וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "ביכולת כזו, אפילו תיקו לא נוציא מול יוון"

11.2.2009 / 21:12

בנבחרת ישראל היו מרוצים מהניצחון 0:1 על הונגריה, אבל הודו שיצטרך לבוא שיפור ביכולת. קשטן: "כל משחק צריך לקדם אותנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

נבחרת ישראל הייתה רחוקה מלהרשים הערב (רביעי), אבל השיגה ניצחון 0:1 על הונגריה במשחק ההכנה האחרון לפני צמד המפגשים מול יוון בבית 2 של מוקדמות המונדיאל. יוסי בניון כבש את שער הניצחון בדקה ה-77. בסיום היו שחקני הנבחרת והמאמן, דרור קשטן, תמימי דעים שיכולת כזו לא תספיק מול יוון, אך היו שבעי רצון מהניצחון במשחק ההכנה האחרון.

קשטן אמר בסיום: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל כל התכנסות שלנו וכל אימון וכל משחק יכול וצריך לקדם אותנו. בוודאי שהיכולת הזאת לא תספיק נגד יוון. גם האווירה תהיה שונה, שזה חלק נכבד מהעניין, אבל חשוב לנצח גם במשחק שאולי הוא פחות טוב. היו לנו יותר מדי איבודי כדור, צריך לשים דגש על הדברים האלה, אני לא רוצה להתחיל לפתח את הנושא הזה, אני רוצה להירגע, לראות את הקלטת ואז ללמוד מהדברים שנראה".

לגבי השחקנים שלא זומנו לסגל לקראת המשחק אמר קשטן: "בוודאי שהייתי רוצה שכולם ישחקו, אבל זה הסגל. הסגל הזה הוא פתוח, השחקנים האלה הלכו כברת דרך בקמפיין הזה, הם הביאו את הנבחרת לא שהם הביאו, נכון שהם לא משחקים באופן שוטף, אבל גם ראינו היום את טל בן חיים שלא משחק לאחרונה וביכולת יוצאת מן הכלל. המשחק מול יוון הוא ב-28 במרץ, ועד אז נעקוב אחרי כולם, אני אראה את השחקנים בארץ ובחו"ל, ולפי זה נחליט".

"משחק די עייף וללא קצב"

גם הקפטן, יוסי בניון, המשיך את הקו של מאמנו: "לא היה משחק כדורגל טוב של שתי הנבחרות, היה משחק די עייף ובלי קצב. כמובן שרצינו להיראות יותר טוב במשחק ההכנה האחרון, ואומנם זה משחק ידידות, והניצחון ייתן לנו יותר ביטחון להמשך, אבל ברור שלקראת יוון נצטרך להציג יכולת יותר טובה. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח את יוון, במיוחד ברמת גן, אבל לא אם נשחק ככה, כי עם יכולת כזאת לא נוציא אפילו תיקו מולם".

בקשר לתלות של הנבחרת ביכולת שלו אמר בניון: "כבר כמה שנים מצפים ממני והרבה תלוי בי, אבל משחק של נבחרת לא יהיה לעולם משחק של איש אחד. כולם צריכים להיות טובים כדי שנגיע לתוצאות". לגבי השחקנים שלא זומנו לסגל אמר בניון: "לא תפקידי לקבוע מי יהיה ומי לא יהיה .כמובן שיש הרבה שחקנים טובים בכושר טוב שלא הוזמנו, כי אי אפשר לזמן את כולם, מי שהוכיח את עצמו אין ספק שהיגיע לנבחרת".

דדי בן דיין הוסיף: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, אבל במחצית השנייה הגברנו את הקצב והגענו להזדמנויות. לדחק מול נבחרת כמו הונגריה זה משחק הכנה מצוין, הם מקום שני בבית, וזו הייתה יריבה שרקולה וחזקה". בן דיין התייחס ליוון: "יוון זו אופרה אחרת, המדינה תהיה איתנו ויהיה שיגעון. אנחנו חייבים להיראות יותר טוב, נעבו ונלמד את היוונים. היום הייתה החזרה הגנרלית ואני שמח שהיא עברה בהצלחה".

השוער, דודו אוואט, סיכם: "אוואט: בסך הכל הנבחרת עובדת די טוב. לנבחרת הונגריה לא היו הרבה מצבים. אנחנו בדרך הנכונה וצריך לעבוד קשה". רוברטו קולאוטי נפצע במהלך המשחק בפניו וירד כשהוא שותת דם. החלוץ הוחלף במחצית ונלקח לבית החולים שם נתפר החתך בפניו.

למשחק הגיעו סקאוטים של קבוצת דורטמונד ושל נבחרת יוון, שלא הצליחו להתרשם מהרמה של השחקנים. הסקאוט הגרמני עקב אחר בן סהר ואחרי שחקנים נוספים משתי הנבחרות. בסיום אמר הסקאוט מטעם נבחרת יוון כי ברור שהרמה שישראל תציג במשחק מול נבחרתו תהיה שונה. מוטלה שפיגלר יחזור הלילה מיוון, שם עקב אחרי משחקה של הנבחרת המקומית מול נבחרת דנמרק (1:1) והוא יעביר את רשמיו למאמן דרור קשטן.

בנבחרת לא מתכוונים לבצע שינויים מהותיים בסגל לקראת המשחק ב-28 במרץ. נראה כי השינויים היחידים יתבצעו רק במקרים של פציעות או של שחקנים שלא ישחקו כלל במשחקי הליגה של קבוצותיהם.

במהלך המשחק לאחר שיוסי בניון הוחלף על ידי ביראם כיאל הוא נתן לאחרון את סרט הקפטן כדי שזה יעביר אותו. כיאל נתן את הסרט לניר דוידוביץ' וזאת למרות שמי שהיה אמור לקבל אותו הוא טל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully