וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן: "ככל שזה יותר קשה, זה יותר מהנה"

מאמן מכבי רמת חן חגג בסיום גמר הגביע הדרמטי, בו ניצחה קבוצתו 71:72 את אלקטרה רמת השרון. אוסטפלד: "גנבו לנו את המשחק מהידיים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

גמר דרמטי ומלא תהפוכות היה הערב (חמישי) בגביע המדינה לנשים. מכבי רמת חן מחקה פיגור 15 ברבע האחרון מול אלקטרה רמת השרון וניצחה 71:72, מסל בשניית הסיום של אייבורי לאטה המצוינת, שקלעה 25 נקודות. זהו גביע שלישי בתולדותיה של רמת חן, והראשון מאז 1983.

המאמן המנצח, עדני דגן, היה נרגש בעקבות הזכייה השישית שלו בגביע המדינה מתוך שישה גמרים בהם נטל חלק. "אני בטירוף. ככל שזה יותר קשה זה יותר מהנה", אמר המאמן. "אמרתי לפני המשחק שיש אקסטרות שמביאים מהלב והזכרתי לשחקניות כל הזמן שהמשחק הזה שלנו. אחותי ביקשה ממני להביא את הגביע לכבוד יום השנה לזכרה של אמא שלי, ועשיתי את זה. עכשיו יוצאים לחופש ואני מקווה לאחר מכן גם לקחת את התואר השני - האליפות".

קולעת סל הניצחון והאחראית הראשית למהפך, אייבורי לאטה, חגגה אף היא בסיום: "אני לא יודעת מה קרה. הגעתי חולה ובכל זאת באתי לתת את הכל עבור הקבוצה. לקחתי את האחריות בסיום, החברות סמכו עליי ועשיתי את העבודה".

הקפטנית שרון זאבי: "אני מתרגשת כל כך, זה מגיע לאגודה הזאת. עבדנו קשה ואין מתוק מזה. אני אסיים את העונה ואז נראה מה יהיה לגבי הפרישה, למרות שנראה לי שזה יקרה. אחרי הגביע הזה זה הגיוני. עדני הבטיח לי שאני אחגוג היום והוא צדק".

סואץ: "הכי כואב להפסיד כך"

בצד השני, תחושה של אכזבה כבדה פקדה את רמת השרון. "הן עשו עלינו נקודות קלות בסוף", ציינה המאמנת אורנה אוסטפלד. "נעמי קולודני, שלקחה את המשחק על עצמה אחרי הפציעה של פיליפס ועשתה זאת מצוין, נשארה בלי כוחות".

עוד הוסיפה אוסטפלד: "הם גנבו לנו את המשחק, אבל אין מה לעשות. זה סוגו ויופיו של המשחק הזה, הוא הפכפך. אני מרגישה רע כי המשחק היה בידיים שלנו לכל אורך הדרך. כל השחקניות היו נהדרות ואז פתאום חטפנו שלשה, לא חזרנו להגנה והכל השתנה".

הקפטנית ליעד סואץ, שכבר פינטזה על קבלת הגביע מנשיא המדינה שמעון פרס: "זה הכי כואב בעולם להפסיד כך. חבל שאיבדנו את היתרון הגדול שהיה לנו. כל הכבוד לרמת חן על המהפך, אבל אני הכי עצובה שאפשר כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully