וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן ברקוביץ' חתם בהפועל עפולה

הגארד ששוחרר מרת גן, מצטרף לקבוצה מהלאומית, שהביסה אתמול את טבעון. נתניה עדיין מושלמת לאחר 73:76 על הפועל לב השרון

הרכז הוותיק אילן ברקוביץ', 34, ששוחרר לפני כחודש מעירוני רמת גן, חתם בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. ברקוביץ' היה מבוקש לאחרונה בעירוני נהריה, הקבוצה בה גדל, אך בסופו של דבר הוא חוזר לליגה בה שיחק בשנתיים האחרונות, במדי הפועל חולון (עליית ליגה) והפועל באר שבע. עופלה מדורגת במקום הרביעי בליגה עם מאזן 4:6. בשורות הקבוצה משחקים גם ברק פלג, אורי כהן מינץ, יוסי דדון ודניס קאר.

המחזור העשירי בליגה הלאומית בכדורסל נערך אתמול (שלישי). המוליכה, אליצור מכבי נתניה, הייתה קרובה לספוג הפסד ראשון העונה, אבל בסוף נשארה מושלמת. הוד השרון השיגה ניצחון דחוק ומאוד חשוב על רמלה. ארבע קבוצות, מדורגות מהמקום השלישי עד השישי, עם מאזן זהה של 4:6. מהמקום השני עד המקום ה-11 מפרידות רק ארבע נקודות. האחרונה בטבלה, בית"ר בנימינה, השיגה ניצחון שני רצוף והיא כבר נושפת בעורפן של אלה שמעליה. קני וויליאמס, הרכש הטרי של בנימינה, עשה משחק טוב מאוד של 22 נקודות ו-11 ריבאונדים אחרי שנתיים בהן לא שיחק.

אליצור מכבי נתניה - הפועל לב השרון 73:76

המוליכה אירחה את הקבוצה מהשרון והיא ממשיכה להיות מושלמת. המשחק היה צמוד מאוד, אבל בסיומו הייתה זו ידם של המארחים על העליונה. אלירן גואטה הוליך את נתניה בקלעים עם 19 נקודות ובריבאונדרים עם 14. אדריאן אוטר הוליך את לב השרון עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים.

אליצור רמלה - מכבי הוד השרון 82:81

קרב מסקרן נערך ברמלה, שם אירחה הקבוצה המקומית את הקבוצה מהשרון. שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מאזן דומה של שישה ניצחונות ושלושה הפסדים, בסיום היו אלו האורחים שעשו ניצחון. בלייק המילטון ומוטי מוסקוביץ' הוליכו את המנצחים עם 19 נקודות כל אחד, דיימון פטרסון עם 33 לרמלה.

מכבי אשדוד - אליצור כוכב יאיר 92:94

הקבוצה הדרומית ממשיכה לעשות חיל בליגה והיא שלישית בליגה אחרי הניצחון. הפעם זה לא הלך לקל לקבוצה מעיר הנמל עם ניצחון דחוק על היריבה מהמרכז. כוכב יאיר סופגת הפסד שישי העונה. דוויט ברואינגטון הוליך את אשדוד עם 25 נקודות, יריב רוקני הוריד 13 כדורים חוזרים, את כוכב יאיר הוביל סטייסי מורייני עם 31 נקודות.

בית"ר בנימינה - הפועל יקנעם/מגידו 89:101

הקבוצה מבנימינה החתימה לפני ביום חמישי שעבר את קני ויליאמס, 39, עד חודש דצמבר לשלושת משחקיה הקרובים של הקבוצה. לוויליאמס נאמר כי אם יפגין כושר טוב ומשמעת, הוא יוחתם עד תום העונה.

לפי משחקו הערב, שהגיע אחרי שנתיים בלי כדורסל, וויליאמס בהחלט בכושר ויכול בהחלט להשתלב בליגה הלאומית. לגבי המשמעת ימים יגידו. וויליאמס קלע 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, שישה אסיסטים. אחרי שמונה הפסדים בשמונת משחקיה, משיגה בנימינה ניצחון שני העונה. את יקנעם הובילו ג'מאל וויליאמס ואבי אליהו עם 22 נקודות כל אחד. וויליאמס הוריד גם 17 כדורים חוזרים.

תוצאות נוספות:

אליצור יבנה - הפועל נצרת עילית 77:93
ליבנה: אלון שטיין 23 נקודות, לנצרת עילית סטנלי ברנדי עם 23.

הפועל בארי - הפועל נס ציונה 102:81
לבארי: סדריק ג'ונסון 26 נקודות ו-13 ריבאונדים, לנס ציונה: אילון זגורי 19 נקודות וחמישה ריבאונדים.

הפועל עפולה - הפועל קרית טבעון 93:108
לעפולה: ברק פלג 22 נקודות ושבעה ריבאונדים, לטבעון: תומר שטיינהאור ואנדרה האריס 20 נקודות כל אחד, האריס הוריד גם 11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully