהשחקנים לחץ ואימונים מיותרים. ככה אנחנו מגיעים למשחקים משוחררים ודרוכים, מנסים למצוא את ההנאה בכדורסל. למרות המאזן תמיד יש לנו מה לשפר, ונקווה שנגיע כמה שיותר מוכנים לקראת הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully