וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי בתפקיד גלגל ההצלה

הכוכב הארגנטינאי עלה מהספסל כשברצלונה היתה בפיגור של שער, כבש צמד וקבע 1:2. דודו אוואט הורחק, מאיורקה הפסידה 1:0 לאוסאסונה

המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשבמרכזו התארחה המוליכה הבלתי מעורערת של הליגה, ברצלונה, אצל סנטאנדר, התקשתה, אך הצליחה לנצח, 1:2, לאחר צמד של ליונל מסי. דודו אוואט ומאיורקה התארחו אצל האחרונה בטבלה, אוסאסונה, וספגו הפסד 1:0, שהצמיד את הקבוצה של קמאצ'ו למאיורקה עם אותן נקודות (17). אספניול סיימה בתיקו 1:1 מול רקראטיבו ויצרה משולש בתחתית עם אותו מספר נקודות. אתלטיקו מדריד המידרדרת הופתעה בביתה על ידי ויאדוליד 2:1, ויאריאל הובסה בגליסיה על ידי לה קורוניה 3:0, מה שסייע לוולנסיה לפתוח פער של שלוש נקודות במקום הרביעי, המוליך לליגת האלופות, אחרי שניצחה את אלמריה 2:3. בהמשך: ספורטינג חיחון - סביליה.

ראסינג סנטאנדר - ברצלונה 2:1

סנטאנדר הגיעה למשחק, אחרי הפסד במחזור הקודם לסביליה, שהיה הראשון שלה בשבעת משחקיה האחרונים. ברצלונה סיימה בתיקו ביתי בסיבוב הראשון מול סנטאנדר, ומאז ניצחה בכל משחקיה עד כה, מלבד תיקו נוסף. ברצלונה עלתה במערך של 3:3:4, עם סמואל אטו ותיירי הנרי, אך ליונל מסי פתח על הספסל. בארסה התקשתה לשלוט במשחק כהרגלה ובמחצית הראשונה לא רשמה אף בעיטה למסגרת. בדקה ה-55 פרץ ג'ונתן פריירה משמאל ורפאל מרקס הכשיל אותו ברחבה. השופט שרק לפנדל וזיגיץ' לא נכשל ומל ואלדס. גווארדיולה הבהיל את מסי מהספסל והארגנטיני הצליח לכבוש 4 דקות לאחר שנכנס. תיירי הנרי הרים כדור מצד שמאל,

צ'אבי נגח כדור שפגע במשקוף והגיע למסי שכבש מול השוער. בדקה ה-80 קבע היהלום הארגנטינאי את תוצאת הסיום בבעיטת וולה מתוך הרחבה אל הפינה הרחוקה, וזאת אחרי שהשתלט על הכדור עם החזה. בארסה דאגה למתח לאחר שנשארה בתשעה שחקנים, עם הרחקתם של מרקס (88) וז'ראר פיקה (90) קיבלו צהוב שני, אך הצליחה להחזיק מעמד ולפתוח חזרה פער של 12 נקודות בפסגה.

אוסאסונה - מאיורקה 0:1

מאיורקה ודודו אוואט התארחו באוסאסונה וספגו הפסד 1:0 לקבוצה, מהמקום האחרון, שנצמדה בעקבות הניצחון למאיורקה עם 17 נקודות. וולטר פנדיאני כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השלישית בנגיחה. הבלם דויד נבארו הותיר את מאיורקה בעשרה שחקנים, לאחר שקיבל אדום בדקה ה-60 בגלל עבירה שגרמה לפנדל אותו עצר דודו אוואט. בדקה ה-79 הצטרף לנבארו השוער הישראלי לאחר שנגע בידו בכדור מחוץ לרחבה והורחק. ג'באד נקונם, האירני של אוסאסונה, גם הוא הורחק בדקה ה-87 אחרי צהוב השני.

אספניול - רקריאטיבו הואלבה 1:1

הקבוצה השניי של ברצלונה, שנמצאה בדקום הלפני האחרון, ראתה את הניצחון בידיים, אך שער של מרכוס רובן בדקה ה-90 מפנדל סידר לנו שלוש קבוצות עם 17 נקודות בשלושת המקומות האחרונים. אספניול מוליכה בזכות יחס שערים עדיף. ניקולס פרחה העלה את אספניול ליתרון, קרלוס קאמני הורחק בדקה ה-89.

לה קורוניה - ויאריאל 0:3

הקבוצה מגליסיה אירחה את הצוללת הצהובה, שרצתה להיצמד לצמרת, והביסה אותה ללא תנאי. אנחל לאפיטה כבש צמד (2 ו-62) וריקי הוסיף שער בדקה ה-68, בדרך לניצחון שהעלה את הגליסיאנים למקום השישי, נקודה הפרש מוויאריאל.

אתלטיקו מדריד - ויאדוליד 2:1

הקבוצה השנייה של מדריד נמצאת במשבר, למשחק הזה הגיעה הקבוצה של חאבייר אגירה הגיעה למשחק אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון וההפסד דירדר אותה למקום השביעי, כשליגת האלופות נראית רחוקה. אחרי מחצית מאופסת, העלה לואיס פרייטו את ויאדוליד ליתרון בדקה ה-50. הקולצ'ונרים עוד הצליחו להשוות בדקה ה-54 משער עצמי של חוסה אנטוניו קאלבו, אך ויקטור קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-78.

ולנסיה - אלמריה 2:3

העטלפים אירחו במסטאייה את הקבוצה של הוגו סנצ'ז בידיעה שניצחון יבסס אותם במקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות, בפער 3 נקודות מהחמישית, ויאריאל. חואקין העלה את הכתומים ליתרון בדקה ה-5, אחרי בישול של דויד סילבה, אך אלבארו נגרדו השווה בשער יפה בדקה ה-22 אחרי מסירה לרחבה של קרוסאט. דויד וייה כבש בדקה ה-29 פנדל אחרי הכשלה של מאטה והשלים צמד בדקה ה-61 אחרי שהשתלט על הרחקה לא טובה של הגנת אלמריה. נגרדו השלים צמד בעצמו בדקה ה-64 בנגיחה, אך התוצאה נותרה בעינה.

ספורטינג חיחון - סביליה 0:1

לסביליה השלישית היתה הזדמנות להתקרב לריאל מדריד, אך היא ספגה הפסד בחיחון מידי ספורטינג המקומית, משער של דייגו קאסטרו בדקה ה-17. מאטה ביליץ' הספיק עוד קודם לכן להחמיץ פנדל לספורטינג בדקה ה-6 ורוברטו קאנליה המארח הורחק בדקה ה-28, אך האנדלוסים לא הצליחו לכבוש ונותרו 6 נקודות מריאל מדריד.

תוצאות נוספות:

בטיס - חטאפה 2:2
לבטיס כבשו: חואנמה (7) ומארק גונזאלס (9)
לחטאפה: איקצ'וקה אוצ'ה (64 ו-71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully