וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "התנהגותו של עדי פרג מהווה זילות במעמד המאמן"

שחקן הפועל עפולה הקניט את מאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי, ברבע גמר הגביע. שרף פנה ליו"ר איגוד הכדורסל בדרישה להעניש את פרג

יו"ר ארגון המאמנים, צביקה שרף, פנה במכתב ליו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, ודרש ממנו לטפל בחומרה בשחקן הפועל עפולה עדי פרג. הפנייה של שרף אל שני באה בעקבות התקפתו הפרועה של השחקן כנגד מאמן מכבי חיפה אבי אשכנזי, בעת משחק רבע גמר גביע המדינה.

במהלך המשחק פנה פרג מספר פעמים לאשכנזי, הקניט והעליב אותו במהלך המשחק ואף המשיך בכך בראיונות לכלי התקשורת אחרי המשחק. שרף כותב לשני שמדובר במקרה בולט נוסף של זילות היחס למאמן מבלי ששופט המשחק יגיב. "מה היה קורה אם עדי פרג היה פונה כך כנגד השופט?" שאל שרף במכתבו לשני והסיף "הנני דורש לנקוט בצעדים הדרושים לטפל בעניין ולקבוע נוהל לתגובה וענישה של מי שפוגע במאמן בצורה זו ודומות לה".

שרף ושני מחליפים לאחרונה מכתבים בנושא התנהגות המאמנים במגרשים. שני פנה לשרף וביקש ממנו לפעול להעברת מסר מרגיע אצל המאמנים שמרבים לאחרונה להתפרץ כלפי שופטים אשר טועים בשיפוט. שני כתב במכתבו לשרף כי גם אם הטענות מוצדקות יש דרך לברר אותן ולא על ידי התפרצות במגרש.

שרף, מצידו, ענה לשני שארגון המאמנים יפעל להעביר את המסר בין חבריו, אך יחד עם זאת ביקש להבהיר כי ארגון המאמנים לא יכול להמשיך ולהסכים למצב הקיים. במקרה ששופט כותב תלונה נגד מאמן והוא מגיע לוועדת המשמעת, דבריו של השופט מתקבלים כדברים קדושים בלי שום התייחסות לעמדת המאמן.
שרף מציע לאיגוד הכדורסל ולאיגוד השופטים להקים פורום מיוחד שבו יישבו נציגים של שלושת הגופים, אשר יבחן סוגיות העולות מן הדו"ח, במיוחד מן הליגות הנמוכות והצעירות, כדי למצוא פתרון למצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully