וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי סניול פורש מכדורגל

מגן באיירן מינכן לא הצליח להתאושש מפציעה קשה בגיד אכילס ויתלה את הנעליים בגיל 31. רומיניגה: "הוא אמר שאין כל היגיון שימשיך לשחק"

מגן נבחרת צרפת, ווילי סניול, פורש מכדורגל, כך הודיע היום, קארל היינץ רומיניגה, יו"ר באיירן מינכן, קבוצתו של סניול. "דיברתי עם סניול והוא אמר לי שאין כל היגיון שימשיך לשחק כי הוא חש כאב בלתי נסבל בגיד אכילס בכל פעם שהוא מתאמן", אמר רומיניגה. "אנחנו מגלים הבנה כששחקן בא ואומר לנו שהוא פורש".

ההחלטה של סניול לא באה בהפתעה. הצרפתי עבר בתחילת העונה ניתוח בגיד אכילס, לאחר שהחמיץ את רוב משחקי העונה שעברה בשל אותה פציעה טורדנית. המגן בן ה-31 צפוי להודיע רשמית במסיבת עיתונאים על החלטתו לפרוש מכדורגל.

סניול רשם בקריירה 58 הופעות בנבחרת צרפת, והספיק להשתתף גם ביורו האחרון. הוא שיחק בבאיירן מינכן מאז שנת 2000 וזכה עם הקבוצה בליגת האלופות ובחמש אליפויות מקומיות. לפני באיירן מינכן, שיחק סניול בסנט אטיין ומונאקו.

בנסיכות זוכרים לסניול חסד נעורים וכבר הצהירו במהלך החודשיים האחרונים כי ישמחו לראותו מגיע לעמדת המנג'ר הספורטיבי של הקבוצה באופן מיידי, אם כי הסברה הריאלית מדברת על הצטרפותו למונאקו רק בתום העונה נוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully