וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקנס לקאנוטה בהחלט מוגזם"

לפפ גווארדיולה, מאמן ברסה, לא רק מפריע קנס ה-3,000 יורו לחלוץ סביליה, אלא גם המלחמה בעזה: "כל מלחמה היא אבסורדית ויותר מדי אנשים חפים מפשע נהרגים בשעה שכאן מטילים קנסות כאלו"

המחזור ה-18 בליגה הספרדית נפתח אמש (שבת) עם שני משחקים מרתקים. סביליה ניצחה 1:3 את לה קורוניה ועלתה למקום השני בטבלה על חשבון ולנסיה, שסיימה ב-3:3 עם יריבתה העירונית ויאריאל. במוקד העניינים במשחק הראשון עמד פרדי קאנוטה, שנקנס ערב המשחק ב-3,000 יורו על ידי ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית על שהסיר את חולצתו לאחר השער שכבש וחשף כתובת התומכת בעם הפלסטיני במשחק הגביע מול לה קורוניה באמצע השבוע.

החלוץ ממאלי לא היה כשיר לחלוטין למשחק אבל פתח ובישל שני שערים שעזרו לקבוצתו לנצח למרות ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-40. "פרדי הראה את האיכויות שלו גם כאדם וגם כשחקן", אמר מאמנו מנולו חימנז. "הוא שיחק פצוע ולא ביקש לצאת כדי שלא נאבד עוד שחקן".

קאנוטה זכה לתמיכת לא מעט אנשי כדורגל בספרד שהתבטאו נגד הקנס אותו ספג. אחד מהם היה מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, שאמר: ""הקנס הזה בהחלט מוגזם. אם יהיה אסור לעשות דברים כאלה לעיתונאים לא יהיה על מה לכתוב. כל מלחמה היא אבסורדית ויותר מדי אנשים חפים מפשע נהרגים בשעה שכאן מטילים קנסות כאלו".

רוסי: "התוצאה טובה, עכשיו צריך להתחיל לנצח"

במשחק המאוחר יותר הסתיים הדרבי של ולנסיה ב-3:3 נהדר, אחרי שהעטלפים עלו ליתרון 0:2 מהיר אבל הצוללת הצהובה חזרה לשוויון 2:2 וגם אחרי שולנסיה עלתה ל-2:3 הצליחה לאזן פעם נוספת ולקטוע את רצף שלושת ההפסדים שדירדר אותה עד למקום השביעי בטבלה.

ג'וזפה רוסי, שכבש את הפנדל שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86, אמר בסיום: "היה משחק קשה מאוד בין שתי קבוצות שחיפשו נואשות את הניצחון וגילינו אופי מצוין כשחזרנו פעמיים מפיגור. השגנו נקודה חשובה ואנחנו מאוד מרוצים מכך. עכשיו אנחנו רק צריכים להתחיל לנצח ולטפס בחזרה למעלה בטבלה".

מאמן ולנסיה, אונאי אמרה, היה מסופק מהתוצאה למרות שהיא עלתה לקבוצתו במקום השני בטבלה: "כשהובלנו 0:2 ידענו ששער נוסף יבטיח לנו את הניצחון, אבל לרוע המזל הם חזרו ויצאנו רק עם נקודה. אבל למרות התיקו האוהדים יכולים להיות גאים ומרוצים מההופעה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully