וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל באר שבע בחצי הגמר

נוצחה על ידי הפועל ר"ג 2:1, אך עלתה לאחר ניצחון 2:3 בפנדלים. גביע המדינה: בית"ר/שמשון ת"א הודחה בסיבוב ח' על ידי נס ציונה

הפועל באר שבע הצטרפה הערב (שלישי) לשלוש הקבוצות שכבר העפילו לחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, בני לוד, מכבי הרצליה ועירוני רמת השרון. הקבוצה של גיא לוי אירחה את הפועל רמת גן במשחק הגומלין במגרש בראשון לציון עקב המצב הביטחוני. במשחק הראשון גברה הקבוצה של גיא לוי על הקבוצה של יובל נעים במכתש 1:2.

הרמת גנים היו אלו שעלו ליתרון אחרי 31 דקות משער עצמי של נדב קידר. חנן פדידה הצליח לאזן את התוצאה שתי דקות לאחר מכן. עד הדקה ה-70 נשמרה התוצאה, כאשר אז קובי חסן הרמת גני כבש את שער הניצחון בפנדל. המשחק נכנס להארכה ומלבד הרחקתו של יניב אלול בדקה ה-98 לא נרשמו אירועים מיוחדים. שתי הקבוצות הלכו לדו קרב פנדלים, בסופו הייתה ידה של באר שבע על העליונה עם ניצחון 2:3.

הקבוצה של גיא לוי מביאה הרבה נחת לתושבי הדרום ולאוהדיה של הקבוצה עם העפלתה לחצי גמר גביע הטוטו. גם בליגה מצבה של הקבוצה מהדרום טוב ואם היא לא תחליק היא עשויה לעלות לליגת העל.

בית"ר/שמשון תל אביב הודחה מגביע המדינה

בית"ר/שמשון תל אביב, שהגיעה אשתקד על למעמד חצי גמר גביע המדינה והפסידה להפועל תל אביב בפנדלים, הודחה הערב (שלישי) מהמפעל כבר בסיבוב ח'. הקבוצה של רונן ויינשטיין הפסידה 3:2 לסקציה נס ציונה לאחר הארכה. עוז ברנדווין העלה את נס ציונה ליתרון בדקה ה-16, אך אורן רותם השווה בדקה ה-70 ושלח את הקבוצות להארכה. צמד של שי אבוקסיס (98, 117 פנדל) הכריע את המשחק ומנע מהסינדרלה לשחזר את המסע המופלא שלה. עידן נעים עוד הספיק לצמק, אך זה לא הועיל לבית"רים.

מי שאולי תיכנס לנעלי של בית"ר/שמשון היא מ.ס דימונה מליגה ב'. הקבוצה הדרומית הפציעה בחוץ 1:2 את הפועל הרצליה ועלתה לסיבוב ט', בו יצטרפו למעגל המשחקים קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית. אדיר נחשון (4) וירון אסולין (71) כבשו לדימונה, גדי לגזיאל השווה זמנית בדקה ה-50. הפועל נצרת עילית עלתה גם היא לסיבוב ט' לאחר ניצחון ביתי 0:2 על בית"ר צפת. עומרי אלמקייס כבש צמד למארחים (3, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully