וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים חזרה לפסגה

הקבוצה המפתיעה של הסיבוב הראשון שבה מהפגרה עם 0:2 על קוטבוס, והדיחה מראשות הטבלה את המבורג שניצחה אמש 0:1 את באיירן

אחרי כחודש וחצי ללא פעילות, שבה אמש (שישי) הליגה הגרמנית הבכירה לפעילות ומנהלי הליגה לא המתינו לקבל פנים נעימה והדרגתית, אלא סידרו משחק ענק בין באיירן מינכן להמבורג כדי לחזור בקול תרועה רמה, בסופו ניצחה הקבוצה הביתית 0:1, אחרי משחק מצוין, ועלתה זמנית למקום הראשון.

היום נמשך המחזור ה-18 עם הניצחון של הופנהיים 0:2 על אנרגי קוטבוס, שהחזיר את הקבוצה המפתיעה של הסיבוב הראשון לפסגת הטבלה. האנובר הפתיעה את שאלקה 1:0, בורוסיה דורטמונד ולברקוזן סיימו ב-1:1 את משחק הצמרת ביניהן ובורוסיה מנשגלדבאך הישראלית הפסידה 2:0 בשטוטגארט.

המחזור יושלם ביום ראשון עם שני משחקים כשוורדר ברמן תארח את ארמיניה בילפלד וקרלסרוהה תצא למשחק חוץ בבוכום.

המבורג - באיירן מינכן 0:1

הקבוצה של יורגן קלינסמן יצאה קצת מאוכזבת לפגרה אחרי שחטפה שער מרגליו של סמי חדירה בדקה ה-90 וסיימה בתיקו 2:2 עם שטוטגרט במחזור ה-17. באמצע השבוע שעבר נפגשו שתי הקבוצות שוב והבווארים דרסו את השוואבים 1:5 בשמינית גמר הגביע הגרמני. גם המבורג, שאירחה את באיירן ב-HSH נורדבנק ארינה, הגיעה בכושר למפגש כשגם היא עלתה לרבע הגמר אחרי 1:3 ביתי על מינכן 1860.

המשחק היה שקול בתחילתו. בדקה ה-29 כבש לוקה טוני שער חוקי, ועוד אחרי שנתפס בחולצתו ברחבה, אבל שערו נפסל בטעות. דקה לסיום המחצית הראשונה כבש מלאדן פטריץ' את שער היתרון להמבורג. החלוץ הקרואטי נגח הדיפה לא טובה של מיכאל ראנסינג אחרי בעיטה של דויד יארולים.

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של באיירן, שהגיעה למצבי כיבוש רבים וטובים, אבל טעויות, חוסר מזל ועוד מנעו ממנה את השוויון הנכסף. בדקה ה-76 ערך החלוץ האמריקאי לנדן דונובן, שהגיע בהשאלה מלוס אנג'לס גלאקסי, את הבכורה שלו בבאיירן, אך גם הוא לא הצליח להביא לקליסנמן נקודה. אחרי 11 משחקים ללא הפסד, באיירן חוטפת בומבה דווקא בחזרתה מהפגרה.

צמרת הבונדסליגה צפופה מתמיד, כאשר המבורג עלתה למקום הראשון עם 36 נקודות. הופנהיים שנייה עם 35, לבאיירן גם 35, ואילו להרטה ברלין 33. המבורג לא ניצחה זה 13 שנים במשחק החזרה מפגרת החורף הארוכה, והיא יכולה להיות מעודדת מאוד הן משבירת הרצף הלא מחמיא, והן מהניצחון על הבווארים.

הופנהיים - אנרגי קוטבוס 0:2

המארחת, הפתעת העונה של הכדורגל העולמי כולו, יצאה מחדש לדרך כדי לנסות לשחזר את הסיבוב הראשון הנפלא שלה. הקבוצה של ראלף רנגניק אירחה לראשונה אי פעם משחק בונסדליגה באצטדיונה החדש של הקבוצה, וסיפקה את הסחורה עם ניצחון ביתי, למרות היעדרו של החלוץ הנפלא ודאד איבסביץ' שייעדר עוד תקופה ממושכת.

דמבה בה נתן להופנהיים את היתרון בדקה ה-28, ואת תוצאת המשחק קבע בדקה ה-63 בובקאר סאנוגו, החלוץ המוכשר שהגיע לאחרונה מורדר ברמן כדי להחליף את איביסביץ'.

דורטמונד - לברקוזן 1:1

דורטמונד אמנם לא משתייכת לחבורה של הצמרת הגבוהה, אבל היא גם ממש לא רחוקה משם וניצחון היה יכול להצמיד אותה ללברקוזן החזקה, שרצתה לנקום ביריבתה על הפסד 3:2 במשחק הראשון של העונה. אלכסנדר פריי הבלתי נגמר קירב את המקומיים למטרה עם שער בדקה ה-36, אבל פטריק הלמס הקטלני איזן ללברקוזן בדקה ה-63 וחילק את הנקודות בין הקבוצות.

האנובר - שאלקה 0:1

הכחולים קיוו לכפר על חצי עונה מאכזבת עם פתיחת הסיבוב השני, אבל המשיכו בדיוק מאותה נקודה בה סיימו לפני חודשיים, עם הפסד חוץ כואב להאנובר מהתחתית, שנהנתה משער של סרחיו פינטו בדקה השמינית והתרוממה מהתחתית.

שטוטגארט - מנשנגלדבאך 0:2

השוואבים ביזו את עצמם עם תבוסה 5:1 לבאיירן מינכן בגביע תוך כדי הצגת יכולת עלובה,והם לא היו יכולים להרשות לעצמם למעוד מול גלדבאך בבית. למרות הכל השחקנים של מרכוס באבל התקשו למצוא את הרשת ועלו ליתרון רק בדקה ה-67 משער עצמי של רואל ברוארס. מריו גומז הפיג את החששות של הקהל המקומי עם השער השני בדקה ה-86. רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-79, גל אלברמן ישב על הספסל ולא שותף.

קלן - וולפסבורג 1:1

העולה החדשה, שהתחמשה בפגרה בדרק בואטנג, עלתה ליתרון בדקה ה-30 מרגליו של הרומני סרג'יו ראדו, הברזילאי המצוין גראפית איזן בדקה ה-73 לזאבים. בואטנג ערך בכורה במדי קלן כשנכנס בדקה ה-75.

במשחק נוסף:

הרטה ברלין - פרנקפורט 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully