וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישטבן פישונט חוזר לישראל

דור בלך

1.2.2009 / 13:57

יהיה חלק ממשלחת נבחרת הונגריה, שתפגוש את ישראל בשבוע הבא וסיפר: "אנחנו נוחתים ביום שני, מקווה להגיע למשחק של הפועל נגד בית"ר"

קשר בית"ר ירושלים והפועל תל אביב לשעבר ואחד מהשחקנים הטובים ביותר ששיחקו בישראל, אישטבן פישונט, יגיע לישראל בשבוע הבא עם נבחרת הונגריה, שתפגוש את דרור קשטן ושחקני למשחק ידידות. המפגש ייערך ביום רביעי ה-11.2 בשעה 19:00 באצטדיון רמת גן.

פישונט, ששיחק שש וחצי שנים בישראל, הוא חבר בצוות המקוצעי של הנבחרת הצעירה של הונגריה, שתגיע גם כן לישראל ותשחק נגד מקבילתה הישראלית. בנוסף, מאמן הנבחרת הבוגרת של הונגריה, ההולנדי ארווין קומאן, ביקש מפישונט שיארגן לו מפגש עם אלי אוחנה. השניים שיחקו ביחד במכלן בסוף שנות ה-80.

השחקן סיפר לוואלה! ספורט: "הייתי בישראל כך כל הרבה שנים. אני מכיר ואוהב את המקום. ההתאחדות ההונגרית ביקשה ממני שאצא עם הנבחרת, אעזור בארגון ואסביר לשחקנים על ישראל ועל המצב הפוליטי. הייתי רוצה לקחת את כולם לטיול בירושלים, בכותל ובכל רחבי ישראל, אבל אנחנו מגיעים רק לשלושה ימים ולא יהיה לנו זמן.

"אני מניח שרק אני אפגש עם החברים הישראלים שלי וזהו. אנחנו נוחתים ביום שני ואמור להיות משחק של הפועל מול בית"ר, אז אני מקווה מאוד להגיע אליו. אני רק מקווה שיהיה משחק טוב, אני אוהב את שתי הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully