וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: פסטיבל עכו נמשך

הקבוצה של ירון הוכנבוים ניצחה 0:2 את הפועל ר"ג ועלתה למקום השני, במשחקה העשירי ללא הפסד. תיקו 1:1 להפועל חיפה עם הרצליה

מחזור הגביע תם ונשלם, ארבע נציגות מהליגה הלאומית המשיכו לשמינית הגמר ועתה שבו כולם לקרבות הליגה. המוליכה הפועל חיפה, שקיוותה לחזור לנצח, שוב מעדה ושוב בקרית אליעזר (בפעם החמישית ברציפות), כשמכבי הרצליה גנבה לה נקודה ב-1:1. מי שניצלה זאת כדי להתקרב היא הפועל עכו, שהמשיכה במסע ההצלחות עם 0:2 ביתי במשחק הצמרת נגד הפועל רמת גן, וצימקה את הפער לשלוש נקודות.

גם עירוני קרית אתא מהתחתית עשתה חיים קשים לקבוצת צמרת, הפועל רעננה השלישית, שכמעט ולא הצליחה לנצח אך לבסוף מצאה שער וגברה 0:1 ובכך צימקה את הפער מהאדומים לארבע בלבד. עירוני רמת השרון והפועל כפר סבא, שהגיעו להתמודדות ביניהן צמודות בטבלה, נותרו צמודות לאחר 1:1.

ביום שני יינעל המחזור, כשבני לוד תתעמת עם הפועל ירושלים ומכבי אחי נצרת תארח את הפועל באר שבע.

הפועל חיפה - מכבי הרצליה 1:1

אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה והדחה יחסית מפתיעה כבר בסיבוב ט' של הגביע, ניסתה הפועל חיפה לחזור למסלול הניצחונות ולהפוך את קרית אליעזר בחזרה למבצר. אלא שזה לא קרה גם מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, שממעטת לקחת נקודות אך הפעם הצליחה לחלץ משהו מהמוליכה המגמגמת.

זהו המשחק החמישי ברציפות שהאדומים של שלומי דורה לא לוקחים שלוש נקודות, וכנראה שמה שעבד בתחילת השנה, כבר לא כל כך עובד כעת. בדקה ה-29 אותתו שחקניו של רמי לוי שהם הגיעו רציניים למשחק, כשאסי משיח הרים כדור חופשי ומצא את אלן מסודי שנגח פנימה. חיפה המשיכה ללחוץ, הגיעה להזדמנויות ובסופו של דבר מצאה את השוויון חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, כשסבטי ליפנייה הוריד כדור לרן אבוקרט, שבעט מקרוב פנימה.

הפועל רעננה - קרית אתא 0:1

אחרי שלושת הניצחונות הרצופים של הפועל רעננה עד לפני שבועיים, קיוותה הנציגה מהשרון להמשיך ולדהור כדי להתברג בצמרת הגבוהה. במחזור האחרון הגיע 1:1 מאכזב נגד הפועל כפר סבא, וגם הפעם היא הייתה קרובה לשמוט נקודות חשובות במאבק על העלייה, אך ניצלה דקה לסיום כשהכריעה את ההתמודדות נגד יריבתה מהתחתית.

רעננה חיפשה את השער במשך 90 דקות, אך מצאה בעיקר תסכול רב, כשקבוצתו של ברוך ממן, שהחליף בתפקיד את עופר מזרחי, הצליחה להישמר איתנה מול ההתקפות. בדקה ה-89 דודו ביטון כבש, הוציא שלוש נקודות והשאיר את רעננה במרחק ארבע נקודות בלבד מהמוליכה, עם הרבה חגיגות לסוף השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עירוני רמת השרון - הפועל כפר סבא 1:1

אל קרב התחתית החשוב ברמת השרון הגיעה הפועל כפר סבא, שלא ניצחה בליגה מאז דצמבר, והמשיכה עם הרצף השלילי גם כעת. שחקניו של סלובודאן דראפיץ' מקדימים את אלו מרמת השרון רק בזכות הפרש שערים וגם לאחר המחזור הנוכחי הסטטוס קוו בטבלה נשאר, כאשר השתיים יודעות שבקצב הזה יהיה קשה להן לנצל את "עונת המתנה" שמעניקה חמישה כרטיסים לליגת העל, וכנראה יאלצו להישאר בליגה.

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, ברמת השרון קיוו לשים קץ אך כבר אחרי שלוש דקות הם ספגו שער מרגלי עידן שום, שקיבל כדור מגיא דיין ובעט פנימה. בדקה ה-50 שחקניו של חיים לוי מצאו את השוויון כשגל גבע הרים לאלכס לויט, שהרשית והוציא את חבריו עם נקודה ונחמה מועטה.

הפועל עכו - הפועל רמת גן 0:2

עוד לפני הטעימה הראשונה מליגת העל שתקבל עכו במשחק שמינית גמר הגביע בטדי מול בית"ר ירושלים, ממשיכים שחקניו של ירון הוכנבוים לעשות חיל במשחקי הלאומית. הפעם הייתה זו הפועל רמת גן שלא יכלה לעכואים, שרשמו משחק ליגה עשירי ברציפות ללא הפסד ושבו למקום השני ממנו הוזזו ל-24 שעות.

רמת גן הייתה זו שאחזה במקום השני ברוב שלבי העונה, אך מספר מחזורים מגומגמים גרמו לה לאבד גובה ולהפוך לקבוצה חסרת יציבות. ההופעה המכובדת בגביע נגד מכבי חיפה לא השפיע על הליגה, ושער של רועי דיין בפנדל בדקה ה-21, קבע יתרון למארחים. בתוספת הזמן הכפיל רונן שוורצמן את התוצאה, וכעת רק שלוש נקודות מפרידות בין עכו להפועל חיפה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully