וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: המהפך המדהים של בורדו

הקבוצה של לורן בלאן חזרה מפיגור 3:0 בחוץ מול מונאקו לניצחון 3:4 ושמרה על הפער מליון. מארסיי הובסה על ידי נאנסי 3:0, פ.ס.ז'.-ואלנסיין 2:2

אז למי הפגרה הגיעה בזמן? כולם דיברו על כך שליון היא זו שזקוקה לתקופת המנוחה, אך הדאבליסטית ניצחה אתמול בקון 0:1 והערב (ראשון) ראתה את הרודפות אחריה מפשלות במשחקים ביתיים דווקא לאחר תקופה טובה שלהן. מארסיי רצתה לסיים את הסיבוב במקום השני, אבל הובסה 3:0 על ידי נאנסי. פ.ס.ז' סיימה בתיקו 2:2 דרמטי מול האחרונה ואלנסיין.

מארסיי - נאנסי 3:0

בעונה שעברה לקחה מארסיי לנאנסי את המקום השלישי והכרטיס לליגת האלופות ממש ברגע האחרון של העונה. הערב באה הנקמה המתוקה, כשהקבוצה של פאבלו קוראה חגגה בסטאד ולודרום לראשונה מאז 1985, ועשתה זאת בצורה מרשימה ביותר.

יוסוף חאג'י, שכבש מול מארסיי בתיקו 2:2 בעונה שעברה, הגדיל ועשה זאת פעמיים. שחקן נבחרת מרוקו כבש בנגיחה כדור שניתז מהקורה בדקה ה-34, וחמש דקות לאחר מכן הכניע שוב את סטיב מנדאנדה. ג'ונתן בריסון, שבישל מאגף שמאל את השני של חאג'י, רשם אסיסט שני בדקה ה-56, הפעם לאיסיאר דיה הצעיר. הפגרה, כך מסתבר, באה בזמן לאריק גרטס, שלבטח יגביר את מאמציו לחזק את הקבוצה בינואר.

פריס סן ז'רמן - ואלנסיין 2:2

מי שחששה מהפגרה שתבלום לה את התנופה היא פ.ס.ז', שניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים וחשבה שגם הפעם מצפה לה משוכה קלה מול סוגרת הטבלה. גיום הוארו, שראה את אנדרה פייר ג'יניאק חולף על פניו בטבלת מלך השערים אתמול, העלה את המארחים ליתרון כשסיים באלגנטיות בישול של סיארה הברזילאי בדקה ה-28, אבל רודי מאטר האורח השווה בדקת הפתיחה של המחצית השנייה.

פול לה גואן לא ערך שינויים בהרכב קבוצתו בעקבות השער וקיבל דיבידנדים מאלו שזכו לאמון. סטפן ססניון ולודוביק ז'ולי סיכנו את השער, אבל דווקא ז'רום רותן שלא מרבה לכבוש בתקופתו בפ.ס.ז' היה זה שהכניע את ניקולא פנטו בדקה ה-73. המילה האחרונה הייתה שייכת בכל זאת לוואלנסיין, שמאמנה אנטואן קומבוארה שיחק בעברו בפ.ס.ז', כשסיאקה טיינה קבע חלוקת נקודות בדקה ה-84 ואכזבה עצומה לאוהדים בעיר האורות.

מונאקו - בורדו 4:3

עם הרכב חסר, בתחושה קשה מאז ההפסד 3:1 לוואלנסיין בשבוע שעבר ובידיעה כי לא ניצחה את בורדו בבית בארבע העונות האחרונות, התייצבה מונאקו למשחק הנועל של המחזור. הקבוצה מהנסיכות הייתה קרובה לספק עוד הפתעה ביום מוזר מאין כמוהו בליגה הצרפתית, אבל הקבוצה מעיר היין עשתה את אחד המהפכים המרשימיים ביותר שנראו העונה בצרפת ובאירופה. החבורה של לורן בלאן הפכה פיגור 3:0 ל-3:4 ענק. בורדו שומרת על הפער של שלוש נקודות מליון.

חואן פאבלו פינו היה גיבור הערב של הקבוצה מהנסיכות ושל מאמנו ריקרדו, שנהנה לחגוג על חשבון קבוצתו לשעבר. בדקה ה-13 כבש הקולומביאני בן ה-21 שער מבעיטה חופשית ישירה בעזרתו של השוער ראמה. דקה לפני השריקה למחצית סידר פינו שער לאלכסנדר ליקאטה, במהלך שחזר על עצמו גם בדקה ה-49, עם השלישי של מונאקו והשני של ליקאטה. בורדו הצליחה לחזור למשחק עם שער של המחליף מרואן שאמאק בדקה ה-52 ואחד נוסף של אלו דיארה בבעיטה אדירה בדקה ה-67. עד הדקה ה-88 נשמר היתרון של הקבוצה מהנסיכות. אז תוך דקה, הפכה בורדו את התוצאה. שאמאק כבש את השני שלו והשווה, את שער הניצחון המדהים כבש הארגנטינאי פרננדו קאבנגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully