וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת עדיין מסתכלת מבחוץ

סיימה בתיקו מאופס מול הפועל רמת גן ונותרה במקום השישי. הפועל חיפה סיימה ב-1:1 דרמטי בבאר שבע, שהסתבכה במאבקי העלייה

בימים כתיקונם, משחק בין הפועל חיפה להפועל באר שבע היה זוכה לתואר משחק עונה. בימים בהם חמש קבוצות עולות לליגת העל, התואר ההולם יותר הוא "עוד משחק צמרת". בפועל, שתי האדומות הציגו משחק מהנה, רווי במצבים ליד השערים, ובסיומו נפרדו שתי הקבוצות ב-1:1 דרמטי, שהעביר את הלחץ אל באר שבע.

עירוני קרית אתא אירחה את הפועל עכו למה שפעם היה הדרבי של עכו (קרית אתא היא גלגול מסויים של מכבי עכו) והפסידה 2:0. הפועל ממשיכה לבסס את מעמדה בחמישייה המובילה, קרית אתא שקועה עמוק במקום האחרון. עירוני רמת השרון ממשיכה להתפרק לחתיכות. אחרי שהובסה 4:0 מול בני לוד, ספגו שחקניו של חיים לוי את אותה מנה בטדי, והפועל ירושלים ניצחה 1:4.

היום (שבת) ארחה הפועל רמת גן את מכבי אחי נצרת למשחק שכולו מאבק עלייה, אך במשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב. המחזור יושלם ביום שני עם שני משחקים: מכבי הרצליה נגד בני לוד הפועל כפר סבא נגד הפועל רעננה.

הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:1

עד הדקה ה-89, הפועל חיפה נראתה בדרך להפסד שני, והפועל באר שבע בדרך לניצחון ראשון ב-2009. אופיר חיים, זה ששחררו אותו מהסגל בקיץ, ששלחו אותו להתאמן עם הנוער והחזירו אותו לספסל, חגג שער בכורה העונה. הקהל עודד ושמח, אבל אז הגיע ערן לוי, אולי השחקן הטוב ביותר בליגה הלאומית, בעט נפלא לקורה ופנימה וקבע שוויון. הקהל חזר לקלל את גיא לוי, ואחי נצרת תקבל מחר (שבת) הזדמנות להתקרב מרחק נקודה מהקבוצה הדרומית.

הפועל חיפה פתחה טוב את המשחק. ערן לוי ניהל את העניינים, דודו אברהם נגח לקורה לאחר דקה ואייל טרטצקי החטיא מול אסי רחמים. באר שבע לא נראתה טוב, אבל הצליחה לכבוש בדקה ה-63. שחק מסירות יפה של באר שבע ברחבה החיפאית הסתיים בכדור רוחב של אלעד בונפלד אל אופיר חיים, שבעט וולה לפינה וקבע 0:1 לבאר שבע. חיים אגב, נכנס רק דקות קודם לכן במקום אוהד קדוסי, שהיה חלש. לאחר השער שלטה באר שבע, והייתה קרובה לשני. מבצע מדהים של מאור מליקסון כמעט והסתיים בשער מרהיב בדקה ה-84. בדקה ה-89 הלם בוסרמיל. ערן לוי בעט כדור מסובב שפגע בקורה וחדר פנימה וקבע שוויון באחד המשחקים הטובים של העונה בליגה הלאומית.

גיא לוי אמר בסיום: "מה עבר לי בראש בדקה ה-88? שהקוון הרים את הדגל והשופט המצחיקול הזה לא שרק. צריך לבדוק את זה, מישהו צריך לעשות סדר גם בדברים האלה. חבל שלא ניצחנו, אני חושב שהיינו ראויים לנצח".

בעקבות הנקודה, הסתבכה באר שבע והמשחק בין אחי נצרת להפועל רמת גן מקבל משמעות מיוחדת ויכול להפוך את הצמרת למרתקת במיוחד. הפועל חיפה, בשקט וביעילות, ממשיכה לדהור לעבר ליגת העל.

עירוני קרית אתא - הפועל עכו 2:0

אם על העלייה עדיין מסתמן מאבק שעשוי להיות עיקש עד סיום העונה, הרי שקרית אתא היא הנמושה של הליגה וכנראה שאפשר לסמן את הקבוצה שתרד אוטומטית. גם במשחק הביתי מול השכנה, הפועל עכו, קרית אתא לא הצליחה לצאת עם נקודה. גבע ברקאי כבש לאורחים את שער הניצחון בדקה השמינית, וביסס את מעמדם בחמישייה הראשונה. אלעד צחקו המקומי החטיא פנדל בדקה ה-49 והמשיך את אומללות המארחים. אבי אלפסי חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

הפועל ירושלים - עירוני רמת השרון 1:4

רמת השרון הופכת להיות בשר התותחים של הליגה, ואם לא תתעורר, תמצא עצמה מהר מאוד במאבקים נגד הירידה לליגה א'. לאחר הרביעייה בשבוע שעבר בלוד, רמת השרון שוב התפרקה וחטפה 4:1 בירושלים. דיוויד גומז, הברזילאי החדש של ירושלים, שהגיע השבוע ועוכב בנתב"ג לפני שהורשה להיכנס, כבש את הראשון בדקה ה-25. אופיר עמרם (38), תומר סולטן (43) ושי אהרון (46) פירקו את רמת השרון וסידרו ללופא קדוש ניצחון ראשון מאז נובמבר. חיים שאבו צימק בפנדל, אבל לא מנע הפסד רביעי ברציפות לאורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 0:0

אחי נצרת הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, ארבע נקודות מתחת לקבוצה של יובל נעים. למרות מפגש בין שניים מהחלוצים המלהיבים בליגה, קרלוס צ'קאנה מרמת גן וסרג' איילי מאחי, אף קבוצה לא הצליחה לכבוש. רמת גן לא הצליחה לברוח מהפועל באר שבע ומאחי נצרת, וחזרו למקום הרביעי, נקודה יותר מהפועל באר שבא. אחי נצרת נותרה שלוש נקודות מהעלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully