וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל בארי הודיעה על הפסקת פעילות

1.1.2009 / 16:57

הקבוצה מהליגה הלאומית לא יכולה להתאמן במצב הבטחוני הנוכחי, מאחר ושחקניה מפוזרים במקומות שונים בארץ

קבוצת הכדורסל של הפועל בארי הודיעה היום (חמישי) בצהריים לאיגוד הכדורסל על הפסקת פעילותה עד להודעה חדשה. הסיבה להפסקת הפעילות היא העובדה שלקבוצה אין אפשרות להתאמן וכל שחקניה מפוזרים באיזורים שונים בישראל, לאחר החרפת המצב בקיבוץ הממוקם בעוטף עזה. בקבוצה ביקשו להודות לאיגוד הכדורסל על הגמישות שהפגינו כלפיהם בשבוע האחרון, אך עם זאת אין באפשרותם להמשיך במתכונת זאת.

במשחק אמש שבו הפסידה בארי להפועל עפולה 113:95 בליגה הלאומית, נכחו כ-100 תושבי הקיבוץ והיו אורחיהם של אנשי עפולה. ראש עיריית עפולה, אברהם אלקבץ, ניצל פסק זמן כדי לנאום בפני אנשי בארי.

ביום שלישי הקרוב צפוייה הליגה הלאומית לצאת לפגרה של שבוע ולפניה אמורה בארי לארח את אליצור יבנה. המשחק לא יוכל להתקיים בבארי או ביבנה מאחר ושתי האולמות אינם מורשים על פי הוראות פיקוד העורף. באיגוד הכדורסל טרם מצאו פתרון למשחק, אך אמורים לעשות זאת בימים הקרובים.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "גורמים באיגוד נמצאים בקשר רציף עם גורמים בהפועל בארי בהם יו"ר הקבוצה צחי גד והדוברת קרן כהן. אנחנו בקשר עם הקבוצה ונסייע להם בכל מה שיצטרכו, אם זה בהעברת אימונים, העברת ביתיות ועוד. איגוד הכדורסל יסייע לקבוצה בכל מה שתצטרך ויתגייס למענה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully