וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: על חשבון הברמן

מילאן הוציאה 1:1 נגד ברמן בפתיחת שלב ה-1/16 של אופ"א. המחזיקה, זניט, ניצחה 1:2 את שטוטגרט, ולנסיה ודינמו קייב סיימו ב-1:1

חודשיים חלפו והנה המפעלים האירופים שבו אלינו במלוא המרץ. נכון, למשחקי שמינית גמר ליגת האלופות נאלץ להמתין שבוע נוסף, אך בינתיים, כחימום לקראת המפגשים הגדולים באמת, מצפים לנו 16 משחקי גביע אופ"א. לא מעט קבוצות רואות עצמן מועמדות לזכייה בתואר, שהופך ליוקרתי העונה מכיוון שזו הפעם האחרונה בה מתקיים הטורניר השני בחשיבותו במתכונתו הנוכחית, לפני המעבר לליגה האירופית.

במוקד העניינים עמד הערב (רביעי) המשחק המסקרן בין ורדר ברמן המדשדשת למילאן, הפייבוריטית ללכת עד הסוף במפעל, שנגמר ב-1:1, דבר שהעביר את ההכרעה לגומלין בסן סירו. מחזיקת הגביע, זניט סנט פטרסבורג, פתחה את יום המשחקים כשאירחה את שטוטגרט, וניצחה אותה 1:2. נציגה רוסית אחרת, צסק"א מוסקבה, סיימה בתיקו 1:1 באנגליה עם אסטון וילה. ולנסיה סיימה ב-1:1 נגד דינמו קייב, ואילו המבורג השיגה מקדמה אדירה בחוץ על חשבונה של ניימיכן עם 0:3.

ביום חמישי יערכו חמישה משחקים נוספים. הגומלין של כל 16 המשחקים יתקיים בחמישי הבא, 26.2.

זניט סנט פטרסבורג - שטוטגרט 1:2

מחזיקת הגביע יצאה למסע ההגנה על התואר, במטרה לחקות את ההישג של סביליה, קודמתה, ולהניף את גביע אופ"א בפעם השנייה ברציפות. הראשונה שעומדת בדרכם של הרוסים היא שטוטגרט של מרקוס באבל, שזכה בגביע אופ"א כשחקן עם באיירן מינכן (1996) וליברפול (2001). בינתיים הרוסים קיבלו מקדמה חשובה לקראת הגומלין עם ניצחון ביתי 1:2.

ללא אנדריי ארשבין שנמכר לארסנל, זניט הובילה כבר אחרי שתי דקות כשסאבולץ הוסטי השתלט על כדור חוזר שנבעט לעבר ינס להמאן ומצא את השער. הגרמנים מצאו את השוויון 13 דקות לאחר מכן כשמריו גומז ניצל איבוד כדור של זניט כדי להשוות ל-1:1. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה זניט הבקיעה את שער הניצחון כשאנטולי טימושצ'וק קיבל מסירה מדני ומצא את השער שמספק נחת לזניט לקראת הגומלין בגרמניה.

דינמו קייב - ולנסיה 1:1

עם הטרדות של המשבר הכלכלי, ולנסיה לא ממש נמצאת בכדורגל. המועדון שרוי בחובות כבדים, ולמאמן אונאי אמרי התקשה להכין את שחקניו למשחק, למרות הכחשות השחקנים, שניסו להרגיע את הדיבורים על משבר. אחרי שמונה דקות אפשר היה לחשוב שאולי הם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים, כשפאבלו הרננדז מצא בכדור חכם את חואן מאטה שהגביה לרחבה לדויד סילבה, וזה לא התקשה לכבוש את שער היתרון לעטלפים.

דינמו קייב, שהגיעה למפעל מליגת האלופות, לא ויתרה וחיפשה את השוויון ולמזלה הוא הגיע בדקה ה-63 משער עצמי. ארטם מילבסקי שלח פצצה אך ראול אביול שניסה להרחיק בעט לרשת שלו. בדקה ה-72 האוקראינים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שמילבסקי ראה כרטיס צהוב שני וייעדר ממשחק הגומלין.

אסטון וילה - צסק"א מוסקבה 1:1

ההדחה המוקדמת מהגביע האנגלי עשתה את שלה באסטון וילה, והקבוצה הייתה מודעת למבחן האופי נגד הרוסים. מי שהמתין לאוניל מן הצד השני הוא זיקו, המאמן הברזילאי החדש של צסק"א, שהספיק להכיר את שחקניו במהלך מחנה האימון שערכה הקבוצה בישראל.

הפתיחה של צסק"א הייתה טובה מאוד כאשר חלוצה הברזילאי של הקבוצה, ואגנר לאב, העלה אותה ליתרון אחרי 14 דקות של משחק. רק בדקה ה-69 הגיע השער המיוחל מבחינתם של הווילאנס, כאשר ג'ון קארו השווה. צסק"א תחזור למוסקבה עם שער חוץ חשוב באמתחתה.

ניימיכן - המבורג 3:0

הגרמנים הגיעו בכושר נהדר, עם שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים הרשמיים האחרונים, כולל ניצחון יוקרתי על באיירן מינכן. אחרי ריצה נהדרת באירופה, נעצרה הקבוצה ההולנדית הצנועה בליגה, שם ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים.

המבורג ניצלה את הבעיות של ניימיכן ודרסה אותה בחוץ. צריך לקרות כעת נס כדי שהתוצאה תתהפך בגרמניה, כך שלמעשה המבורג יכולה לחגוג עלייה לשמינית הגמר. פיוטר טרוחובסקי כבש ראשון (41), סילבה (44) הכפיל ואילו איביצ'ה אוליץ', החלוץ הקרואטי המצוין, כבש את השלישי (75).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ורדר ברמן - מילאן 1:1

במצב בו כרטיס לאירופה נראה כמו מטרה רחוקה, כל שנותר לירוקים של ורדר ברמן הוא לנסות להפתיע את מילאן ולהתקדם שלב נוסף בגביע אופ"א. הרוסונרי, מנגד, יודעים שהם הפייבוריטים במפעל ורוצים להתאושש מההפסד הכואב בדרבי לאינטר 2:1 בתחילת השבוע.

מילאן הגיעה לווסרשטאדיון עם רצון להוציא תוצאה טובה לגומלין בסן סירו. בדקה ה-36 זה נראה טוב מאוד מבחינתם עם שער היתרון של המפציץ הנצחי שלהם, פיפו אינזאגי. הרוסונרי הצליחו לשמור על שער היתרון, עד הדקה ה-84, אז דייגו הברזילאי קיבל כדור ברחבה, עצר יפה על החזה ושלח לפינה של דידה, שהיה קצר מלהושיע. הקבוצות סיימו בתיקו 1:1, שיותר טוב למילאן, כאשר גם תוצאת תיקו מאופסת בגומלין תעלה אותה לשמינית הגמר.

פריס סן ז'רמן - וולפסבורג 0:2

הצרפתים עושים קמפיין יפה בליגה, וסופרים כבר ארבעה ניצחונות רצופים שמציבים אותם במקום השני בליגה ובעמדת זינוק טובה למקום בליגת האלופות. וולפסבורג, השישית בבונדסליגה, הרשימה בשלב הבתים של אופ"א והקדימה את מילאן הגדולה כדי לזכות בראשות בית ה'.

פליקס מגאת' חסר את הכובש המוביל שלו, גראפיט הברזילאי, וזה כנראה היה בעוכריו במשחק. צמד שערים של הואראו לקראת הסיום (79 ו-84) קנה ניצחון חשוב לקבוצה מעיר האורות לקראת הגומלין. מקדמה טובה, אבל שעדיין יכולה להיות די שברירית.

בראגה - סטנדרד ליאז' 0:3

הקבוצה הפורטוגלית, שאירחה את האלופה הבלגית, השיגה מקדמה טובה מאוד לקראת משחק הגומלין. ווסון רנטריה פתח את מסכת הכיבושים עם שער בדקה ה-17. רק ארבע דקות עברו וליאונה הכפיל את היתרון. שש דקות לסיום המשחק חתם לואיס אגויר את התוצאה.

משחקים נוספים:

אולימפיאקוס - סנט אטיין 3:1
לאולימפיאקוס: פרדראג דג'ורג'ביץ' (64 פנדל); לסנט אטיין: אילן (12), ג'פרי דרניס (43), בפטימבי גומיס (90).

אלבורג - דפורטיבו לה קורוניה 0:3
דואה (54, 72) ג'ייקובסן (90 פנדל).

סמפדוריה - מטאליסט חרקוב 1:0
אולייניק (45).

בורדו - גלאטסראיי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully