וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה חזרה לדרוס את הליגה

אחרי העצירה הקלה, שחקניו של אריק אלפסי הביסו 71:98 את הפועל טבעון. מכבי אשדוד ניצחה את יבנה, הוד השרון ועפולה החליפו מקומות

נראה שאליצור מכבי נתניה מהליגה הלאומית חוזרת לעצמה. אחרי המעידה לפני כשבועיים נגד הפועל נצרת עילית, נתניה חזרה לנצח בשבוע שעבר את נס ציונה, והערב (שלישי) היא צירפה ניצחון חשוב נוסף במאבקה בצמרת, 71:98 על הפועל טבעון.

שחקניו של אריק אלפסי הפגינו יכולת משובחת ברבע הראשון, שהסתיים ביתרון 15:34, ומכאן לטבעון לא היה שום סיכוי, כשגם תומר שטיינהאור (16 נקודות) לא ממש הצליח להושיע. אנדרה האריס סיים כקלעי המצטיין למפסידים עם 22 נקודות. ליאור לוי (20 נקודות) היה המצטיין בשורות המנצחים.

יריבת אשדוד בצמרת, מכבי אשדוד, שומרת היטב על המקום השני בזכות ניצחון בדרבי הדרום 85:89 על אליצור יבנה. אשדוד, שניצחה בשלושת הרבעים הראשונים, נהנתה ממשחק יוצא מן הכלל של דוויט ברואינגטון, שקלע 26 נקודות והוסיף תשעה ריבאונדים. ארמונד וויליאמס (27 נקודות) לא הצליח להושיע את המפסידים.

מכבי הוד השרון והפועל עפולה החליפו ביניהן מקומות, אחרי שהראשונה הפסידה והאחרונה ניצחה. עפולה גברה 68:78 על אליצור רמלה, כאשר דניס קאר נתן משחק מצוין שכלל 25 נקודות ו-15 ריבאונדים, עדי פרג עזר לו עם 19 נקודות. ברמלה סיים דיימון פטרסון כקלעי המצטיין עם 18 נקודות. הוד השרון נכנעה 88:81 בבית מול אליצור כוכב יאיר, בה כיכב גלעד הירש עם 24 נקודות. בלייק המליטון בלט בהוד השרון עם 23 נקודות.

הפועל יקנעם/מגידו, עם מאמן חדש על הקווים לאחר שראובן מלול החליף את אורן עמיאל שהתפוטר מהקבוצה, ניצחה בגדול את הפועל נצרת עילית בחוץ 79:107. אי. ג'יי דרייטון (25 נקודות) ואבי אליהו (24) הובילו את המנצחים, סטנלי ברנדי הפנומן קלע 28 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך זה לא ממש עזר.

משחקים נוספים: הפועל בארי - בית"ר בנימינה 60:81, עירוני נס ציונה - הפועל לב השרון 78:91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully