וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תיקו 3:3 דרמטי בין רמת גן לבני לוד

הקבוצה של יובל נעים מחקה פיגור שני שערים במכתש, אך ספגה שער משווה בסיום וירדה למקום השלישי. ניצחונות להפועל חיפה ובאר שבע

רגע לפני היציאה לפגרה וחידוש ניסיונות החיזוק, התייצבו נציגות הליגה הלאומית למחזור ה-15 במטרה לסיים בנימה אופטימית את שנת 2008. המוליכה הפועל חיפה, שספגה את הפסד הבכורה שלה העונה מול רמת השרון, הראתה שהוא היה חד פעמי, אחרי שגברה באצטדיון טדי על הפועל ירושלים 0:1.

הפועל באר שבע, הדולקת אחרי הפועל חיפה, נסעה לצפון למשחק נגד עירוני קרית אתא וחזרה עם עוד שלוש נקודות חשובות בדרך שלה לליגת העל, אחרי 0:1 על הצפוניים. רמת השרון, שגברה על הפועל חיפה בחוץ ביום שני, חיפשה ניצחון על מכבי אחי נצרת, אבל אחרי שפיגרה 2:0, נאלצה להסתפק בתיקו ביתי 2:2.

היום (שבת) הפועל רמת גן הפכה פיגור שני שערים ליתרון, אך נפרדה לבסוף בתיקו 3:3 מול בני לוד ויצאה לפגרה מהמקום השלישי. ביום שני יתקיימו שני משחקים נוספים: הפועל רעננה תארח את הפועל עכו, בעוד הפועל כפר סבא ומכבי הרצליה תפגשנה לדרבי שרוני.

הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:0

ביום שני השבוע נוצחה הקבוצה של שלומי דורה, לראשונה העונה. אחרי 13 משחקים, בהם השיגה תשעה ניצחונות, לא יכלו האדומים מהכרמל, ועוד בקרית אליעזר לעירוני רמת השרון. המשחק בטדי חשוב מאוד לחיפה להוכיח שההפסד הייתה מעידה חד פעמית בדהירה שלה לליגת העל. ערן לוי חזר להרכב חיפה, לאחר שריצה עונש הרחקה במשחק ההפסד.

63 דקות בתוך המשחק הרים ערן לוי כדור חופשי חזק ומצוין לתוך הרחבה. הגנת ירושלים קפאה על מקומה, וחמודי כיאל היה במקום כדי להחליק את הכדור, שעשה דרכו לשער, על ראשו, כדי לעלות ליתרון. חיפה חוזרת לנצח והדרך לליגת העל נראית בטוחה. אחרי שני ניצחונות, הפועל ירושלים לא מנצחת שלושה משחקים רצוים, כאשר בשניים האחרונים היא מפסידה.

עירוני קרית אתא - הפועל באר שבע 1:0

הקבוצה של גיא לוי השיגה ניצחון בשבוע שעבר על הפועל כפר סבא, אבל זה לא השתיק את האוהדים שהמשיכו לקרוא לפיטוריו של המאמן גיא לוי. אבל את שחקני הקבוצה מהדרום, שעשתה דרך ארוכה מאוד עד לקרית אתא, זה לא עניין. הם המשיכו לעשות את העבודה שלהם בצנעה ובבטחה. אחרי שעה של משחק כבש חלוץ באר שבע חנן פדידה את השער היחיד במשחק.

קרית אתא ממשיכה להיות תקועה עמוק מאוד בתחתית הליגה כשהיא רק עם שבע נקודות וניצחון ליגה בודד. בשני המשחקים האחרונים מצאה הקבוצה של רוני דורה את השער, אלא שהפעם היא חזרה לסורה, והיא עדיין עם ארבעה שערים בלבד בליגה.

עירוני רמת השרון - מכבי אחי נצרת 2:2

הקבוצה הלוהטת של הליגה אירחה את אחת המדשדשות בזמן האחרון. הקבוצה של חיים לוי דאגה להפתעת העונה עם הניצחון בחיפה ביום שני, וספרה כבר שלושה ניצחונות ברציפות.

הפתיחה של האורחים הייתה מהממת ומרשימה. 14 דקות בתוך המשחק רם סטי כבש והעלה את אחי נצרת ליתרון. 14 דקות נוספות חלפו וצ'אם נטויה הבקיע את השני לרשתה של רמת השרון. שתי דקות בתוך המחצית השנייה החזיר אליאור ועקניו את הצבע ללחיי המקומיים כשצימק. 20 דקות לאחר מכן הגיע שער השוויון של חואן זבאלה.

אחי נצרת הגיעה לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון, כולל הפסד במחזור הקודם לרעננה. ההתעוררות שחווה המועדון עם שיבוצו של נג'ואן גרייב למאמן זמני, נעלמה כלא הייתה ברגע שהמינוי הפך קבוע. אחי ממשיכה לא לנצח.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הפועל רמת גן - הפועל בני לוד 3:3

אחרי תקופה רעה והתרחקות מהפועל חיפה, איתה צעדה יד ביד מתחילת העונה, חזרה הפועל רמת גן לנצח במחזור הקודם, עם 1:3 על קרית אתא. שחקניו של יובל נעים, שהותקף כשבא לעקוב אחרי הלודאים במשחקם מול עכו (0:0), לא השכילו לנצח פעם שנייה ברציפות ויצאו לפגרה מהמקום השלישי.

בני לוד, למרות מאזן של ארבע משחקים רצופים ללא הפסד, לא הפגינה יכולת מרשימה בשבועות האחרונים. זה לא הפריע לה לבוא למכתש ולעשות צרות לאורדונים. אחרי מחצית מאופסת מצא מורד אבו ענזה האורח את הרשת בדקה ה-47, ושבע דקות לאחר מכן חיקה אותו אחמד סבע. רמת גן לא נבהלה מפיגור שני השערים והשוותה משערים של שי רביבו (62) והקפטן תמיר בן עמי (64). בדקה ה-76 הושג הקאמבק, כשג'ורג' דאטורו כבש את השלישי, אבל אחמד סבע השלים צמד בדקה ה-88 וקבע חלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully