וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם יחזור ללוס אנג'לס גלאקסי

האמריקאים נעלבו מהצעתה של מילאן לרכישתו של השחקן שפרח ברוסונרי. כעת מצפים ממנו לחזור לליגת ה-MLS כבר בחודש הבא

שאיפתו של דייויד בקהאם להפוך לשחקן קבוע במילאן, אליה עבר בהשאלה, התנפצה לרסיסים ביום שישי. הרוסונרי לא הצליחו להגיש הצעה ראוייה לרכישתו של בקהאם מקבוצתו, לוס אנג'לס גלאקסי, ונראה שבקהאם יצטרך לחזור לליגת ה-MLS בארצות הברית מוקדם מהצפוי. בקהאם, שנרכש על ידי הגלאקסי ב-2007, לא הסתיר את רצונו להישאר במילאן ולחזור דרכה לנבחרת האנגלית, על מנת להשתתף בגביע העולם ב-2010 בדרום אפריקה.

"הדד-ליין שנתן הקומישינר להגשת הצעה לרכישתו של בקהאם חלף, ולא קיבלנו שום הצעה", אמר מנכ"ל לוס אנג'לס גלאקסי ברוס ארינה והוסיף: "כתוצאה מכך, דייויד בקהאם נשאר שחקנה של לוס אנג'לס גלאקסי ואנחנו מצפים לראותו אצלינו ב-9 למארס".

מוקדם יותר השבוע, לוס אנג'לס גלאקסי קיבלה ארכה של כמה ימים על מנת לחכות להצעה של מילאן, כאשר המועדון האיטלקי הגיש את ההצעה האחרונה שלו ביום חמישי. כמו שזה נראה כרגע, האמריקאים הודיעו כי אין שום סיכוי שבקהאם יוכל להישאר במילאן והוא למעשה "כבול" בחוזה בן חמש השנים שחתם עליו. "נקודת האור" היחידה בחוזה של בקהאם היא פירצה שיכולה לאפשר לו לעזוב את ה-MLS בסיומה של עונת 2009.

כזכור, בקהאם כבש חמישה שערים בלבד ב-30 משחקים במדי הגלאקסי. באמצע העונה הנוכחית (סיום העונה הקודמת ב-MLS) הוא הושאל למילאן, ופרח בקבוצה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully