וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "ביישנו את המועדון"

מאמן בית"ר התנצל לאחר ההפסד המשפיל 4:0 להפועל ת"א, גורמים במועדון טוענים כי קורנפיין מצפה מעטר להתפטר, אפשרות שלא נראית סבירה כרגע. אוהדי הקבוצה התפרעו, תשעה נעצרו. גוטמן: "השער השלישי הפך את הניצחון לגדול"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

תצוגת כדורגל נהדרת הפגינה הערב (שני) הפועל תל אביב בבלומפילד נגד בית"ר ירושלים, בקרב צמרת שהסתיים ב-0:4 מוחץ לזכות האדומים, שעלו למקום השני. ההרכב הנועז של ראובן עטר לא השתלם בסופו של דבר, ובית"ר הובסה בצורה קשה שהזכירה ימים עצובים מקרקוב ומחקה עבורה את חלומות האליפות.

גוטמן: "דרבי זה דרבי, עם כל הקלישאות"

חדר ההלבשה של האדומים נראה כאילו אחרי זכייה באליפות או גביע. האווירה בקרב שחקני הקבוצה הייתה מצוינת, ותשעה ימים אחרי התבוסה לבני יהודה, חזר הצבע ללחיים של האדומים.

"מאז שאבא שלי הלך לעולמו רציתי להקדיש לו שער", אמר קשר הפועל ביברס נאתכו בסיום. "אני שמח שיצא לי היום. אני גם שמח ששימחנו את הקהל, מגיע לו ליהנות. למרות ההחמצות אני קונה בכל משחק 0:4". לגבי חוסר היציבות ביכולת אמר הקשר: "אנחנו בדרך כלל יציבים. נקווה שהיום החזרנו את היציבות שאפיינה אותנו בתקופה האחרונה, פרט להפסד נגד בני יהודה".

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום המשחק: "התחלנו את המשחק טוב. נערכנו בהתאם לסגנון של בית"ר וידענו שכאשר דריו פרננדס לבד באמצע אין לו אפשרות להתמודד עם שני שחקנים, וכך העברנו את המשחק קדימה".

עוד הוסיף גוטמן: "הגענו להרבה מאוד מצבים והחמצנו, אבל אז באו הראשון והשני, ונרגעתי. אמרתי לשחקנים במחצית שאם אני מאמן בית"ר עכשיו אני משחק על כל הקופה, וכך היה. בית"ר עשו בחוכמה, שיחקו נכון בדקות הפתיחה של המחצית השנייה ואנחנו לא היינו מוכנים. הגול השלישי הפך את הניצחון הזה לגדול עבורנו".

המאמן התייחס גם למשחק הגביע נגד מכבי תל אביב ביום שני הבא: "דרבי זה דרבי, עם כל הקלישאות. מחר בבוקר נעשה אימון התאוששות, ניתן לשחקנים חופש ונחזור לעבודה".

אוהדי בית"ר התפרעו בסיום

עשרות מאוהדי בית"ר ירושלים התגודדו בסיום ליד חדר ההלבשה ויציאת השחקנים. אחרי שהם הבעירו כיסאות בתוך האצטדיון התפנו האוהדים לקלל את המאמן ראובן עטר. הקהל לא חסך דברים גם משמעון גרשון ומיתר שחקני הקבוצה ושר להם: "ביישתם את המועדון", ו-"אין לכם כבוד".

תשעה מאוהדי בית"ר נעצרו: אחד על החזקת אמל"ח, ארבעה על ספסרות וארבעה נוספים על התפרעות מול אוטובוס הקבוצה.

"ביישנו את המועדון", אמר המאמן ראובן עטר. "אני והשחקנים יודעים מה זה הפועל נגד בית"ר, ובכל זאת זה נגמר כך. אני לא חושב שטעיתי כשעליתי ללא שמואל קוזוקין. שיחקנו ללא משמעת ולא ידענו להתמודד עם הקשרים שלהם מהצדדים. אמנם הגענו למצבים, אבל אין תירוצים, הפועל הייתה טובה יותר. לא אמרתי בינתיים לשחקנים כלום, אבל יש דברים שיאמרו, חלקם מחר וחלקם בהמשך השבוע. אנחנו מתנצלים על כך שביישנו את המועדון".

מלבד עטר, אף אחד בקבוצה, כולל היו"ר איציק קורנפיין, לא הסכים להגיב, ובחדר ההלבשה שרר שקט מעיק. בבית"ר קיימת אכזבה מעטר, וגורמים במועדון טוענים כי קורנפיין חפץ שהמאמן יתפטר מתפקידו, אפשרות שלא נראית כרגע סבירה. לאחר המשחק רוססו בבית וגן כתובות נאצה נגד המאמן, הקוראות לו להתפטר מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully