וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן באסטן: "מילאן עושה לי רושם של קבוצה זקנה"

ההולנדי נהנה לראות את הקבוצה בה כיכב כשחקן, ומסביר מה מונע ממנה לקחת אליפויות. אנצ'לוטי: "ננצל בגומלין את הפערים בהגנת ורדר ברמן"

קרלו אנצ'לוטי לא קופץ מעל הפופיק. אמנם מילאן הוליכה 0:1 משער של פיפו אינזגי, והיתה קרובה לניצחון חוץ על ורדר ברמן בסיבוב השלישי של גביע אופ"א, אבל שער השוויון שספגה בדקה ה-84, לא קלקל את מצב רוחו של המאמן האיטלקי. "זו תוצאה טובה", אמר אנצ'לוטי, "במחצית הראשונה ראינו מילאן טובה מאוד, אבל במחצית השנייה סבלנו מהפיסיות של היריבה, ששיחקה מקשיחות וגרמה לנו לסבול. ברמן קבוצה לוחמנית, ויש לה פערים במשחק ההגנה. אנחנו ננצל את זה בגומלין".

חלוץ העבר הנערץ של הרוסונרי, מרקו ואן באסטן, התראיין ל"קוריירה דלו ספורט", וסיפר על התרשמותו ממילאן הנוכחית: "זו קבוצה מעניינת, שכיף לראות אותה, אבל היא עושה לי רושם של קבוצה זקנה". ככה זה שבסגל של הרוסונרי משחקים ג'וזפה פאבלי, דייויד בקהאם, פיפו אינזגי וכמובן, "אל קאפיטנו", פאולו מאלדיני, עמו שיחק ואן באסטן בעבר. "זו מילאן שונה לגמרי מזו של זמני. אז מילאן שלטה בליגה, היום אינטר זוכה באליפויות".

לואן באסטן וקבוצתו אייאקס מחכה משחק מעניין במסגרת גביע אופ"א, בפירנצה נגד פיורנטינה (חמישי, 21:45). "הקוריירה דלו ספורט" הזכיר לואן באסטן את השביעיה שמילאן כבשה בעבר באיצטדיון ארטמיו פראנקי. "אני זוכר היטב את היום הזה", אמר ההולנדי בחיוך, "קשה לשכוח משחק בו אתה שותף לשביעייה. פיורנטינה היא קבוצה נהדרת, ויש לה ניסיון ברמות הגבוהות. בשנה שעברה הם הגיעו לחצי גמר גביע אופ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully