וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע זכתה בגביע הטוטו בלאומית

אחרי 90 דקות מחרידות, גאל דודי פדלון את הצופים והעניק להפועל ב"ש 0:1 על הרצליה בהארכה ותואר ראשון זה 12 שנים. צפו בתקציר

ברני ארדוב

התקציר באדיבות 5+ לייב

ארבעה ימים אחרי מפגש הליגה ביניהן שהסתיים בתיקו 1:1 תוסס, התעמתו הערב (שלישי) מכבי הרצליה והפועל באר שבע פעם נוספת, בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. אחרי 90 דקות חלשות במיוחד, הייתה זו הקבוצה מבירת הנגב שהוסיפה גביע נוסף לארון, עם ניצחון 0:1 קטן בהארכה משער של דודי פדלון בדקה ה-98.

שתי הקבוצות לא ממש כיבדו ביכולתן את מעמד הגמר. לבאר שבע הייתה הזדמנות מוקדמת לשנות את פני המשחק בפתיחה, אבל אלעד בונפלד החמיץ ברשלנות וזה בערך כל מה שהיה בשעמומון של המחצית הראשונה.

גם המשטח הגרוע באיצטדיון וינטר לא סייע למשחק הנרפה, שהתנהל בקצב הליכה לכל אורכו. המגן הימני של הרצליה, ג'וש קנט, היה היחיד שביצע גיחות, רץ על המגרש והראה שהתואר הזה הוא באמת משאת נפשו. באר שבע קיבלה גם במחצית השנייה את הזדמנות הפז שלה, אך הפעם היה זה לאנדרו סימיוני שפישל. כך נחתמו להם 90 דקות מהגרועות שנראו אי פעם על המרקע בארצנו.

בהארכה סוף סוף נמצאה הדרך אל השער, וזה קרה, איך לא, במצב נייח. דווקא המגן השמאלי של באר שבע, דודי פדלון, שלא ידוע כמבקיע מדופלם, נגח חזק והכריע את המשחק. באר שבע זוכה בגביע הטוטו בפעם השלישית בתולדותיה (שני הקודמים היו בליגה הראשונה) ומביאה תואר ראשון לעיר זה 12 שנים.

מהלך המשחק

דקה 11: טעות קשה של השוער מסיקה, שהדף לא טוב ואיפשר לבונפלד לכבוש שער קל, אבל הקשר בעט חלש מהאוויר והכדור הורחק.

דקה 15: הזדמנות ראשונה להרצליה. אלפסי שלח את שי ביטון לרחבה, השחקן התגבר על ההגנה ובעט סמוך לקורה.

דקה 56: קדוסי פרץ באין מפריע בצד ימין, השאיר לסימיוני שבעט חלש בימין לעבר השער הפנוי ונבלם על ידי הבלם גביש.

דקה 81: כבדה קיבל כדור ובעט שטוח מ-25 מטרים, הכדור פגע בדרך במגן הרצלייני, אבל מסיקה קלט.

דקה 86: אלפסי ניסה להפתיע את רחמים ממרחק, השוער הצליח להדוף.

דקה 90: המחליף אלי ביטון בעט מ-16 מטרים סמוך לקורה. 0:0, הולכים להארכה.

דקה 98: גול! כבדה הרים קרן מימין ופדלון נגח חזק אל הרשת. סוף סוף שער, 0:1 לבאר שבע

דקה 112: פדידה בעט חזק מזווית אלכסונית, אך הכדור נהדף לקרן.

דקה 120: נגר בעט מקצה הרחבה בחצי יעף, רחמים התעופף נהדר ומנע שיוויון.

הרכב מכבי הרצליה: גל מסיקה, ג'וש קנט, עודד גביש, ברק לביא (רגב וולק, 59), שוקי נגר, אושרי אלפסי, אסי משיח, אסף קריספיס, שי ביטון (אלי ביטון, 79), רפא בניטז (אומיט גונזאלס, 62), ויקטור קאר.

הרכב הפועל באר שבע: אסי רחמים, אביתר אילוז (חנן פדידה, 71), יניב אלול, נדב קידר, דודי פדלון, דנדי אוקונגו, אלעד בונפלד, זיו כבדה, מאור מליקסון, לאנדרו סימיוני (אורן נסים, 64), אוהד קדוסי (לירן זרקו, 120).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפועל חיפה - הפועל רמת גן 0:0

מוליכת הליגה הלאומית, הפועל חיפה, אירחה בקרית אליעזר את זו שחלקה איתה את ההולכה במחזורי הפתיחה של העונה ומאז נפלה למקום החמישי, הפועל רמת גן. המשחק הועבר לאמצע השבוע לאחר דחייתו בשבת בגלל הצפה במגרש, ובדיוק כמו בסיבוב הקודם, קרב הצמרת בין שתי האדומות הסתיים בחלוקת נקודות. אז 1:1, הפעם 0:0 מאכזב.

הפועל רמת גן חזרה לנצח במחזור הקודם, כשגברה 0:1 על מכבי הרצליה משער של קרלוס צ'קאנה, שחזר לארץ אחרי חצי שנה בסלובניה, אבל הערב לא הצליחה להכניע את הגנת הקבוצה מהכרמל. הפועל חיפה ושלומי דורה, שראה את אחיו הצעיר, יוסי, מורחק בדקה ה-78, רושמים תיקו מאופס שני ברציפות בבית, ובסך הכל מציינים כבר משחק ביתי רביעי ברציפות ללא ניצחון. נתון זה לא מפריע לחיפה להוליך את הטבלה בבטחה, עם יתרון שש נקודות על השנייה, הפועל רעננה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully