וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הביסה את הפועל חולון 72:91

מכבי ת”א חזרה אל אולם הפחים בו לא ניצחה בעונה שעברה, והביסה את האלופה מחולון 72:91. גליל-אשקלון 68:70, ר”ג-ראשל”צ 73:72

לא לערב הזה ציפו אוהדי חולון. אוהדי האלופה שזכו לראות את קבוצתם כותשת את מכבי תל אביב בשנה שעברה באולם הפחים, ומאוחר יותר אף גנבה לצהובים את האליפות ביד אליהו, קיוו לעשות לפיני גרשון ולשחקניו חיים קשים גם הערב (ראשון). אלא שהעונה שתי הקבוצות נראות אחרת לגמרי, בחולון אין כמעט שרידים לעונה החלומית, ובמכבי תל אביב, שפניה אל הטופ 16 ביורוליג, הגיעו במטרה אחת ויחידה: לנקום. האורחים הביסו 72:91, והם נראים בכושר מצויין לקראת יום חמישי הקרוב.

אחרי כל הצרות שעברה בגלל מיקומה הגיאוגרפי בזמן המלחמה, חזרו באליצור אשקלון אל הכדורסל, וכמעט והפתיעו את גליל/גלבוע בחוץ, אבל קבוצתו של קטש בקאמבק נהדר ברבע האחרון הצליחה להימלט עם ניצחון דחוק, 68:70. ראשון לציון המשיכה ביכולת המצויינת בהנהגתו של עופר ברקוביץ' וגברה בחוץ על עירוני רמת גן, 72:73. עירוני נהריה לא ריחמה על עירוני קרית אתא, שאמנם לא נסעה רחוק, אבל חזרה הביתה עם תבוסה צורבת במיוחד, 73:103, והיא בדרכה הבטוחה אל מקומה הטבעי, הלא היא הליגה הלאומית.

הפועל חולון - מכבי תל אביב 91:72

אליהו פתח חזק את המשחק עם 4 נקודות מתוך הצבע, בצירוף אסיסט, שהעלו את האורחים ליתרון 2:6. סל ועבירה לזכותו של וושינגטון עצר מעט את הריצה התל אביבית, אבל אליהו המשיך לעשות כל מה שעלה על רוחו ברחבה, וסל שלו עם עוד אסיסט לכספי, בצירוף שלשה גדולה של בראון העלו את מכבי ליתרון 6:16. טיים אאוט של המארחים לא עזר, אליהו תפר עוד דאנק ושלשה של ארויו קבעה 8:21. חולון הצליחה לחזור מעט למשחק תודות למשחק לחימה של כריס ווטסון, אבל הצבע של המארחים נותר פרוץ, גרין נהנה מכך גם הוא, ושלשה של בורשטיין קבעה 18:30 בסיום הרבע הראשון למכבי תל אביב.

חולון פתחה נהדר את הרבע השני וטסה ל-0:6 שצימק את הפער ל-30:24 לצהובים. אלא שאז הגיע יניב גרין, ו-4 נקודות שלו עם ג'אמפ מוצלח של עומרי כספי קבעו יתרון 10 לצהובים, 29:39. נראה שהדבר שבר מעט את שחקניו של דני פרנקו, והאורחים ניצלו זאת עד תום. מרכוס בראון המשיך לשמור על איפוס מחוץ לקשת, ושתי שלשות שלו, ביחד עם ג'אמפ מחצי מרחק, הורידו את מכבי תל אביב ביתרון הגדול ביותר במשחק, 33:47 בסיום המחצית הראשונה.

חולון אולי קיוותה לחזור למשחק במחצית השנייה, אבל לסגניתה היו תכניות אחרות. ד'אור פישר וליאור אליהו המשיכו לחגוג בצבע, קרלוס ארויו ייצר נקודות מבחוץ ומכבי כבר עלתה לפלוס 19. שלשות של בריאן טולברט ויהוא אורלנד נענו בנקודות בצד השני והאורחים לא התקשו להגיע לרבע האחרון ביתרון מבטיח במיוחד, 56:71.

חולון המשיכה את הדשדוש שלה גם בפתיחת הרבע האחרון כשהתירה לאורחים לבצע ריצה איטית של 2:13 שהביאה את מכבי תל אביב עד יתרון 60:85. טולברט שלח שלשה שסוף סוף מצאה את הטבעת, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. עד לסיום זרק גרשון את כל הספסל שלו אל הפרקט, כשאפילו אנטון שוטבין מקבל דקות, אם כי הוא זכה לעשותן עם החולצה של אלטון בראון, אחד שכבר לא יחגוג באולם הפחים בקרוב.

למכבי ת"א: ליאור אליהו (10 מ-12 מהשדה) 21, קרלוס ארויו 14, עומרי כספי 13 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ד'אור פישר 12 ו-11 ריבאונדים, מרכוס בראון 11 ו-6 אסיסטים, טל בורשטיין 10, יניב גרין 6, טריי סימונס 3, אנטון שוטבין 1.

קלעו להפועל חולון: דרון וושינגטון 18, בריאן טולברט 17, קרטיס ווית'רס 13, כריס ווטסון 8, לואיס פלורס 7, ליאור שגב 4, יהוא אורלנד 3, אורי קוקיה 2.

הפועל גליל עליון/גלבוע - עירוני אשקלון 68:70

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מבולבלת, אבל אלישי כדיר לקח על עצמו את האחריות, ו-6 נקודות שלו עזרו לגליל לפתוח פער של 4 נקודות. האורחים לא נבהלו, ובעזרת שתי התקפות מתפרצות מהירות ובחירת זריקות נוראית של גליל/גלבוע טסו באשקלון ליתרון 9:16. ברוכיאל דוידי פתח בחמישיה ונתן הגנה נהדרת, ובעזרתו ירדה קבוצתו של עדי אזולאי עם יתרון 11:19 בסיום הרבע הראשון.

המארחים המשיכו את היכולת החלשה גם בפתיחת הרבע השני, בארט העניש בסל נהדר מן העבר השני, וטרסקוט בג'אמפ משלו הקפיץ את היתרון ל-15:28. גליל סוף סוף הצליחה למצוא סל שדה, אבל בארט וחבריו לא הורידו את הרגל מהגז, וריצה טובה שלהם לקראת סוף הרבע הורידה את אשקלון ביתרון 24:33 בסיום המחצית הראשונה.

גליל פתחה טוב יותר את המחצית הראשונה, וצימקה את הפיגור שלה ל-7 בלבד, לאחר שכדיר שוב החזיר אותה למשחק. אלא שאז אשקלון טסה ל-0:10, ושחקניו של קטש נותרו מאחור חסרי אונים. האורחים לא הראו שום סימנים של שבירה, וטסו ליתרון 38:52 בסיום הרבע השלישי.

אלא שבגליל/גלבוע לא הרימו ידיים, ולרבע הרביעי הם עלו בטירוף, צימקו עד פיגור נקודה בלבד, ואז הגיע דגן יבזורי. הגארד הצעיר הפציץ שלשה ענקית מחוץ לקשת שצימקה לנקודה בלבד לזכותה של אשקלון, האורחים החטיאו, ויבזורי הכה בשנית מבחוץ כדי להעלות את קבוצתו של קטש ליתרון, 62:64. אשקלון השוו, וגוני יזרעאלי עשה את העבודה מהקו והעלה את גליל ליתרון. אור איתן הגיע גם הוא אל העונשין, אבל 7 שניות לסיום הוא החטיא פעמיים. גליל/גלבוע עשתה לעצמה חיים קשים ועוד איפשרה לאשקלון להגיע לזריקה מחצי מגרש, אבל זאת לא פגעה בדבר, וגליל חגגה ניצחון בשיניים.

קלעו לגליל/גלבוע: אלישי כדיר 19, בריאן רנדל 15, אבישי גורדון 13, גוני יזרעאלי 9 (6 אסיסטים) בריאן רוברטס ודגן יבזורי 6 כל אחד, לוקאס טישר 2.

לאליצור אשקלון: ראשון טרנר 22 (10 ריבאונדים), סטיב בארט 15, דרור דוידי 8, טרה קלי 7, לואיס טרסקוט 6, אור איתן ואבי בן שימול 4 כל אחד, עמית תמיר 2.

עירוני רמת גן - מכבי ראשון לציון 73:72

המארחים פתחו בסערה את המשחק, כששמוליק ברנר מריץ מצויין את ההתקפה, וביחד עם כרמלו לי העלה את רמת גן ליתרון מוקדם של 2:8. אלא שראשון לא הרימה ידיים, גילי מוסינזון התעורר, וביחד עם רוברט קונולי החזיר את קבוצתו אל המשחק, וקליעת עונשין של אבי סוכר ביחד עם שלשה שלו בהתקפה שלאחר מכן העלו את הכתומים ליתרון 15:18 בסוים הרבע הראשון.

יצקן צלף שלשה כדי לפתוח את הרבע השני והשווה את התוצאה, אבל קונולי ב-4 נקודות רצופות החזיר את היתרון לאורחים. מוסינזון גם הוא התעורר, ואחרי רצף של החטאות של הרמת גנים, מוסינזון ניצל את המצב כדי לקלוע 4 משלו, שפתחו את יתרונה של ראשון לציון עד 31:38 בסיום המחצית הראשונה.

כרמלו ומיילס פתחו מצויין את המחצית השניה והחזירו את קבוצתם עד לפיגור של 3 בלבד, אבל לייאפ של אופיר פרחי ושלשה מאוחר יותר הקפיצו את ראשון עד יתרון 35:44. רמת גן נשארה בתמונה, וריצת 0:7 שלהם תודות לשלשה של הלמס ונקודות של שון דניאל צימקו ל-4 בלבד, אבל קונולי ויוז קבעו 49:57 לראשון בסיום השלישי.

שלשה של הלמס בפתיחת הרבע האחרון החזירה את רמת גן עד פיגור 5 בלבד, אבל מוסינזון מיד השיב מן העבר השני, והחטאות מרובות של רמת גן בצירוף איבודי כדור איפשרו לפרחי לצלוף שלשה, ויוז העלה את ראשון ליתרון 56:64, 3 דקות לסיום. מיילס לא אמר את המילה האחרונה בקרב המארחים וצלף שלשה, ויצקן מצא אחת משלו כדי לצמק ל-3 בלבד, אלא שזה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

קלעו לעירוני רמת גן: אנתוני מיילס 18, מייק הלמס וכרמלו לי (11 ריבאונדים) 12 כ"א, יריב יצקן 8 כ"א, שמוליק ברנר 7 ו-7 אסיסטים, ג'וש גומז 5, ליאור חכמון ושון דניאל 4 כ"א, אור ברנר 2.

לראשון לציון: רוברט קונלי 20, ג'יימס יוז 13, גילי מוסינזון 12, לארי אובאנון 11 (2 מ-13 מהשדה), אופיר פרחי 8, אבי סוכר 4, איגור נסטרנקו 3, רז זהביאן 2.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עירוני נהריה - עירוני קרית אתא 73:103

קוחנסקי פתח את המשחק בשלשה שהעלתה את האורחים ליתרון, אבל נהריה הבהירה במהירות שהיא לא עומדת לאבד את המשחק הזה, כשריצ'י ומגי העלו אותה ליתרון 3:5. בקרית אתא התחילו לאבד את הראש והמשחק נעשה שכונתי. הצפוניים ניסו נואשות להישאר בתמונה, אלא שאז חימם הלהיט של הליגה, רביב לימונד, את היד ו-7 נקודות שלו יחד עם נקודות של חנוכי העלו את נהריה עד ל-18:32 בסיום הרבע הראשון.

נהריה לא עצרה גם בתחילת הרבע השני, ורות'בארט ואוחיון הטיסו את המארחים ל-2:8, בדרך ל-20:40 קליל. קרית אתא מצאה כמה נקודות רצופות, אבל נהריה הגדילה את היתרון, ג'ינו הכניס שחקני ספסל ועד המחצית הביתיים הספיקו לעלות ל-28:59.

קוחנסקי וברנדון ניסו להפיח חיים בקרית אתא וצימקו מעט את הפער, אבל יוגב אוחיון לא ריחם, צלף שלשה ומיד לאחר מכן לייאפ, ושלשה של מגי קבעה יתרון 39:74. האורחים חיברו כמה מהלכים מוצלחים והצליחו להוריד ל-57:80 בסיום הרבע השלישי, פער מינימלי עבורם. למרות שאתא הצליחה להוריד קצת בהפרש במהלך הרבע השלישי, המחצית השנייה כולה הייתה גארבג' טיים אחד גדול. הביתיים אולי חששו מעט מקאמבק דמיוני של הקבוצה החלשה בליגה ועם רבע אחרון של 16:23 סגרו את המשחק על 73:103.

קלעו לנהריה: רון לואיס 22, ארון מגי 17 ו-11 ריבאונדים, פיליפ ריצ'י 15 ו-10 ריבאונדים, יוגב אוחיון ורביב לימונד 13 כ"א, ערן סעודאי וניצן חנוכי 7, רוברט רותבארט 5, ג'ייסון וויליאמס 4.

לקרית אתא: דריילו ברנס 22, ברנדון מקנייט 16, האמין קווינטנס 12 ו-6 אסיסטים, ארז קוחנסקי 11, ג'וש ניגוט 8, אלעד אליהו 3, יעד גולץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully