וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב בארט ג'וניור יחזור היום

29.12.2008 / 8:47

הגארד של עירוני אשקלון עלה על הטיסה בחזרה לישראל לאחר שיושרו ההדורים בינו לבין הקבוצה. טרה קלי יגיע בשלישי ויצטרף לאימונים

לאחר שאתמול (ראשון) סערו הרוחות בעירוני אשקלון בעקבות העובדה ששני הזרים סטיב בארט ג'וניור וטרה קלי לא חזרו כמתוכנן מחופשת החג שלהם, היום באו המחלוקות על פתרונן. בארט ג'וניור עלה על טיסה בחזרה מארצות הברית לישראל לאחר שיושרו ההדורים בינו לבין הקבוצה, ואילו קלי יגיע לארץ מחר ויגיע לאימון הקבוצה שייערך רק מחר.

זאב גרוס, סוכנם של בארט ג'וניור וקלי אמר אתמול: "אשקלון הייתה מעודכנת ששני השחקנים לא אמורים לנחות, כך שהם לא יכולים להיות מופתעים. העניין עם טרה קלי לא קשור למצב הבטחוני, מאחר והוא שכח את הדרכון שלו בבית סבתו בצפון קרולינה ועד שיועבר לו הדרכון בחזרה הוא לא יכול להמריא לישראל. לגבי בארט ג'וניור, שוחחתי אמש עם אמו המודאגת והיא אמרה שאין לה שום בעיה שהוא יגיע לישראל. היא אפילו בעד, אבל היא לא מוכנה לשלוח אותו חזרה ללא הבטחה שכל עוד המצב המסוכן יימשך, הוא לא יצטרך לישון בעיר".

במידה ופיקוד העורף לא יאפשר לקבוצה להתאמן באולמה הביתי בגלל המצב, היא תגיש בקשה להתאמן באולם בראשון לציון או ברמת גן, ושתי הקבוצות כבר הביעו את נכונותן לקלוט את הקבוצה.

משחקי רבע גמר הגביע נדחו

מחזור רבע גמר גביע המדינה, שהיה אמור להיערך ביום ראשון הקרוב, נדחה ליום רביעי ה-21 לינואר. הסיבה לדחיית המשחקים היא המצב הבטחוני בדרום, בשעה שעירוני אשקלון הייתה אמורה לארח את אלופת המדינה הפועל חולון. בנוסף, התחשבו באיגוד הכדורסל גם בבקשת עירוני נהריה לדחות את המשחקים, בעקבות העובדה ששחקניה נמצאים עם נבחרת ישראל בטורניר אמסטרדם, ואמורים לחזור רק שלושה ימים לפני מועד המשחקים המקורי. שחקני נהריה ששוהים עם נבחרת ישראל הם: רוברט רותבארט, ניצן חנוכי, יוגב אוחיון ורביב לימונד.

עדכון ראשון 28.12 16:47
עדכון אחרון 29.12 9:15

בעקבות זאת, כל קבוצות ליגת העל יחזרו לפעילות רק בעוד שבועיים, כשיפתח המחזור התשיעי בליגת העל. המשחק המרכזי במחזור הזה ייערך כבר בשבת, ובו תארח הפועל ירושלים את עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully