וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מכת בכורות

המוליכות בגרמניה גמגמו. הרטה הפסידה 2:1 לוולפסבורג, באיירן הובכה בבית 2:1 מול קלן. 3:3 להופנהיים. ניצחון לגלדבאך ללא הישראלים

אחרי שפספסה הזדמנות לכבוש את המקום הראשון בהפסד 2:1 להרטה ברלין, באיירן מינכן מראה ניצנים של משבר. כמה ימים לפני החזרה לליגת האלופות, הבווארים ספגו הפסד ביתי מביך 2:1 לקלן, והם ניצחו רק משחק אחד מאז החזרה מהפגרה. יורגן קלינסמן בהחלט יכול להתנחם בערב עגום במיוחד של יריבות באיירן לצמרת.

הופנהיים, שהשכיחה בשבוע שעבר מדוע היא נחשבת להפתעת העונה לאחר שספגה תבוסה בבית 4:1 ללברקוזן, הייתה שותפה למשחק מטורף ומלא שערים מול שטוטגרט, ולמרות שלושער של דמבה בה, המשחק הסתיים ב-3:3. הרטה ברלין, שעשתה את כל הדרך עד לפסגה, הפסידה 2:1 לוולפסבורג, שהצטרפה לחבורת הצמרת. המבורג תוכל לחזור מחר (ראשון) במשחק הצמרת מול לברקוזן.

באיירן מינכן - פ.צ. קלן 2:1

ההפסדים להמבורג ולהרטה ברלין גרמו שוב ללחץ אצל יורגן קלינסמן, שראה בשבוע שעבר כיצד המקום הראשון שוב חומק לו מהידיים. לבאיירן צפויים שבעה משחקים ב-22 ימים, כולל כמובן המפגש בצ'מפיונס נגד ספורטינג ליסבון ביום רביעי, אבל הפסד ביתי לקלן, שבהחלט לא היה בתוכניות, בטח לא יוסיף שקט לקלינסי.

בדקה ה-22 ירה פטריס ארט ירה ברגל שמאל מ-16 מטרים ומצא את הרשת של רנסינג בדקה ה-22. קלן המשיכה להדהים את המארחים, ובדקה ה-34 עלתה ל-0:2. נמניה ווצ'יצ'ביץ' הוסיף בישול שני ודניאל בוסינסקי המשיך מקרוב פנימה. באיירן שמה את כל יהבה על ההתקפה במחצית השנייה. יורגן קלינסמן שלח למשחק את לנדון דונובן, אבל ללא הועיל. מירוסלב קלוזה, זה רוברטו וטים בורובסקי איימו על השער של פריד מונדרגון, אך לא מצאו את הרשת. מנגד, קלן לא התביישה לצאת למתפרצות ולאיים על השער בבעיטות מרחוק. מי שבסופו של דבר הצליח לכבוש עבור באיירן הוא הבלם דניאל ואן בויטן שצימק ל-2:1 בדקה ה-84.

וולפסבורג - הרטה ברלין 1:2

המוליכה המפתיעה של הליגה, הרטה ברלין מחפשת לשמור על המקום הראשון כשהיא נודדת לוולפסבורג אחרי ה-1:2 הענק על באיירן מינכן, שסידר לה חלומות על אליפות, אבל הקבצה של פליקס מגאת, שלא הפסידה העונה בבית, לא הייתה מוכנה לוותר והציגה לראווה את הכוכב הם של הבונדסליגה, אדין דזקו הבוסני.

פטריק אברט בישל לסיסרו הברזילאי שנגח את שער היתרון למוליכה בדקה ה-62, אך וולפסבורג השוותה כעבור 10 דקות בלבד. כריסטיאן גרנר הגביה לרחבה ואדין דזקו הבוסני, שנמצא בכושר פנטסטי, נגח לרשת וקבע 1:1. בדקה ה-84 דזקו הוסיף עוד נגיחה מדויקת וכבש שער ניצחון. וולפסבורג מצטרפת לחבורת הצמרת, הרטה איבדה את המקום הראשון.

שטוטגרט - הופנהיים 3:3

שטוטגרט שעוברת תחייה מחדש תחת מרכוס באבל השלימה בשבוע שעבר רצף של שישה משחקים ללא הפסד מאז חילופי מאמנים. אחרי שהתקדמו מהמקום ה-11 לשביעי. השבוע האחרון ייזכר לרעה במועדון, שכן אחרי ה-3:3 המאכזב נגד האנובר הפסידה שטוטגרט לזניט בגביע אופ"א והתרחקה משמינית הגמר. 3:3 זו כנראה התוצאה החביבה של שחקני שטוטגרט, ומנגד, הופנהיים שוב הייתה שותפה למשחק מרתק, אך לא השיגה ניצחון חשוב, למרות שעלתה זמנית לפסגה.

מבול השערים נפתח בדקה ה-24. המגן אנדראס בק בישל לדמבה בה את הראשון של הופנהיים. שטוטגרט הגיבה מהר. מריו גומז בישל לקאקאו את השוויון בדקה ה-26 וכבש בעצמו כעבור חמש דקות בנגיחה לאחר כדור קרן. הופנהיים סירבה להרים ידיים. רגע לפני השריקה להפסקה היא יצאה למתפרצת, אייזק פורסה הכניס כדור נפלא לבה שכבש את השני שלו וקבע 2:2. בדקה ה-63 גומז החזיר את היתרון לשטוטגרט עם השני שלו, אך להופנהיים שוב הייתה תשובה מהירה. מרווין קומפר הבלם הוביל עוד מתרפצת, וכמובן היה זה בה שכבש את השלישי, 3:3 בדקה ה-67.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בורוסיה מנשנגלדבאך - הנובר 2:3

כמה קשה עבדה מנשנגלדבאך כדי להשיג ניצחון ראשון מאז השמיני בנובמבר. בפתיחה זה נראה מצוין. אלכסנדר באומיוהאן הפציץ מ-30 מטרים לרשת הגבוהה בדקה ה-36 ומרקו מרין המשיך מסירה של מייקל ברדלי וקבע 0:2 לפני ההפסקה. הנובר חזרה במחצית השנייה. סרג'יו פינטו בעט מחוץ לרחבה וצימק ל-2:1 בדקה ה-53. כריסטיאן שולץ דחק פנימה מקרוב לאחר בישול שני של ארנולד ברוחינק והנקודות החלו לברוח מהקבוצה של האנס מייר. אלא שאז הגיע הרגע הגדול של אוליבר נויביל. החלוץ בן ה-35, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, כבש את שער הניצחון כעבור 11 דקות וסידר לקבוצתו ניצחון רביעי העונה בסך הכל במשחק התחתית החשוב. גל אלברמן ורוברטו קולאוטי ישבו 90 דקות על ספסל מנשנגלדבאך.

שאלקה 04 - בורוסיה דורטמונד 1:1

הדרבי של חבל רוהר הבטיח רבות וגם קיים, במיוחד כאשר שני הכיסאות של שני המאמנים החלו להתנדנד לאחרונה בעוצמה רבה. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לבוכום, שאלקה הלחוצה חיפשה ניצחון וחשבה שהיא בדרך אליו בדקה ה-20 כשקווין קוראני המצוין קיבל כדור שהגיע מהאגף ושחרר פצצה מהאוויר במספרת באחד השערים היפים העונה.

דורטמונד, שאיבדה נקודות חשובות בשבוע שעבר נגד קוטבוס, השלימה משחק חמישי ללא ניצחון, אך לפחות לקחה משהו מההתמודדות, כשתשע דקות לסיום, למרות שהייתה בנחיתות מבחינת כמות המצבים, היא השוותה. מוחמד זידאן המצרי ניצל בלבול בהגנה ושלח כדור ברגל שמאל פנימה, שהשאיר את שאלקה שבוע נוסף מתוסכלת.

יתר המשחקים:

אנרג'י קוטבוס - ורדר ברמן 1:2
לקוטבוס: איביצ'ה אילייב (51), דימיטאר רנגלוב (90). לברמן: הוגו אלמיידה (46)
קרלסרוהה - פרנקפורט 1:0
לפרנקפורט: קאיו (54)
ארמיניה בילפלד - בוכום 1:1
לבילפלד: אנדרה מיאטוביץ' (83). לבוכום: דייגו קלימוביץ' (30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully