וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קשה לנבחרות הצעירות

31.1.2009 / 17:25

נבחרת העתודה תפגוש את טורקיה, ליטא ומונטנגרו, הנוער את איטליה, ליטא ורוסיה. הוגרלה גם אליפות הנערות דרג ב' שתיערך הקיץ באילת

במשרדי פיב"א בגרמניה נערכו היום (שבת) הגרלות משחקי אליפות אירופה לנבחרות הצעירות שיערכו בקיץ הקרוב. נבחרת העתודה של ישראל, אותה מדריך אריאל בית הלחמי, הוגרלה לבית קשה עם נבחרות טורקיה, ליטא ומונטנגרו בטורניר שייערך ברודוס. נבחרת הנוער בהדרכתו של דני פרנקו הוגרלה לבית קשה אף יותר באליפות שתיערך במץ ותפגוש את איטליה, ליטא ורוסיה. נבחרת הקדטים בהדרכתו של רובי בלינקו תפגוש באליפות בקובנה את נבחרות טורקיה, איטליה ומונטנגרו.

"משנה לשנה הופכת ההגרלה להיות קשה יותר , עבור הנבחרות הצעירות של ישראל, במיוחד השנה עם הפיצול של מונטנגרו מסרביה", אמר מאמן העל של הנבחרות הצעירות, יורם חרוש, "אנחנו נעמיד לרשות הנבחרות את כל האמצעים המקצועיים על מנת שהנבחרות כולן יצליחו במשימותיהן הנבחרות שלנו יצטרכו להיות במיטבן ולהתעלות על עצמן, על מנת לשמור על המעמד והמסורת המצוינת שיש לנבחרות ישראל הצעירות, בשנים האחרונות באליפויות אירופה השונות בדרג א'".

נבחרות הנשים הצעירות של ישראל גם כן הוגרלו היום בצהריים, כשבמוקד משחקי אליפות אירופה לנערות דרג ב' שיערכו הקיץ באילת. נבחרת הנערות תשחק באותו בית עם גרמניה, דנמרק והולנד. נבחרת העתודה, שגם כן תשחק בדרג ב' באליפות באוריד, מקדוניה, תשחק באותו בית עם הנבחרת המקומית, הולנד, סלובקיה ורומניה. נבחרת הקדטיות שגם כן תשחק באליפות דרג ב' בטאלין, תפגוש באותו בית את אסטוניה, לטביה, רומניה ושוויץ.

"מבחינתנו ההגרלה של נבחרת הנערות היא המהותית ביותר, מכיוון שאנו מארחים את האליפות בישראל", אמר אלי רבי מאמן העל של הנבחרות הצעירות של הנשים, "הנבחרות שקיבלנו הינן נבחרות טובות, אך יחד עם זאת עם הכנה טובה, נוכל להתמודד מולן ואולי אף להתגבר עליהן. היעד בנבחרת הנערות היא להעפיל לדרג א' של אירופה, במיוחד לאור העובדה שאנו מארחים השנה בישראל את אליפות אירופה לנערות".

* במהלך סוף השבוע האחרון נמכרו 6,000 כרטיסים למשחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל. הערכה באיגוד הכדורסל ומשרד הכרטיסים כי עד סוף השבוע הקרוב, לא יוותרו כרטיסים למשחקי חצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully