וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': אחווה עראבה דוהרת

מוליכת ליגה א' צפון ניצחה 0:2 את כפר קנא והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות. דרום: נתיבות ראשונה אחרי 0:1 על בית"ר כפר סבא

עירוני נתיבות עלתה אתמול (שישי) למקום הראשון בליגה א' דרום, אחרי שניצחה בביתה את בית"ר כפר סבא 0:1. דרור וייצמן כבש בדקה ה-89 את שער הניצחון לנתיבות, שנהנתה מתיקו 0:0 של מכבי קרית גת מול מכבי קרית מלאכי, כדי להחליף את הראשונה בפסגה.

הפועל נחלת יהודה שמרה על מקומה השלישי, אחרי שגברה על הפועל כפר שלם 0:1 בחוץ משער ניצחון של ציון עזרא בדקה ה-86. הפועל קטמון/מבשרת ניצחה בחוץ את מכבי יבנה 1:3 ועלתה למקום הרביעי. אורי קרגולה, הסקורר של יבנה, העלה אותה ליתרון בדקה התשיעית. קטמון התעוררה במחצית השניה, ונהנתה משערים של שי סבג (60), כפיר מלול (69) ומיקי רנדי (76).

תוצאות נוספות במחוז דרום:

הפועל משוש - הפועל ערד 2:0
לערד: ניר חזות: (73 פנדל, 90)

עירוני רמלה - עירוני חדרה 3:1
לרמלה: תומר עיוון (28). לחדרה: אבישי אטיאס (38), עידן דוד (61), עופר סער (72)

עירוני כפר יונה - מכבי באר שבע 0:0


במחוז צפון, ניצלה היום (שבת) אחווה עראבה את הפסדה של אום אל פאחם לאסי גלבוע והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות. יניב אברג'יל העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-10 ורג'יד בראנסי הוסיף את השני בדקה ה-36, מול כפר קנא מהמקום החמישי.

אסי גלבוע, כאמור, עלתה אתמול למקום השני אחרי שניצחה את עירוני אום אל פאחם 0:1 בקרב הצמרת. מוחמד פודי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-84. מכבי צור שלום עלתה למקום הרביעי אחרי ניצחון 1:3 על בית"ר צפת בחוץ. אילן טל העלה את צור שלום ליתרון בדקה ה-26, אלא שמתן עמרני מצפת הישווה שתי דקות בתוך המחצית השניה. בן מלול (73) ובני בנישתי (89) הבטיחו את הניצחון לצור שלום.

תוצאות נוספות במחוז צפון:

מכבי השקמה/רמת חן - מכבי טמרה 2:1
לשקמה: רפי אללי (45). לטמרה: לי זליאט (30), חומי לוי (75, פנדל)

בית"ר איחוד משהד - עירוני טבריה 2:0
לטבריה: מאהר ג'ברין (41), אודי אדרי (90)

הפועל הרצליה - עירוני שלומי/שפרעם 0:0

מכבי כפר קרע - הפועל עפולה 0:1
לכפר קרע: מורד עליאן (81). לעפולה: יובל שווט (88 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully