וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל פתחה ברגל ימין את טורניר אמסטרדם

הנבחרת הביסה 72:104 את אוניברסיטת פרנסיס מריון מליגת המכללות השניה. 18 נקודות לשוטבין, דאבל דאבל לכדיר. כספי לא התלבש

נבחרת ישראל פתחה היום (רביעי) את השתתפותה בטורניר אמסטרדם בניצחון קליל 72:104 על מכללת פרנסיס מריון מדיוויז'ן 2 של ליגת המכללות. פורוורד מכבי תל אביב, עמרי כספי, השחקן הבכיר שזומן לסגל, לא התלבש למשחק. גם ולדי ירימישין לא התלבש. מלבדם, שיתף המאמן צביקה שרף את כל שחקני הסגל ונהנה מתרומה של כולם.

המשחק נפתח בצורה שקולה, כשהנבחרת עוד פיגרה 16:14 לאחר שש דקות של משחק, אבל זו הייתה גם הפעם האחרונה במשחק, והרבע הראשון הסתיים ב-23:29 לישראל. הבריחה הגדולה הגיעה ברבע השני. אנטון שוטבין, שון דניאל ואנטון קזרנובסקי עלו בחמישייה והריצו את ישראל ליתרון דו ספרתי. שלשה של גוני יזרעאלי ועוד נקודה של רביב לימונד הורידו את ישראל להפסקה ביתרון 20, 38:58.

הרבע השלישי והרביעי היו לפרוטוקול בלבד. שרף ניסה חמישיות שונות ונתן דקות משחק לכל השחקנים שהתלבשו למשחק. ישראל הצליחה להגדיל את ההפרש עד לניצחון הגדול בסיום, וזאת למרות שקלעה רק שתי שלשות מ-13 ניסיונות במהלך כל המשחק.

קלעו לישראל: אנטון שוטבין 18 (6 ריבאונדים), אלישי כדיר 12 (10 ריבאונדים), רביב לימונד 12, שון דניאל 11, יוגב אוחיון 9, יובל נעימי 8, אנטון קזרנובסקי 8, גוני יזרעאלי 6, אורי קוקייה 6 (5 אסיסטים, 4 חטיפות), גל מקל 5, רוברט רוטבארט 5, אבי בן שימול 4 (4 אסיסטים). קווין קלארק הוביל את קלעי פרנסיס מריון עם 22 נקודות.

ביום שישי בשעה 15:30 תתמודד הנבחרת מול מייגייד אמסטרדם, קבוצתו של המאמן הישראלי, אריק שיבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully